4wd'ere med 3 sæder
Fra : Stefan

Dato : 26-12-05 22:14

Hej

Findes der nogle 4wd'ere som ikke er amerikanere med 3 sæder foran og ikke
er personbiler?

Stef

Fra : Kasper L

Dato : 26-12-05 22:41

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes der nogle 4wd'ere som ikke er amerikanere med 3 sæder foran og ikke
> er personbiler?
>
> Stef

Toyota HiAce =)

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 22:44

"Kasper L" <kav_91@tdcadslFJERN.dk> wrote in message

> Toyota HiAce

VW syncro (Caravelle, Transporter eller Multivan)
Mogens

Fra : Stefan

Dato : 26-12-05 23:05

> Toyota HiAce =)

Tjoo den er jo sjaw med 600 kg sand i lastrummet og så ud og lege noget
snekørsel

Stef

Fra : Jasper Norman

Dato : 26-12-05 23:25

> Findes der nogle 4wd'ere som ikke er amerikanere med 3 sæder foran og ikke
> er personbiler?

Toyota Previa med ekstra sæde i midten. Et barn kan sagtens sidde der, eller
muligvis en relativ lille voksen. Dog ikke til de lange ture. Du skal dog
kende personen godt, da man i gearskiftet sidder og roder med GEARstangen
inde mellem personens ben! så det er IKKE svigermors sæde!

Men ellers er det en herlig bil / varevogn

/Jasper

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 23:27

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote in message

> Toyota Previa

Vidste ikke den kunne købes som 4WD...
Mogens

Fra : Stefan

Dato : 26-12-05 23:28

> inde mellem personens ben! så det er IKKE svigermors sæde!

Du har vist ikke set min svigermor

Stef

Fra : Stefan

Dato : 26-12-05 23:30

> Toyota Previa med ekstra sæde i midten. Et barn kan sagtens sidde der,
> eller muligvis en relativ lille voksen.

Så lige et par billeder, det er vist ikke optimalt med 2 børnesæder.

stef

Fra : Have

Dato : 26-12-05 23:44

Land Rover 90 og 110 kan fåes med tre sæder.

Jens

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 27-12-05 11:06

Landrover 88" og 109" er også med 3 sæder foran. Dog ikke visse
ex-mili modeller, som istedet har 2x12V batterier monteret mellem
forsæderne.

Mvh
Hornsved

Fra : Stefan

Dato : 27-12-05 11:12

Landrover 88" og 109" er også med 3 sæder foran. Dog ikke visse
ex-mili modeller, som istedet har 2x12V batterier monteret mellem
forsæderne.

Har sgu altid ønsket mig sådan en, nu skal fruen bare overbevises!

Stef

Fra : Have

Dato : 27-12-05 14:36

> Har sgu altid ønsket mig sådan en, nu skal fruen bare overbevises!

Stef... du er ikke alene. Men et godt råd, køb den som anden bil, da vej
komforten ikke er "lydløs"...

Held og lykke med fruen..

Fra : Stefan

Dato : 27-12-05 15:17

> Stef... du er ikke alene. Men et godt råd, køb den som anden bil, da vej
> komforten ikke er "lydløs"...
>
> Held og lykke med fruen..

Det er den heller ikke i 626éren fra 84 med 614kkm på tælleren, tilgengæld
kan den uden problemer trække 2 tons træ på traileren

Stef

Fra : Have

Dato : 27-12-05 16:42

Største problem med 90/110 som brugte er, at de holder prisen aaaaalt for
godt.

Jens

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 28-12-05 01:20

On Tue, 27 Dec 2005 16:41:58 +0100, "Have"
<have@fjern.fjern.dehawk.dk> wrote:

>Største problem med 90/110 som brugte er, at de holder prisen aaaaalt for
>godt.

Kvalitet koster!

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Have

Dato : 28-12-05 12:46

Morten, du har jo lige den bil jeg har ledt efter et stykke tid. 90'er, TD
og 87'er = ingen missundelsesafgift.... Sig til hvis du vil sælge

Jens

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 28-12-05 13:04

On Wed, 28 Dec 2005 12:46:29 +0100, "Have"
<have@fjern.fjern.dehawk.dk> wrote:

>Morten, du har jo lige den bil jeg har ledt efter et stykke tid. 90'er, TD
>og 87'er = ingen missundelsesafgift.... Sig til hvis du vil sælge

Never ever. Man sælger jo ikke sit barn men prøv at kigge på
www.dlrk.dk der dukker af og til nogle op. Lige nu er der dog kun
nogle ret nye TD5'er og nogle gamle v8'er.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87