Test af Toyota Verso 2,2 177 hk diesel
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 16:43

Nogen der kender til en test af deres nye 2,2 Diesel på 177 hk
Og hvor kan den så læses henne ???

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : TDN

Dato : 18-12-05 16:52

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til en test af deres nye 2,2 Diesel på 177 hk
> Og hvor kan den så læses henne ???
>
> --
> P.E.
> x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Her er lidt om motoren:

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=741

Mvh
Thomas

Fra : TDN

Dato : 18-12-05 17:00

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til en test af deres nye 2,2 Diesel på 177 hk
> [...]

Fandt lige lidt mere:

http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2005/81.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-12-05 19:07

TDN skriver:

> http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2005/81.pdf

450.000 for en corolla.... og så er der nogle der mener at VW sælger
dyre biler ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 19:50

Tak for alle linkene

Bliver bestilt i morgen (Tror jeg nok)

--
P.E.som har udtalt aldrig mere diesel :)
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 18-12-05 17:39

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til en test af deres nye 2,2 Diesel på 177 hk
> [...]

Der er lidt om perVerso her http://www.dinside.no/php/art.php?id=278918 Og
en rigtig test med Avensis her med den motor her
http://www.dinside.no/php/art.php?id=217717

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 17:47

> Nogen der kender til en test af deres nye 2,2 Diesel på 177 hk
> Og hvor kan den så læses henne ???

Jeg har tidligere kommenteret på en Avensis 177 hk jeg har prøvet.

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/browse_frm/thread/81c030db784119b5/1cfe1e52e5f21395?lnk=st&q=avensis+group%3Adk.fritid.bil+author%3Aclaus&rnum=1&hl=da#1cfe1e52e5f21395

Mit indtryk af motoren må jo også gælde for den Toyota du har kig på.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"