Så blev der handlet "ny" bil :)
Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 19:13

Så er slutsedlen underskrevet og jeg kan bare her i julens dage vente på, at
min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det blev så min
julegave til mig selv... glæder mig

God jul.

---
Jesper

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-12-05 19:55

On Wed, 21 Dec 2005 19:13:28 +0100, "Jesper" <nospam@mail.dk> wrote:

> [...]
>min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det blev så min

Den glæde skal gutterne herinde hurtigt få taget fra dig.

Inden du får set dig om, så vil du fortryde bitterligt at du
nogensinde nævnede det.

Én vil komme og fortælle dig at det er den skinbarlige død at køre i
bilen, fordi den ikke har fået fuld pot hos Euro NCap.

Den ruster væk mellem hænderne på dig inden du når hjem fra prøveturen
ned til bageren.

Afskrivningen vil få hele din familie samt din bankrådgiver ind på den
lukkede inden der er gået 14 dage.

Er den efterbehandlet for rust, er det med et forkert produkt.

Dem der er til franske biler vil ikke lade dig få en rolig stund i
dette forum, for nu har du mobbet dem.

Der vil være mindst 5 der har en tilsvarende bil, som kan køre dobbelt
så langt på literen som du kan med din.

Og sådan kunne jeg blive ved. *LOL*

Hjertelig tillykke med den bil som du har valgt at være glad for -
herfra.

Men nu er du advaret mod at det er vanskeligt at opretholde
optimismen.

Glædelig jul til dig og dine.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Juul

Dato : 21-12-05 20:11

Hehe - det er næsten sarkasme... Men det er "godt ramt" imo... ;)

VH Juul

Fra : BJ

Dato : 21-12-05 20:14

KLIP

> Men nu er du advaret mod at det er vanskeligt at opretholde
> optimismen.

Specielt når man betænker, hvor mange af indlæggerne, der enten kører i
forældrenes eller ffirmaets bil.

De har ikke en gang selv købt dem endsige er ejere..

> Glædelig jul til dig og dine.

Også herfra samt tillykke med potten..

--
Bjørn J.
~Skat, Julemanden er død i DK ...~

Fra : Juul

Dato : 21-12-05 20:50

> Specielt når man betænker, hvor mange af indlæggerne, der enten kører i
> forældrenes eller ffirmaets bil.

Hehe - plus at vinterdæk er noget lort efter man har kørt 3 km på 2 cm sne
op og ned af villavejen...

Sådan er der så meget...

> De har ikke en gang selv købt dem endsige er ejere..

Det betyder ikke så meget når man ellers er expert på området.

> Også herfra samt tillykke med potten..

Jep - tillykke med slæden. Den bliver du glad for. En fryd hver gang man
skal ud at køre. RENDYRKET LIVSKVALITET som når BS Christiansen spidder
christianitter...

VH Juul

Fra : Uni Bull

Dato : 21-12-05 20:24

> Men nu er du advaret mod at det er vanskeligt at opretholde
> optimismen.

....og hvis du ovenikøbet sætter vinterdæk på bilen er den helt gal!

Tillykke!
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Anders

Dato : 21-12-05 22:02

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> herfra.
>
> Men nu er du advaret mod at det er vanskeligt at opretholde

Så sandt at der ikke er andet at sige...

Tillykke til Jesper med den fine bil.

Anders

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-12-05 22:34

> Den ruster væk mellem hænderne på dig inden du når hjem fra prøveturen
> ned til bageren.

....og det er ikke en dyrlægebil.. ))

Og til dig Jesper - en kanonlækker bil - tillykke med den.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 22:48

> Og til dig Jesper - en kanonlækker bil - tillykke med den.

Bukker og takker.... Glæder mig som et lille barn

---
Jesper

Fra : Brian Binnerup

Dato : 21-12-05 20:24

> [...]
> at
> min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det blev så min

Tillykke med den - som en af få herinde vil jeg godt misunde dig.

De fleste mener at de ejer verdens bedste bil selv Og en Skoda Favorit
er også en dejlig bil, så hvorfor sige dem imod?

Er det en sedan eller stationcar?

Mvh

Brian

Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 21:09

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> De fleste mener at de ejer verdens bedste bil selv Og en Skoda Favorit
> er også en dejlig bil, så hvorfor sige dem imod?
>
> Er det en sedan eller stationcar?

Sedan - jeg har ikke behov for plads til børn og en helvedes masse
baggage.... endnu....

---
Jesper

Fra : Brian

Dato : 21-12-05 20:27

Jesper wrote:
> Så er slutsedlen underskrevet og jeg kan bare her i julens dage vente
> på, at min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det
> blev så min julegave til mig selv... glæder mig

Det er sgu da en lækker julegave at give sig selv - tillykke

> God jul.

Lige over...

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-05 20:26

Jesper skriver:

> Så er slutsedlen underskrevet og jeg kan bare her i julens dage vente på, at
> min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det blev så min
> julegave til mig selv... glæder mig

Dejligt køretøj - tillykke med julegaven.

1,8T motoren finder jeg ret harmonisk. Godt med bundtræk, pænt med
effekt og rimelig brændstoføkonomi. Resten af bilen matcher den ret
godt......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 21:05

> [...]
> at
> min "nye" A4 1,8 T (B6) bliver leveret først i det nye år. Det blev så min

Du må da være total lam i kasketten, du kunne have fået to Skoda Octavier
for samme penge og det er fuldstændig den samme bil bare uden ringe på.

Så ka' du lære det :)

> God jul.

I lige måde. Glemte jeg at sige tillykke med indkøbet - lucky son of a
(beeep).

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 21:26

> Du må da være total lam i kasketten, du kunne have fået to Skoda Octavier
> for samme penge og det er fuldstændig den samme bil bare uden ringe på.

Måske men jeg ville fandme bare ha de der ringe - fornuft eller ej. Biler
handler om følelser :)))

> I lige måde. Glemte jeg at sige tillykke med indkøbet - lucky son of a
> (beeep).

Thats more like it..... :)

---
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 22:05

> Måske men jeg ville fandme bare ha de der ringe - fornuft eller ej. Biler
> handler om følelser :)))

Endelig en der forstår det..... Suk!

> Thats more like it..... :)

Nu kan du så snart officielt kalde dig "Lord of the rings" :)

Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 22:20

> Endelig en der forstår det..... Suk!

Jep - fornuft er en ting..... men at have et køretøj man glæder sig til at
sætte sig ud i hver morgen - det er da mange penge værd IMO.

> Nu kan du så snart officielt kalde dig "Lord of the rings" :)

Det vil jeg så overveje....

---
Jesper

Fra : Brian

Dato : 21-12-05 22:45

Claus Petersen wrote:

> Endelig en der forstår det..... Suk!

Er det nu man skal fremstamme, at den slags følelser kan man da
ikke have for en snoldet VW ?

Men ellers er jeg enig - er man ikke glad for bilen, er man ligeglad
med den. For mit vedkommende betyder det, at jeg knokler den
i stykker... så hellere smide lidt ekstra gryn.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 21:12

> Er det nu man skal fremstamme, at den slags følelser kan man da
> ikke have for en snoldet VW ?

Sagtens! Det går ganske let for mig :)
Men havde jeg penge til den Audi jeg gerne ville have, stod den også i
indkørslen.
Det var tæt på ved sidste bilskifte, måske næste gang :)