Stinkene gummimåtter...
Fra : TDN

Dato : 16-12-05 12:39

Jeg har købt et sæt nye gummimåtter til bilen, men de stinker af - ja
gummi...., de har nu hørmet et par uger, trods udluftning. Hvorlænge skal
man regne med de bliver ved med at lugte, eller bliver jeg nødt til at finde
nogle "lugtfri" gummimåtter?

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 16:53

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gummi...., de har nu hørmet et par uger, trods udluftning. Hvorlænge skal
> man regne med de bliver ved med at lugte, eller bliver jeg nødt til at

Det hænger ved særdeles længe. En plat kommentar kunne være at få hunden til
at sk*de på dem så skal det nok fjerne GUMMI-lugten.
Nej, de holder op med at lugte efter 3-4 mdr. brug, men hvis de bare lægges
hen oven på hinanden så fortsætter de med at lugte.
Men det er jo faktisk "NY"bilslugt du har fået. Når du køber en lidt ældre
bil, så er det jo et gammelt forhandlertrick at smide et par gummidæk ind på
bagsædet i et stykke tid og viola har vi pludselig en frisk bil

-
Tom

Fra : Troels Hansen

Dato : 16-12-05 16:56

Tom wrote:
> Men det er jo faktisk "NY"bilslugt du har fået. Når du køber en lidt ældre
> bil, så er det jo et gammelt forhandlertrick at smide et par gummidæk ind på
> bagsædet i et stykke tid og viola har vi pludselig en frisk bil

Køber man ikke bare den lugt på dåse nu om dage?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-05 17:00

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> Men det er jo faktisk "NY"bilslugt du har fået.

Næh ikke engang er det det.... sådanne gummimåtter lugter klamt af
aske/cigarretrøg

Havde det bare været ny bil så havde jeg købt nye gummimåtter hver 3. måned

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : Michael Westi

Dato : 16-12-05 20:25

> [...]
> gummi...., de har nu hørmet et par uger, trods udluftning. Hvorlænge skal
> man regne med de bliver ved med at lugte, eller bliver jeg nødt til at

Giv dem noget Ajax rudepuds (den blå) hver dag. Det gør jeg. Og de har
aldrig lugtet. (men nu bruges de også i taxi regi, så rensning sker hver
dag).

Mvh Michael