Opel nye glastag UDEN sprosse ved forrude/~
Fra : DJ Bobo...

Dato : 23-12-05 17:59

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-12-05 18:17

Hej!

DJ Bobo... wrote:

> Der er flere billeder i linket - nice:

Pænt ja, men bliver man ikke forbistret blændet på alle solrige dage?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : DJ Bobo...

Dato : 23-12-05 18:21

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message

> Pænt ja, men bliver man ikke forbistret blændet på alle solrige dage?

Åh, jeg burde selvfølgelig ha' bedt folk om at læse hvad der stod
"Alles wie gehabt, auch das Höhlenfeeling, denn die Jalousie inklusive
Sonnenblende ist ganz nach vorne gezogen. Ein kleiner Dreh am Griff
und die Jalousie gibt den ganzen Blick auf Italiens Himmel frei"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-12-05 18:32

Hej!

DJ Bobo... wrote:

> [...]
> Sonnenblende ist ganz nach vorne gezogen. Ein kleiner Dreh am Griff
> und die Jalousie gibt den ganzen Blick auf Italiens Himmel frei"

Dvs. hvad exactly? Kan man trække et forhæng fra eller er det lavet elektrisk i
pladen (LCD) eller hvorledes?

Mit tyske rækker ikke lige til ovenstående

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : DJ Bobo...

Dato : 23-12-05 18:34

> Dvs. hvad exactly? Kan man trække et forhæng fra eller er det lavet
> elektrisk i pladen (LCD) eller hvorledes?
> Mit tyske rækker ikke lige til ovenstående

Så må du sgu på skolebænken igen, du ! :)
Jalousi inkl. solskærm -> man drejer på et greb/knap...
Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-12-05 18:43

Hej!

DJ Bobo... wrote:
> Så må du sgu på skolebænken igen, du ! :)

Noooooooooo!!!! Jeg _hadede_ tysk :,-(

> Jalousi inkl. solskærm -> man drejer på et greb/knap...

Tja, så kan det være lige meget for mig. Jeg ville have en computergeneret
darkspot, som sporer solen, og blokerer det eksakte sted på glasset

Gad vide hvad det iøvrigt vil koste at skifte sådan et glas. Har på fornemmelsen
det ikke er billigt...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-05 23:14

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev

> Gad vide hvad det iøvrigt vil koste at skifte sådan et glas. Har på
fornemmelsen
> det ikke er billigt...

Ja det kan næppe gøres på 22 min. i regnvejr

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : Klaus A

Dato : 24-12-05 09:34

> Mit tyske rækker ikke lige til ovenstående

Så prøv nedenstående link, og paste ovenstående ind... Translate German >
English

http://babelfish.altavista.com/tr

Ikke uden humor

god jul

Klaus A

Fra : OZ7PUS

Dato : 24-12-05 07:15

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sonnenblende ist ganz nach vorne gezogen. Ein kleiner Dreh am Griff
> und die Jalousie gibt den ganzen Blick auf Italiens Himmel frei"

Kommer det også på dansk ?

Det er jo desværre ikke alle der fatter tysk

OZ3BTO

Fra : OZ7PUS

Dato : 24-12-05 07:14

> Hej!

> Pænt ja, men bliver man ikke forbistret blændet på alle solrige dage?
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

PUHA
Livsfarlig at køre i ville jeg mene Der er jo intet til at tage fra hvis
den skulle trille rundt en gang

Kan heller ikke se hvorfor faen man skulle se opad for .. skulle da
nærmere være "a-stolpen" der skulle fjernes så man fik bedere udsyn den vej

OZ3BTO

Fra : John Sahl

Dato : 23-12-05 18:25

DJ Bobo... wrote:
www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_erstkontakte/mz_ng_news_51_2005_opel_astra-panorama.asp

Det må jeg indrømme: Jeg kan ikke lide det!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : DJ Bobo...

Dato : 23-12-05 18:36

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> Det må jeg indrømme: Jeg kan ikke lide det!

Jég vil tro, man skal opleve det, inden man kan komme
med SÅ drastisk en udtalelse
Mogens

Fra : BJ - Ønsker alle en ~

Dato : 23-12-05 18:44

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jég vil tro, man skal opleve det, inden man kan komme
> med SÅ drastisk en udtalelse

Enig.

Jeg har dog en vis fornemmelse, da min potte er udstyret med glassoltag med
skræm.

Jeg kan ikke lide at køre med skærmen trukket fra.

Lyset er meget ubehagelig i kabinen for vognstyreren, så jeg tror jeg vil
give John medhold.

Jeg kan heller ikke lide det.

--
Bjørn J.
~Skat, Julemanden er død i DK ...~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 23-12-05 18:48

"BJ - Ønsker alle en Glædelig Jul" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in
message news:43ac375e$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Lyset er meget ubehagelig i kabinen for vognstyreren, så jeg tror jeg vil
> give John medhold. Jeg kan heller ikke lide det.

Nu vil jeg tro, at jalousiforhænget tager en del. Men ellers
enig - i min Camaro m/glastag kører man gerne med cap :)

Fra : BJ - Ønsker alle en ~

Dato : 23-12-05 18:59

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu vil jeg tro, at jalousiforhænget tager en del.

Jow, enten lukker det vel af for lyset eller ej..;)

> Men ellers
> enig - i min Camaro m/glastag kører man gerne med cap :)

Hvis den så vender med skyggen om i nakken, kan jeg levende forestille mig
det..

Nogle foretrækker Cap Det Gode håb, jeg kan nu bedst lide Cap Farvel..

--
Bjørn J.
~Skat, Julemanden er død i DK ...~

Fra : ChipMIK

Dato : 23-12-05 18:46

Hvorfor...det er jo Opel ROFL

ChipMIK

Fra : Brian Binnerup

Dato : 24-12-05 02:10

> Der er flere billeder i linket - nice:

På mig virker det direkte usmart? Jeg kvadrer i snit en rude om året, gad
vide hvad det vil koste i sådan en bil...

Og mon forsikringen syntes det er ok med fri glasskade på sådan en bil?

Mvh

Brian