Kan man se bilens synsraport nogen steder ~
Fra : Kim

Dato : 16-12-05 18:43

Hej
Kan man ikke se en bils sidste synsraport et sted på nettet ??
Mvh. Kim

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-12-05 19:07

Kim wrote:
> Hej
> Kan man ikke se en bils sidste synsraport et sted på nettet ??
> Mvh. Kim

JA...

Det er vel egenligt et valid svar på dit spørgesmål!
Hvis du kan bruge en URL så kig tilbage i gruppen.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-12-05 19:13

Mikkel Lund wrote:

> JA...
>
> Det er vel egenligt et valid svar på dit spørgesmål!
> Hvis du kan bruge en URL så kig tilbage i gruppen.

Så skidt da:
http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Fra : Kim

Dato : 16-12-05 19:25

"Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Så skidt da:
> http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Mange Tak Kim

Fra : Møller

Dato : 16-12-05 20:07

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message

> "Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

Gælder KUN for biler der har været til syn hos Applaus+, alle andre kan ikke
ses!

jfr. mit tidligere indlæg med korrespondance med fs.
Møller

Fra : Leonard

Dato : 16-12-05 19:36

Mikkel Lund <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> wrote:

>Så skidt da:

Du er da for nem
- han skulle ikke engang bede om det ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : martin

Dato : 16-12-05 20:07

Ja nu må fold da snart lige tage sig lidt sammen med de synsraporter!

Til dem der vil ha et billigt (OT) grin:

http://www.thevoice.fm/lydarkiv.php?catid=3