tung serve - honda ciivc 1992
Fra : Tom Nielsen

Dato : 22-12-05 19:14

Hej,

Min gamle honda opførste sig underligt idag - den var tung som bare fan' da
jeg startede i morges og da jeg skulle hjem fra arbejde.
Jeg bakker ud, drejer og undrer mig noget over den kan være så tung. Stopper
for at tjekke om den er flad på forhjulet eller hvad det er, men der er
intet galt.
Hopper i bilen og sætter igang, slinger lidt ned af vejen, og alt er som
normalt... underligt.

Da jeg skal hjem fra arbejde er der samme problem, de første 20meter er den
tung at dreje, dernæst er der intet at mærke. Hvad kan det mon skyldes ?

Tom
--
www.ellebryg.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-12-05 20:13

"Tom Nielsen" <tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> skrev i en meddelelse

.. Hvad kan det mon skyldes ?

For lidt servo-olie?

Fra : Tom Nielsen

Dato : 28-12-05 20:59

> For lidt servo-olie?

Ja, det var lige præcis problemet, tak for hjælpen

- Tom

Fra : Tom Nielsen

Dato : 06-01-06 20:07

suk - jeg fyldte den op midt på ugen, og nu er beholden tom igen der
er altså en utæthed et sted, så nu skal der ledes efter lækage i det kolde
vintermørke... argh - hader gamle biler

Tom

Fra : Anders

Dato : 22-12-05 20:16

"Tom Nielsen" <tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den
> tung at dreje, dernæst er der intet at mærke. Hvad kan det mon skyldes ?

Manglende olie på servosystemet ??

Mvh
Anders

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-12-05 00:10

Tom Nielsen wrote:
> [...]
>
> Da jeg skal hjem fra arbejde er der samme problem, de første 20meter
> er den tung at dreje, dernæst er der intet at mærke. Hvad kan det

Det kan evt. være en for løs rem.
Hyler den også ?

--
Mvh Per