/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Lupo
Fra : Yoyo


Dato : 14-12-05 23:14

Hej

Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep
Gælder det alle modellerne?

Sasa



 
 
Mikkel Lund (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Lund


Dato : 14-12-05 23:47

Yoyo wrote:
> Hej
>
> Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep
> Gælder det alle modellerne?
>
> Sasa
>
>

Var det ikke særligt "den grønne"!?

Mikkel

Ken Sørensen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Ken Sørensen


Dato : 15-12-05 00:20


"Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:43a0a01a$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
> Yoyo wrote:
> > Hej
> >

hvis du mener 3L, så kender jeg to personer der har der har haft tvivlsomme
bekendtskaber med sådan en....
ja - herredyre!
Har ikke selv ejet en, men kørt i en et par gange, jeg ville springe over.
og som nævnt, to bekendte som aldrig vil røre en 3L med en ildtang...og ang.
økonomi er de langt fra så fantastiske hvis de får bare lidt pedal...

Ken



Yoyo (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Yoyo


Dato : 15-12-05 00:30


> Har ikke selv ejet en, men kørt i en et par gange, jeg ville springe over.
> og som nævnt, to bekendte som aldrig vil røre en 3L med en ildtang...og
> ang.
> økonomi er de langt fra så fantastiske hvis de får bare lidt pedal...
>

Hej

Det var bare lige for at høre. Jeg kunne heller ikke forestille mig lige i
en lupo :)

Sasa



Kostas (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Kostas


Dato : 15-12-05 08:26

"Yoyo" <yoyo@email.dk> wrote in
news:43a0ab08$0$124$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>
>> Har ikke selv ejet en, men kørt i en et par gange, jeg ville springe
>> over. og som nævnt, to bekendte som aldrig vil røre en 3L med en
>> ildtang...og ang.
>> økonomi er de langt fra så fantastiske hvis de får bare lidt pedal...
>>
>
> Hej
>
> Det var bare lige for at høre. Jeg kunne heller ikke forestille mig
> lige i en lupo :)
>
> Sasa
>
>

Vi har 2 Lupo 3L som sælgerbiler i firmaet (siden 2003) og dem har vi ikke
haft nogen synderlige problemer ved. Selv en sælger der slår økonomi-delen
fra - han kører omkring 25 km/l. De kører mellem 100 og 300 km om dagen.

Dog skal det siges at jeg også har hørt en del problemer med gearkassen der
vist kan stå af - og så koster det på den forkerte side af 20k at lave. Men
det er ikke noget vi har oplevet.

Vi er meget tilfredse - dog er det nogle små biler uden bagagerum. Det har
vi løst ved at tage bagsæderne ud da de jo alligevel ikke bruger dem. Så
har den et fornuftigt rum til sælgerkollektion mv.

mvh

Kostas

Flemming Lynggaard (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 16-12-05 13:11


"Ken Sørensen" <ken_s123@hotmail.com> wrote in message
news:43a0a8ac$0$8821$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43a0a01a$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
>> Yoyo wrote:
>> > Hej
>> >
>
> hvis du mener 3L, så kender jeg to personer der har der har haft
> tvivlsomme
> bekendtskaber med sådan en....
> ja - herredyre!
> Har ikke selv ejet en, men kørt i en et par gange, jeg ville springe over.
> og som nævnt, to bekendte som aldrig vil røre en 3L med en ildtang...og
> ang.
> økonomi er de langt fra så fantastiske hvis de får bare lidt pedal...
>

Tja altid over 20km/l med pedalen i bund, det tror jeg er væsenligt bedre
end alle andre på markedet.

Hvis du vil stille lupo spørgsmål så prøv lupo3lklub.dk de er bestemt ikke
mere fejlramte eller dårlige og dyre end andre vw modeller - har selv haft
to og ikke oplevet noget grimt nå ja udover da jeg hældte benzin i den.. men
hmm kan vidst ikke give bilen skylden for den..

kørte cirka 100tkm

F



Kim Kristensen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 17-12-05 01:46


"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:43a2aebb$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Ken Sørensen" <ken_s123@hotmail.com> wrote in message
> news:43a0a8ac$0$8821$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > "Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> > news:43a0a01a$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
> >> Yoyo wrote:
> >> > Hej
> >> >
> >
> > hvis du mener 3L, så kender jeg to personer der har der har haft
> > tvivlsomme
> > bekendtskaber med sådan en....
> > ja - herredyre!
> > Har ikke selv ejet en, men kørt i en et par gange, jeg ville springe
over.
> > og som nævnt, to bekendte som aldrig vil røre en 3L med en ildtang...og
> > ang.
> > økonomi er de langt fra så fantastiske hvis de får bare lidt pedal...
> >
>
> Tja altid over 20km/l med pedalen i bund, det tror jeg er væsenligt bedre
> end alle andre på markedet.
>
>
> F
>
>
Min bils forbrug stiger i hvert fald ikke så meget at bilen kun går 60% af
det lovede på en liter brændstof, lige under 80% har jeg prøvet for fuld
rabalder. Det var så også med brug af aircondition og på dæk der var 30 mm
bredere end de originale, det medvirker jo også til et øget forbrug.

Med venlig hilsen Kim



Leonard (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 17-12-05 14:48

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

>Min bils forbrug stiger i hvert fald ikke så meget at bilen kun går 60% af
>det lovede på en liter brændstof, lige under 80% har jeg prøvet for fuld
>rabalder. Det var så også med brug af aircondition og på dæk der var 30 mm
>bredere end de originale, det medvirker jo også til et øget forbrug.

Hvilken bil har du?
Hvorlangt kører den på en liter brændstof ved:
90 km/t?
130 km/t?
og ved fuld skrald?
- hvor hurtigt er det?


--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 17-12-05 08:18

> Tja altid over 20km/l med pedalen i bund, det tror jeg er væsenligt bedre
> end alle andre på markedet.

Jeg har kørt rigtig meget i fire forskellige Lupoer´- ingen af dem kan køre
20 km/ltr med speederen i bund.

Faktum: En Lupo kører lidt over 15 km/ltr med sømmet nede.

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



John Sahl (17-12-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-12-05 09:15

Jan W Nielsen wrote:
> Jeg har kørt rigtig meget i fire forskellige Lupoer´- ingen af dem
> kan køre 20 km/ltr med speederen i bund.
>
> Faktum: En Lupo kører lidt over 15 km/ltr med sømmet nede.

Ligner meget det jeg har observeret også, jeg har dog kun kørt i 2.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Jan W Nielsen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 17-12-05 14:02

>> Faktum: En Lupo kører lidt over 15 km/ltr med sømmet nede.

> Ligner meget det jeg har observeret også, jeg har dog kun kørt i 2.

Min fætter har også en Lupo 3L (årgang 2002). Han siger det samme, så jeg
tror godt, vi kan kalde dén ged barberet..

--
/Jan W Nielsen



Leonard (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 17-12-05 14:47

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Min fætter har også en Lupo 3L (årgang 2002). Han siger det samme, så jeg
>tror godt, vi kan kalde dén ged barberet..

Journalisten har igen vist sin store evne til at være kildekritisk
Jeg selv, min fætter og en tilfældig usenet-bruger er enige, så det må
være fakta!
Flot arbejde Jan

Det er helt rigtigt at en Lupo 3L der køres med speederen i bund ret
hurtigt sluger de få liter, den har den i tanken, men hvilke biler gør
ikke det?
Ifølge Jeremy Clarkson sluger en Hummer H2 ca. 1 liter pr. kilometer
og det endda ved almindelig landevejskørsel.
Kan det bruges som sammenligning, næh, det kan det ikke.

Hvis man vælger en Lupo 3L, så gør man det sikkert udfra et ønske om
at kunne spare på brændstoffet og så kører man vel også efter at spare
på det?
- hvis ens behov er at køre lange ture med høj hastighed (over 160
km/t), så køber man vel ikke en lille rulleskøjte, der er bygget til
at køre langt på literen med 90 km/t.

Da jeg havde en VW Caravelle fik jeg den ned på 4 km/l, bare ved at
sætte fartpiloten til 150 km/t og så lade bilen om resten, hvad mon
den var nået ned på, hvis jeg havde holdt pedalen i bund?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

John Sahl (17-12-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-12-05 17:00

Leonard wrote:
> Journalisten har igen vist sin store evne til at være kildekritisk
> Jeg selv, min fætter og en tilfældig usenet-bruger er enige, så det må
> være fakta!

Jeg er ikke spor tilfældig!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Jan W Nielsen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 17-12-05 17:46

> Journalisten har igen vist sin store evne til at være kildekritisk

Nå, nu skal vi ind over min uddannelse igen.

I øvrigt har jeg også eksamen i nationaløkonomi fra Handelshøjskolen
(universitet), ligesom jeg har været på et utal af kurser i alle mulige
andre forhold, der ikke kommer sagen ved.

> Jeg selv, min fætter og en tilfældig usenet-bruger er enige, så det må
> være fakta! Flot arbejde Jan

Jeg mener faktisk, der er ret god statistisk validitet i, at konkluderede,
at en Lupo ikke kører mere end ca. 15 km/ltr, når jeg har kørt så mange
kilometer i 4 Lupoer (og i øvrigt også en Audi A2, der er mere økonomisk på
motorvej), som jeg har.

Jeg har kørt MANGE ture af 600 km med pedalen helt i bund. De kører ALLE ca
15 km/ltr, og da Lupo´er nok ikke adskiller sig ret meget på dét punkt,
medmindre de er defekte, skal der formentlig ikke ret mange flere forsøg
til, før man kan stole på resultatet.

> Det er helt rigtigt at en Lupo 3L der køres med speederen i bund ret
> hurtigt sluger de få liter, den har den i tanken, men hvilke biler gør
> ikke det?

Det kommer ikke sagen ved.

Jeg forholder mig stringent til udsagnet "altid over 20km/l med pedalen i
bund", og jeg mener, jeg har sandsynliggjort, at dette ikke er korrekt.

> Da jeg havde en VW Caravelle fik jeg den ned på 4 km/l, bare ved at
> sætte fartpiloten til 150 km/t og så lade bilen om resten, hvad mon
> den var nået ned på, hvis jeg havde holdt pedalen i bund?

Måske endnu mindre - og måske endnu mindre, hvis du havde boret et hul i
tanken og kørt med campingvogn.

Er vi enige om, at der var en vis konsistens i journalistens udsagn - og at
du måske ikke læse tingene, som det de var..?



/Jan W Nielsen



Leonard (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 17-12-05 17:59

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Er vi enige om, at der var en vis konsistens i journalistens udsagn - og at
>du måske ikke læse tingene, som det de var..?

Jeg erklærede mig jo faktisk enig i dit udsagn om de 15 km/l.

Det jeg opponerede imod var at den ged skulle være barberet fordi du,
din fætter og John har samme oplevelse.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 17-12-05 18:25

> Jeg erklærede mig jo faktisk enig i dit udsagn om de 15 km/l.

Ok, det kunne jeg ikke se..

> Det jeg opponerede imod var at den ged skulle være barberet fordi du,
> din fætter og John har samme oplevelse.

Jamen, er den ikke det..?



--
/Jan W Nielsen



Leonard (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 17-12-05 19:47

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Ok, det kunne jeg ikke se..

Min pointe er egentlig også en helt anden, nemlig at det er et ret
ligegyldigt tal for de fleste, hvorlangt en bil kører pr. l. med
klampen i bund.
For den enkelte må det være et spørgsmål om at finde en bil, der
passer til ens kørestil og andre krav, og hvis kørestilen er at der
skal køres lange stræk med tophastighed, så vil jeg ikke anbefale en
3L. Er kørestilen og kravene en pendlerbil til danske lovlige
hastigheder, og ønsker man at gøre et forsøg på at køre økonomisk, så
er en 3L en fin lille bil, som ikke går mere i stykker end andre.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 18-12-05 00:13

> Er kørestilen og kravene en pendlerbil til danske lovlige
> hastigheder, og ønsker man at gøre et forsøg på at køre økonomisk, så
> er en 3L en fin lille bil, som ikke går mere i stykker end andre.

Enig - dog havde de første årgange voldsomt mange problemer - langt flere
end alle andre VW´ere har haft...

(Og VW er jo som bekendt ikke blandt de mest fejlfri...)

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!




Leonard (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 18-12-05 11:04

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Enig - dog havde de første årgange voldsomt mange problemer - langt flere
>end alle andre VW´ere har haft...

Min er en af de første der kom til landet, nr. 2 der blev solgt fra
den forhandler, og den har aldrig fejlet noget udover almindelig
slidtage.


--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 18-12-05 15:10

>>Enig - dog havde de første årgange voldsomt mange problemer - langt flere
>>end alle andre VW´ere har haft...

> Min er en af de første der kom til landet, nr. 2 der blev solgt fra
> den forhandler, og den har aldrig fejlet noget udover almindelig
> slidtage.

Tillykke med det - de første årgange havde voldsomt mange problemer - langt
flere
end alle andre VW´ere har haft...

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



John Sahl (18-12-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 18-12-05 00:44

Jan W Nielsen wrote:
> Leonard wrote:
>> Det jeg opponerede imod var at den ged skulle være barberet fordi du,
>> din fætter og John har samme oplevelse.
>
> Jamen, er den ikke det..?

Den er sgu da nøgen!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Jan W Nielsen (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 18-12-05 01:05

>> Jamen, er den ikke det..?

> Den er sgu da nøgen!

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



Armand (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 17-12-05 20:53

Jan W Nielsen wrote:
>>
>
> Nå, nu skal vi ind over min uddannelse igen.
> I øvrigt har jeg også eksamen i nationaløkonomi fra Handelshøjskolen
> (universitet), ligesom jeg har været på et utal af kurser i alle mulige
> andre forhold, der ikke kommer sagen ved.

Næh nej, få nu bare det hele på bordet - For min part kan jeg da fint
finde på at trumfe mig igennem en given debat v.h.a. mit svejsekursus!

--
Armand.

Ukendt (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-12-05 21:28


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:Q%Zof.2885$Cl2.86215@news000.worldonline.dk...
> Jan W Nielsen wrote:
>>>
>>
>> Nå, nu skal vi ind over min uddannelse igen.
>> I øvrigt har jeg også eksamen i nationaløkonomi fra Handelshøjskolen
>> (universitet), ligesom jeg har været på et utal af kurser i alle mulige
>> andre forhold, der ikke kommer sagen ved.
>
> Næh nej, få nu bare det hele på bordet - For min part kan jeg da fint
> finde på at trumfe mig igennem en given debat v.h.a. mit svejsekursus!


heheh....sådan !
-pudsigt egentligt...



Armand (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 17-12-05 21:51

Olesen wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:Q%Zof.2885$Cl2.86215@news000.worldonline.dk...
>
>>
>>Næh nej, få nu bare det hele på bordet - For min part kan jeg da fint
>>finde på at trumfe mig igennem en given debat v.h.a. mit svejsekursus!
>
>
> heheh....sådan !
> -pudsigt egentligt...
>

Hvorfor det, da?
Kan DU måske lave en HL045'er med basisk elektrode??


--
Armand.

Armand (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 17-12-05 20:49

Leonard wrote:
>
> Hvis man vælger en Lupo 3L, så gør man det sikkert udfra et ønske om
> at kunne spare på brændstoffet og så kører man vel også efter at spare
> på det?
> - hvis ens behov er at køre lange ture med høj hastighed (over 160
> km/t), så køber man vel ikke en lille rulleskøjte, der er bygget til
> at køre langt på literen med 90 km/t.
>

Jeg synes ellers at man oplever uforholdsvis mange 3L'ere komme forbi
til venstre på motorvejen
På samme måde er det min opfattelse (personlig erfaret fra to 3L-ejere,
samt deres udtalelser om andre) at 3L'erens øko-knap hurtigt bliver
slået fra, bl.a. p.g.a. at den medfører at motoren slukker af sig selv
når bilen holder stille, så 3L-ejeres ubetingede ønske om at spare på
brændstoffet er det vel så som så med :-/
Personligt tror jeg at mange 3L'ere sælges alene fordi naboen ved at man
næsten ikke betaler grøn afgift og tror at der "kun skal tankes hver den
1. uanset om den trænger eller ej", samt kender askaffelsesprisen.
Totaløkonomisk er 3L'eren i mine øjen en dødssejler i forhold til
markedets andre små diesel-vogne der næsten kan anskaffes til den halve
pris :-|

--
Armand.
(inhabil frankofil)

Klaus D. Mikkelsen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 17-12-05 20:52

Armand skriver:
>
> På samme måde er det min opfattelse (personlig erfaret fra to 3L-ejere,
> samt deres udtalelser om andre) at 3L'erens øko-knap hurtigt bliver
> slået fra, bl.a. p.g.a. at den medfører at motoren slukker af sig selv
> når bilen holder stille

Skulle det være begrundelsen ?

Underligt ??

De 3L ejere jeg kender har det lige modsat.

> Totaløkonomisk er 3L'eren i mine øjen en dødssejler i forhold til
> markedets andre små diesel-vogne der næsten kan anskaffes til den halve
> pris :-|

De går bare ikke så langt på literen, så er det en "kilometeræder" du
går efter er økonomien i en 3L stadig god.

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Er mine indlæg sendt vi sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Karsten Andersen (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 17-12-05 18:46

Sat, 17 Dec 2005 14:01:38 +0100, skrev Jan W Nielsen, på 11 linier, i
<43a40bd9$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>>> Faktum: En Lupo kører lidt over 15 km/ltr med sømmet nede.
>
>> Ligner meget det jeg har observeret også, jeg har dog kun kørt i 2.
>
>Min fætter har også en Lupo 3L (årgang 2002). Han siger det samme, så jeg
>tror godt, vi kan kalde dén ged barberet..

Ja over 20 km/l med fuld pedal kan jeg da godt køre i en Lupo.......






Den bliver dog ikke ved med det

--
MVH Karsten
Horsens

Brizz (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 15-12-05 01:13

Yoyo skrev:
> Hej
>
> Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep
> Gælder det alle modellerne?
>
Uden at være 100% sikker vil jeg tro det er 3L modellen du har hørt om
som er noget dyrere end gennemsnittet at skrue på.


--
Mvh Brian
--
www.fotob.dk

Venimus Conglaciati Vicimus

Flemming Lynggaard (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 16-12-05 13:12


"Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> wrote in message
news:43a0b563$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...
> Yoyo skrev:
>> Hej
>>
>> Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep
>> Gælder det alle modellerne?
>>
> Uden at være 100% sikker vil jeg tro det er 3L modellen du har hørt om som
> er noget dyrere end gennemsnittet at skrue på.
>
>

Iflg hvad? Al min og andre lupo ejeres erfaring viser at det ikke passer at
den er dyere end andre, jo måske en lille smule dyrere end en ikke 3l lupo
men ...

F



Klaus D. Mikkelsen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 15-12-05 05:59

Yoyo skriver:
>
> Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep

Dyere end ikke 3L modellen

> Gælder det alle modellerne?

Nope

Har en kammerat med en Lupo 3L der har gået snart 200 kkm og en kollega
der har skiftet sin 307'er ud (er blevet til konebil) med en Lupo 3L.
Han er ganske tilfreds, det har sparer i brændstof på Lupo kan betlae
afdraget på bilen (kører fra Ålborg til Hammel og retur hver dag).

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Er mine indlæg sendt vi sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Mads & Milles Far (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Mads & Milles Far


Dato : 15-12-05 17:04

Hej gutter!

Jeg kender 3 der kører Lupo 3L, og de er alle MEGET glade for deres lille
VW.
Den ene har enda, for ca. 6 md. siden, købt en helt ny, som afløser for hans
"gamle" Lupo 3L.
De opgivne 33 kml. passer på en prik, i hvertfald for den ene, som ofte
praler med hans lave brændstof forbrug.



"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:43A0F802.84F3BFE5@du.kan.finde.den...
> Yoyo skriver:
>>
>> Har læst at Lupo skulle være en dyr fornøjelse i rep
>
> Dyere end ikke 3L modellen
>
>> Gælder det alle modellerne?
>
> Nope
>
> Har en kammerat med en Lupo 3L der har gået snart 200 kkm og en kollega
> der har skiftet sin 307'er ud (er blevet til konebil) med en Lupo 3L.
> Han er ganske tilfreds, det har sparer i brændstof på Lupo kan betlae
> afdraget på bilen (kører fra Ålborg til Hammel og retur hver dag).
>
> Klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe
> Er mine indlæg sendt vi sunsites server, er sonofons newsserver igen død



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste