Ros til Allans MC
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 12-06-01 11:39

Fik lige min Jawa 350 justeret i dag hos mig selv.

Og hvilken kur!!!

Koblingen glider som var den smurt (hvilket den også blev)
Det er noget, der kan mærkes. Dygtige folk hos Allans MC.

Mvh Allan Rasmussen

(Selvgjort er velgjort!

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : boe

Dato : 12-06-01 11:58

"Allan C. E. Rasmussen" <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in message

> Fik lige min Jawa 350 justeret i dag hos mig selv.
> Og hvilken kur!!!
> Koblingen glider som var den smurt (hvilket den også blev)

Hvis din kobling glider, så skal du have nye koblingsplader! Find hellere et
nyt værksted inden de får ødelagt din maskine helt

Bo, VF1000F

Fra : Søren

Dato : 12-06-01 12:11

Er det et tilfælde at I begge hedder Allan.

Det er forhåbentlig kun kablet der er blevet smurt, ellers kommer du vist
ingen steder i år.

Mvh Søren
ZX6R

Allan C. E. Rasmussen <Jawa350@MailAndNews.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B34B78B@MailAndNews.com...

Fra : boe

Dato : 12-06-01 13:56

"Søren" <janner@mail.tele.dk> wrote in message
> Er det et tilfælde at I begge hedder Allan.

Allan roser sig selv. Og som du sikkert ved, så skal man ikke gøre sådan
noget her i gruppen

> Det er forhåbentlig kun kablet der er blevet smurt, ellers kommer du vist
> ingen steder i år.

Er der da ikke vådkobling i en Jawa-ting?

Bo, VF1000F

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-06-01 13:55

Allan C. E. Rasmussen <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in article