Frontrude til Hyundai Accent '97
Fra : Peter Fløistrup Poul~

Dato : 19-12-05 17:07

Hej,

Min storebror skal have skiftet sin forrude i sin Hyundai Accent fra 97,
og jeg har derfor lovet ham at hjælpe med at kigge lidt på nettet.

Det første der lige umiddelbart faldt mig ind var Thansen, men de skal
tilsynelade have ca. 2.000 kr for sådan en.

Er der nogen her i gruppen der har en idé om hvorvidt det kan gøres
billigere.

Han er bosat i midtjylland, så hvis der ligefrem skulle være nogen der
har (gode) erfaringer med en som kan forestå udskiftningen (helst i en
radius af 100km), så vil jeg også meget gerne høre herom.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Peter F. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-05 17:13

> [...]
> tilsynelade have ca. 2.000 kr for sådan en.
>
> Er der nogen her i gruppen der har en idé om hvorvidt det kan gøres

Prøv at spørge ved http://www.dansk-bilglas.dk/ de har en formular hvor man
får en pris via mail.

Har lige fået skiftet en forrude på en Polo til 1999 kr.
Arbejdet er i orden, brugte Nørresundby butikken.

De yder rabat til FDM medlemmer.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 20-12-05 07:20

Peter Fløistrup Poulsen skrev:
> Hej,
>
> Min storebror skal have skiftet sin forrude i sin Hyundai Accent fra 97,
> og jeg har derfor lovet ham at hjælpe med at kigge lidt på nettet.

Vær lige opmærksom på at der er typer. Med bred og smal
spejlfod. Thansen kører kun med et nummer. Så han ikke lige
skal hen og købe et nyt spejl til flere hundrede kr.

--
MVH

Ib Jakobsen