Jørs Biler, Næstved
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 23-12-05 15:50

Hej alle

Har i nogle erfaring med Jørs Biler i Næstved. http://www.joers.dk/
Er de til at stole på ?

MVH

Henrik

Fra : Sasa

Dato : 23-12-05 16:55

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43ac0eb0$0$178$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej alle
>
> Har i nogle erfaring med Jørs Biler i Næstved. http://www.joers.dk/
> Er de til at stole på ?

Ud fra firmabilledet ligner det ikke nogen man kan stole på ;)

Sasa

Fra : Eliasen

Dato : 23-12-05 17:59

"Sasa" <sasa@domain.net> wrote in message

> "Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ud fra firmabilledet ligner det ikke nogen man kan stole på ;)

"Biler i 43 år" - Hmmm, kan han ikke komme af med skidtet?

--
Eliasen

Fra : Thomas

Dato : 23-12-05 18:13

> Ud fra firmabilledet ligner det ikke nogen man kan stole på ;)

*LOL*

--
Mvh/TK

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 17:24

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Har i nogle erfaring med Jørs Biler i Næstved. http://www.joers.dk/
> Er de til at stole på ?

En lille garanti for et seriøst værksted kan være at de er medlem af DAF

--
Tom

Fra : C. Caspersen

Dato : 23-12-05 18:39

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er de til at stole på ?

Ved det ikke, men blot det, at de skriver "3 måneders 100% reklamation"
viser, at han i hvert fald ikke har styr på reklamationsretten, hvilket
måske kan blive et problem senere ?

/Caspersen

Fra : HKH Chr.

Dato : 23-12-05 20:53

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved det ikke, men blot det, at de skriver "3 måneders 100% reklamation"
> viser, at han i hvert fald ikke har styr på reklamationsretten, hvilket

ja han er en klovn!, der er da altid mindste to års '100% reklamation'
enhver kan sgu da reklamere over en ting,-det kan han da ikke bestemme
om man må '100%!

Fra : Møller

Dato : 23-12-05 21:06

"HKH Chr." <refuse@(XCEECVDV)mail.dk> wrote in message

> [...]
> >
> ja han er en klovn!, der er da altid mindste to års '100% reklamation'
> enhver kan sgu da reklamere over en ting,-det kan han da ikke bestemme
Ja se:

http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/brugtebiler/forhandler/bilforhandler/

Måske han skulle have linket i forbindelse med et evt. køb

Glædelig jul
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 00:10

> Har i nogle erfaring med Jørs Biler i Næstved. http://www.joers.dk/
> Er de til at stole på ?

da faderen havde det i sin tid gik der slemme historier om plasticpadding og
fusk.. men det er sønnen der har det nu, og jeg har da ikke hørt noget for
nyligt...

Mvh
Morten

Fra : Sasa

Dato : 24-12-05 02:01

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og
> fusk.. men det er sønnen der har det nu, og jeg har da ikke hørt noget for

Fedt.. Man kan købe en bil hos Jørn med proteser eller silicone batterier.
Send mig adressen!!!

Sasa

Fra : Darking

Dato : 25-12-05 18:50

Altså de går for at være fuskere, det var nok ikke der jeg ville
sætte mine penge..

Han har været politi anmeldt mindst en gang for at sælge en bil.. som
derefter blev "stjålet" inden levering.. (en bekendt oplevede det)

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 26-12-05 10:50

Tak for jeres svar, jeg må heller finde en anden forhandler.

MVH

Henrik