Hvid Golf stjålet, Tilst v. Århus
Fra : LLC

Dato : 15-12-05 10:38

Hej

Min dag i dag (torsdag) er startet rigtig skidt - da jeg skulle på
arbejde stod min bil ikke der hvor jeg satte den i aftes. Den er blevet
stjålet fra parkeringspladsen lige ved det rækkehus jeg bor i, i
Tilst ved Århus, engang i løbet af natten.

Det er en ældre, hvid Golf (Golf 2), 3-dørs, sort stribe hen langs
siden, p.t. temmelig snavset, og fuld af hundetræningsting (liner,
seler, markeringsstokke, og en bunke 'genstande' som sko, tøjdyr
osv.).

Registreringsnummeret er TS 53 021.

HVIS nogen skulle se den et sted, ville jeg blive *meget* glad, hvis de
ville melde det til politiet, så jeg kunne få min bil og, ikke
mindst, mine hundeting igen.

mvh LLC,
Tilst/Århus