Til manden der har alt... bortset fra en b~
Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-12-05 00:10

Ja, så blev det min tur til at handle ny bil. Og næsten traditionen tro, så
skriver man et par linier herinde om sit nyindkøbte vidunder.
Det blev til en Mercedes-Benz C200 Kompressor Sedan aut. i
Elegance-udførelse med læderkabine og lakering i sortmetallic. AMG-undervogn
og 17" MB fælge. AMG chippet til 185 HK. Bliver leveret i uge 2 2006, da den
er på lager i DK. Fabriksny.
Jeg har smidt et billede i dk.binaer.motor (Mercedes C-klasse).

Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da... jeg er
fandme da glad og stolt over køretøjet. Så kan I sige hvad I vil...

Hilsen Ole

PS: Jeg har set at MB sælger ud af lageret på C320 V6 benzin til "favorable"
priser. Den model udgår nemlig, og bliver erstattet af en C350 V6 med 272
HK.

Fra : Nicolaj C.

Dato : 23-12-05 02:05

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> wrote in message
> [...]
>

> PS: Jeg har set at MB sælger ud af lageret på C320 V6 benzin til
> "favorable" priser. Den model udgår nemlig, og bliver erstattet af en C350
nydelige fotos - tillykke !!

Fra : BJ - Ønsker alle en ~

Dato : 23-12-05 02:54

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da... jeg
> er fandme da glad og stolt over køretøjet. Så kan I sige hvad I vil...

Det ville jeg da også være.

Tillykke med potten.

--
Bjørn J.
~Skat, Julemanden er død i DK ...~

Fra : Brian

Dato : 23-12-05 08:17

Ole Sørensen wrote:

> Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da...
> jeg er fandme da glad og stolt over køretøjet. Så kan I sige hvad I
> vil...

Tillykke med den - er det tilladt at være en smule misundelig her i julen ?

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-12-05 08:27

> Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da... jeg
> er fandme da glad og stolt over køretøjet.

Tillykke med en rigtig lækker bil..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Bo Velschow

Dato : 23-12-05 10:30

> Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da... jeg
> er fandme da glad og stolt over køretøjet. Så kan I sige hvad I vil...

Det gør "vi" så: Tillykke med "slæden" - og go' jul herfra!

PS! - og kør nu forsigtigt, og husk nu vinterdækkene osv osv )

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-12-05 15:36

Ole Sørensen wrote:
> [...]
>
> Må I have en ligeså fornøjelig jul som undertegnede. Og ja sgu da...
> jeg er fandme da glad og stolt over køretøjet. Så kan I sige hvad I

Tillykke med den...
Det er jo en rigtig fin bil - næsten lige så fin som min Volvo...

Fra : PMH

Dato : 23-12-05 17:23

> [...]

> Elegance-udførelse med læderkabine og lakering i sortmetallic.
> AMG-undervogn og 17" MB fælge. AMG chippet til 185 HK.

Ja jeg er ihvertfald ikke misundelig..
Måske en smule..
Kanon lækker bil.

Tillykke med vogntøjet..

Giv konen strenge instrukser inden hun kører tur med
veninderne... så det ikke går som hende her..
http://www.skoopy.com/show2.php?id=1739&type=VID
(link lånt fra Allan Møller's tråd )

PMH

Fra : Uni Bull

Dato : 24-12-05 16:51

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har smidt et billede i dk.binaer.motor (Mercedes C-klasse).

Kan du ikke smide billedet igen?
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-12-05 21:11

Uni Bull wrote:
> Kan du ikke smide billedet igen?

Er hermed gjort...

Fra : Uni Bull

Dato : 27-12-05 23:17

> Er hermed gjort...

For dælen hvor er den lækker. Fabriksny - uden en eneste
lille bitte rustplet fra et lille bitte stenslag, uden en eneste lille
bitte ridse fra en vaskehal, uden en eneste lille bitte skramme
på snudeskaftet - fedt!
Jeg har selv hentet en C220CDI (W203 aug-2000 det var hvad
min beskedne hyre tillod) i Tyskland for nylig, så jeg er så småt
på udkig efter nogle klare lygteglas...
Det ser nu bare lækkert ud...

Tillykke!
--