Lommelygte til cigartænderen ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-12-05 23:26

Hej folkens,

I min søgen efter noget fornuftigt at anvende cigartænderen til i en
ikke-ryger bil, er jeg faldet over flg. lommelygte til cigartænderen:

http://www.ichwillautoteile.de/shop/catalog/product_info.php?cPath=58&products_id=84

Jeg synes faktisk at det er en smart ide med sådan en lille handy lygte, som
altid er klar og lige ved hånden - er der nogen her som har set den, eller
noget tilsvarende ?

Når jeg googler på lygte + cigartænder så dukker der et hav af forskellige
lygter op, men det er allesammen lygter som kan oplades via et
cigartænderstik - og det er jo ikke smart...

Altså, det jeg søger er en lille lysstærk diodelampe som er udformet som en
cigartænder, og som så oplades i cigartænderen i bilen.

Andreas M. Hansen

- Og så selvfølgelig: Rigtig glædelig jul til alle som gider læse dette

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 23-12-05 23:47

> [...]
>
> I min søgen efter noget fornuftigt at anvende cigartænderen til i en
> ikke-ryger bil, er jeg faldet over flg. lommelygte til cigartænderen:

Når du selv har fundet den, hvorfor køber du den så ikke??
Tilsyneladende kan man godt handle fra Dänemark på
pågældende site.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-12-05 08:21

"Andersen (3650)" skriver:

> Tilsyneladende kan man godt handle fra Dänemark på
> pågældende site.

Fordi de kun sender pr vægt og det kan de ikke til Danmark ??

Klaus (der trode at hab havde fundet hjulkapsler til bilen..)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Sasa

Dato : 24-12-05 02:11

> [...]
> lygter op, men det er allesammen lygter som kan oplades via et
> cigartænderstik - og det er jo ikke smart...

Hej

Det er sgu fedt med en lygte når man kører. Jeg har selv set på en
varmelampe som dem der hænger over skinken ved juletid for at holde den lun.

Sasa

Fra : per_dykkermail@yahoo~

Dato : 24-12-05 05:36

Anders skrev :

Altså, det jeg søger er en lille lysstærk diodelampe som er udformet
som en
cigartænder, og som så oplades i cigartænderen i bilen.

Prøv dog hos T Hansen.
Det der med dimser med lys i, det kan de jo

Per

Fra : OZ7PUS

Dato : 24-12-05 07:03

> [...]
> mvh
>
> Andreas M. Hansen
>
> - Og så selvfølgelig: Rigtig glædelig jul til alle som gider læse dette

Der findes mange forskellige..
Jeg har selv inversteret 99kr i en i brugsen der kunne lades i bilen + 220V
Den er på 50.000 candels står der ihvertfald på pakken, Sagt på en anden
måde .. Den lyser lige så kraftigt some en af mine rally3000 spots
Har en gang prøvet at skulle skifte hjul midt om natten ude på landevejen i
total mørke kun med mobil som lys.. IKK fedt

OZ3BTO

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-12-05 07:45

OZ7PUS wrote:
> [...]
> + 220V Den er på 50.000 candels står der ihvertfald på pakken, Sagt
> på en anden måde .. Den lyser lige så kraftigt some en af mine

Hvor stor er den så?

Fra : OZ7PUS

Dato : 24-12-05 08:05

meddelelse news:43acee6c$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvor stor er den så?
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

For stor til handskerummet men vejer ikke så meget med et godt håndtag
Som en stor kasserolle eller noget :P

OZ3BTO

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-12-05 10:46

OZ7PUS wrote:
> For stor til handskerummet men vejer ikke så meget med et godt håndtag
> Som en stor kasserolle eller noget :P

Hvilket jo er noget større end den ønskede...

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-12-05 09:14

> [...]
> Har en gang prøvet at skulle skifte hjul midt om natten ude på landevejen
> i total mørke kun med mobil som lys.. IKK fedt

Ved hjulskift og andre smårep. er en pandelampe langt at foretrække. Man
generes ikke af skygger som når lamper stilles ved siden af en.
Hilsen Matthias
God jul

Fra : Janner

Dato : 24-12-05 09:21

vw har en original lille herlig lampe der er lidt mindre end den org. cigar
tænder ... Den gir et fantastisk lys. Gav 199 for min

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-12-05 12:07

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> wrote in message
> vw har en original lille herlig lampe der er lidt mindre end den org.
> cigar tænder ... Den gir et fantastisk lys. Gav 199 for min

Den må så være noget a la den jeg har fundet - den kaldes jo netop en
Phaeton- eller en Touareg- lampe.
Jeg tror jeg vil aflægge den lokale VW pusher et besøg - hvis jeg cykler
derhen og ikke fortæller ham at lampen er til en Octavia så smider han mig
forhåbentlig ikke ud...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Janner

Dato : 24-12-05 14:35

> [...]
> derhen og ikke fortæller ham at lampen er til en Octavia så smider han mig

Nej for min vw lygte er indkøbt netop ved den lokale Skoda pusher

Fra : Sune

Dato : 24-12-05 09:54

> [...]
>
> Altså, det jeg søger er en lille lysstærk diodelampe som er udformet som
> en cigartænder, og som så oplades i cigartænderen i bilen.

Jeg købte en næsten mage til i Bilka for et par år siden, og den har jeg har
stor nytte af.

vh og glædelig jul til alle
Sune

Fra : Klaus G.

Dato : 24-12-05 11:53

> Altså, det jeg søger er en lille lysstærk diodelampe som er udformet som
en
> cigartænder, og som så oplades i cigartænderen i bilen.

Jeg har selv sådan en bandit her:
http://shop.dykkerteori.dk/product_info.php?products_id=243
Den kan sikkert findes billigere andre steder.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : ena

Dato : 24-12-05 11:51

Der sidder en sådan genopladelig lygte i hanskerummet på de fleste BMW den
er altid klar til brug

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-12-05 12:08

Mange tak for jeres forslag ! - der er da et par stykker som har forstået
mit behov - jeg vil kigge hos Bilka og VW.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 16:45

> [...]
>
> Jeg synes faktisk at det er en smart ide med sådan en lille handy lygte,
> som altid er klar og lige ved hånden - er der nogen her som har set den,

Jeg har sådan en tingest, købt ved VW. Den giver et fantastisk godt lys.
Tror jeg gav 200 for den, lidt dyrt, men det er alt med et VW logo på jo.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"