Harald Skrald snekæder (og brugsforvirring~
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-05 19:22

Så !

Nu fik jeg mig den nye julegave til mig selv og bilen. Et sæt snekæder
til 99 kr hos HN.

Okay det er billigt men for satan da brugsanvisningen ligner noget der
har været kørt igennem en ødelagt kopimaskine og passer som håret på en
svensker. Forkerte farveanvisninger osv.

Hvis der er andre der har købt samme kæder, vil jeg godt lige høre om,
hvilke farver de er i, inden jeg skriver en ny brugsanvisning (og evt
sender til HN).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-12-05 19:28

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Nu fik jeg mig den nye julegave til mig selv og bilen. Et sæt snekæder
>til 99 kr hos HN.

Det sæt som til forveksling ligner Biltema's snekæder

Uff noget hø at montere - men de virker sgu ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-05 19:28

jan@stevns.net skriver:

> Det sæt som til forveksling ligner Biltema's snekæder

Pas, "Branford" snekæder.

> Uff noget hø at montere - men de virker sgu ;)

Der skal lige lidt øvelse til, jeg er sku ikke sikker på at de er så
effektive som mine gamle "König" (størrelse 50, er sådan set til salg),
men man får altså ikke alt til 99 kr....

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-12-05 20:23

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Pas, "Branford" snekæder.

hmmm.. det firmanavn siger mig da noget ;)

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 01-01-06 20:48

jan@stevns.net skrev:

> hmmm.. det firmanavn siger mig da noget ;)

Er denne forståelig
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sne.pdf

Klaus

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-01-06 21:02

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev :

>Er denne forståelig
>http://home6.inet.tele.dk/moppe/sne.pdf

de kæder ligner dælme :
http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/snekaeder/index.htm

Jeg kigger lige efter filmen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-06 21:34

jan@stevns.net skriver:

> de kæder ligner dælme :
> http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/snekaeder/index.htm

Det er vidst samme type

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-01-06 22:11

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Det er vidst samme type

Det tror jeg også - nu har jeg haft dem monteret/demonteret et par
gange, og man bliver da dygtigere og dygtigere til det, men montere
dem, *når* man sidder i fedtefadet, er dælme en anden sag ;)

Scorpioen kom da helt ned for enden af markvejen ;)

(og med hjem igen!)