Vinterdæk og 3. sal
Fra : Basil

Dato : 31-12-05 00:04

Ganske spøjs overskrift, synes jeg selv
Når man bor i lejlighed på 3. sal, uden kælderrum, hvor gør man så af
sine vintersutter, hvis man en dag skulle erhverve sig sådan nogen ?
Jeg kunne ikke drømme om at slæbe dem op i lejligheden og have dem
liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?
Kai

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-12-05 00:14

Basil wrote:
> [...]
> liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
> Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?

Finder en ven med god plads, og medbringer en kasse ØL hvergang du skifter
hjul

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 00:19

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
> Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?

Flere værksteder tilbyder at opbevare dem mod et mindre beløb.
Husker særligt en person her i gruppen som mistede sine alufælge på den
konto da værkstedet opbevarede dem mens han kørte på vinterdæk. Det
resulterede i en større diskussion om hvem der skulle erstatte hjulene, da
værkstedet havde indbrud. Enden af det hele blev at ejeren ikke fik
erstattet noget......så husk at det er på eget ansvar hvis de forsvinder
eller firmaet krakker

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 31-12-05 02:17

Tom wrote:

> Flere værksteder tilbyder at opbevare dem mod et mindre beløb.

Jup!
Min dækmand skifter dæk efter sæsonbehov og opbevarer det ikke benyttede
sæt hjul for 350,- årligt!

--
Armand.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-05 02:26

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Når man bor i lejlighed på 3. sal, uden kælderrum, hvor gør man så af sine
> vintersutter, hvis man en dag skulle erhverve sig sådan nogen ?

Køber helårsdæk: De Quatrack2 jeg har erhvervet mig, har ind til videre
klaret sig lige så godt som de sommer + vinterdæk jeg har prøvet, samtidig
med at de støjer NADA. Tiden vil vise hvor mange km. der er i dem, dine
vinterdæk skal alligevel smides ud når der er <4mm på dem, el. de er >4 år
gl. ;).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-06 22:06

> [...]
> vinterdæk skal alligevel smides ud når der er <4mm på dem, el. de er >4 år

Tiden vil også vise hvor lang tid der går før de bestemmer sig for at
larme...

--
Per, Esbjerg

Fra : OZ7PUS

Dato : 31-12-05 06:39

> [...]
> liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
> Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?

Gør det du ikke vil
Slæber dem op i lejligheden og ind i kosteskabet eller måske under sengen
(Der ligger mine sommerdæk)

OZ3BTO

Fra : Herman Persson

Dato : 31-12-05 08:03

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
>

> Slæber dem op i lejligheden og ind i kosteskabet eller måske under
sengen
> (Der ligger mine sommerdæk)

Hvor skal vi så gøre af alt sexlegetøjet?

Hilsen Herman.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-05 08:22

"Herman Persson" <Hr.Mand@I_UDU_I UDUmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skal vi så gøre af alt sexlegetøjet?

Gummi er vel gummi? ;).

Fra : Basil

Dato : 31-12-05 08:46

Jørgen M. Rasmussen skrev d. 31-12-2005 i meddelelse
<43b63147$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Gummi er vel gummi? ;).

lol lol lol

Fra : TDN

Dato : 31-12-05 09:31

> Jørgen M. Rasmussen skrev d. 31-12-2005 i meddelelse

> lol lol lol

Og snekæder får en ny betydning og anvendelse......

Mvh
Thomas

Fra : Brian

Dato : 31-12-05 10:03

TDN wrote:

> Og snekæder får en ny betydning og anvendelse......

I er jo syge!

/Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-05 10:23

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> I er jo syge!

For ikke at tale om pig-dæk?, nu begynder vi at nærme os SM.-afdelingen ;).

Fra : TDN

Dato : 31-12-05 10:23

> For ikke at tale om pig-dæk?, nu begynder vi at nærme os SM.-afdelingen
> ;).

Det er vel kun hvis dækket er SM mærket (eller er det M+S?)....

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-12-05 10:36

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel kun hvis dækket er SM mærket (eller er det M+S?)....

Nå DET, det betyder, jo ....;)

Fra : Armand

Dato : 31-12-05 17:01

Herman Persson wrote:
> "OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> sengen

> Hvor skal vi så gøre af alt sexlegetøjet?

Kan i ikke bare lade dækkene indgå i løjerne som endnu en gummi-gimmick?

--
Armand.

Fra : Kim

Dato : 31-12-05 18:38

> [...]
>
> "OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> sengen
>
> Hvor skal vi så gøre af alt sexlegetøjet?

man tar' det fram og bruger det
(noget godt er der jo ved "den mørke tid")

Kim

Fra : HKH Chr.

Dato : 01-01-06 19:59

> Den har indtil videre sparet mig for at få 3551 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

OT, fjern spamfighter!!!!! den sætter mere spam i dine mails/news!, brug K9,
det er gratis og har ikke det lortespam i hver meddelse man sender.

http://keir.net/k9.html

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-06 20:06

"HKH Chr." skriver:

> OT, fjern spamfighter!!!!! den sætter mere spam i dine mails/news!, brug K9,
> det er gratis og har ikke det lortespam i hver meddelse man sender.

Alternativt Spampal !
Se min private hjemmeside for tips og tricks !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Basil

Dato : 01-01-06 20:39

Klaus D. Mikkelsen skrev d. 01-01-2006 i meddelelse
<43B8280B.9E7B3F0B@du.kan.finde.den>:
> "HKH Chr." skriver:

> Alternativt Spampal !
> Se min private hjemmeside for tips og tricks !

> Klaus

Oh yes, det ville være rart hvis folk gad at fjerne det lort fra deres
indlæg.
Kai

Fra : Armand

Dato : 02-01-06 00:10

HKH Chr. wrote:

> OT, fjern spamfighter!!!!! den sætter mere spam i dine mails/news!, brug K9,
> det er gratis og har ikke det lortespam i hver meddelse man sender.
>
> http://keir.net/k9.html

Jup!
Paradoksalt at Spamfighter på den vis selv er en af de helt store
spammere

Men er det ikke blot et spørgsmål om at vænne folk til at underskrive
sig ved brug af skillelinie bestående af to bindestreger efterfulgt af
et "tomt" melemrum - Dét signal opfatter de flestes newsreadere som
"automatic cut-off point" og skærer det efterfølgende fra automatisk i
et givent svar til beskeden, samt nedtoner samme i indlægget!?

--
Armand.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 31-12-05 09:30

> [...]
> liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
> Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?

Der er ikke længere plads hos min mor, for der står mine sommerdæk

Bor selv på 3. sal.

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-05 09:50

Basil wrote:
> [...]
> liggende der mens jeg kører rundt på et andet sæt hjul.
> Hvad gør i andre som bor i lejligheder ?

Kan du ikke bare hænge dem på siden af bilen, så får du heller ikke så mange
buler hvis du kører ind i noget ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport