Kvinder og Biler, ny vinkel ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-12-05 15:04

En mand og en kvinde kolliderer frontalt på landevejen. Begge biler er
totalt smadret, men heldigvis er begge uskadte. Efter de begge, temmelig
rystede er kravlet ud af bilen, siger kvinden:

"Wow! Se på vores biler; de er fuldstændig smadrede, men vi slap uden en
skramme. Det må være et tegn fra gud om, at vi skal blive venner og leve i
fred med hinanden resten af vore dage", og hun giver manden et stort kram og
et kys på kinden.

"Jeg er helt enig", siger manden og rødmer let.

"Og se, siger kvinden, endnu et mirakel, min bil er totalt krøllet sammen,
men den her flaske vin jeg lige har købt er fuldstændig uskadt, det er et
tegn fra gud om, at vi skal drikke denne vin og fejre vores utrolige held".

Hun giver flasken til manden, der åbner den med sin lommekniv og stadig
temmelig rystet sætter flasken for munden, og drikker næsten halvdelen.

Manden rækker flasken tilbage til kvinden, der sætter proppen i flasken, og
sætter sig ned i vejkanten.

"Manden spørger forundret: - øh skal du ikke have noget?"

"Næh, siger kvinden, jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på politiet".

Det er nu ikke altid at kvinderne er så dumme.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus G.

Dato : 17-12-05 15:20

> "Manden spørger forundret: - øh skal du ikke have noget?"
>
> "Næh, siger kvinden, jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på
politiet".

> Det er nu ikke altid at kvinderne er så dumme.

Uuuh ha! Den er jo ret ond den der :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-12-05 20:40

Klaus G. wrote:

> Uuuh ha! Den er jo ret ond den der :)

Ja kvinden ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-05 16:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> [...]
>
> "Manden spørger forundret: - øh skal du ikke have noget?"
>
> "Næh, siger kvinden, jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på

Av for pokker - den bliver svær at rode sig ud af...

> Det er nu ikke altid at kvinderne er så dumme.

Faktisk er kvinder ret så geniale når det kommer til den slags... de har
psykopatiske tankegange som til enhver tid overgår "os mænds".

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-12-05 20:41

Martin Johansen [6000] wrote:

> Av for pokker - den bliver svær at rode sig ud af...

He he, det synes jeg generelt at man ofte hører om, i forbindelse med
kvinder

> Faktisk er kvinder ret så geniale når det kommer til den slags... de
> har psykopatiske tankegange som til enhver tid overgår "os mænds".

Spørgsmålet er så, om det skal kaldes genialt eller ondskabsfuldt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-05 12:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:pRZof.2133
$iF.844@news.get2net.dk:

> He he, det synes jeg generelt at man ofte hører om, i forbindelse med
> kvinder

Haha jep

> Spørgsmålet er så, om det skal kaldes genialt eller ondskabsfuldt

Begge dele. Det er pokkers ondskabsfuldt med en strejf af genialitet.