Hvad er der i flensburg?
Fra : Kim Persson

Dato : 23-12-05 09:09

Ja jeg skal dertil i juledagene, og mangler lidt småting til den gamle
volvo.

Så er der billlige dæk dernede og hvor?
En genbrug/autoophugger man kan købe småting fra?
En a la høyer/t hansen butik fyldt med billige uoriginale reservedele samt
værktøj?

Håber på en lille pause i familiestresset hehe

go' jul folkens

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 09:53

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg skal dertil i juledagene, og mangler lidt småting til den gamle
> volvo.

Du kommer der ikke så ofte?

> Så er der billlige dæk dernede og hvor?

Der er ikke den store prisforskel. Men hvis du kan nøjes med regummirerede
dæk så er de MEGET billige i .de

> En genbrug/autoophugger man kan købe småting fra?

Så skal du langt ned i tyskland før de fører Volvo

> En a la høyer/t hansen butik fyldt med billige uoriginale reservedele samt
> værktøj?

De har 3 bilbutikker i Flensborg, men de har bestemt ikke lige så meget som
tsvansen i udvalg

> Håber på en lille pause i familiestresset hehe

Bare at finde disse butikker kan man ellers blive stresset af, så mit råd er
glemt det med at gøre det store kup i tyskland.

> go' jul folkens

I lige måde

--
Tom

Fra : hanzen

Dato : 23-12-05 16:31

> [...]
> værktøj?
>
> Håber på en lille pause i familiestresset hehe

Som *Tom* allerede har svaret er der ikke de store muligheder, men hvis du
absolut vil kigge på bilting kan jeg foreslå ATU. De ligger lige ved siden
af den store koneparkering - også kaldet Förde Park.
Så har du god tid til at daske rundt
Og hvis du bliver for tidligt færdig er der et byggemarked (Praktiker)og en
elektronikbiks(Pro-markt) i Förde Park.
Du har alle chancer for at det ikke er dig der skal stå og vente på at hun
bliver færdig. ))

--
hilzen
hanzen