A´hwa for en fisk..?
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-12-05 21:53

Hej folkens

Hvad dælen er det her for en bil - en Porsche med Ford-motor..?

Hvad er det oprindeligt for en konstruktion..?

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=629200407&area=1

--
/Jan W Nielsen - B.S. Christansen eller Chuck Norris i spidsen for
fremtidens samfund .!!

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-12-05 22:07

> Hvad dælen er det her for en bil - en Porsche med Ford-motor..?

Det er en Ginetta, men den kan man nok ikke oprette som bil på bilbasen, så
må man vælge en anden og han valgte Porsche.

Niels

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 22:31

> Det er en Ginetta, men den kan man nok ikke oprette som bil på
> bilbasen, så må man vælge en anden og han valgte Porsche.

Det er da en fornuftig motor han har smidt i den :)

--
Mvh/TK

Fra : Armand

Dato : 14-12-05 01:34

Thomas wrote:

> Det er da en fornuftig motor han har smidt i den :)

Og så må jeg lige gentage Jan: A'hwa?
Der står da ikke en pind om hvilken en motor der ligger i den :-|
Cosworth er mig bekendt ikke motorfabrikant i den grad som tuningsfirma
af bestående motorer, og ret beset er række-4'eren da et tilbageskridt
fra den tilsyneladende originale V8'er!

--
Armand.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-12-05 07:36

> [...]
> bestående motorer, og ret beset er række-4'eren da et tilbageskridt fra

Der ligger den grønne motor fra Escort Cosworth i den - det kan ses på et af
billederne.

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!

Fra : Thomas

Dato : 14-12-05 19:26

> Der ligger den grønne motor fra Escort Cosworth i den - det kan ses
> på et af billederne.

Det er så fra en Sierra Cosworth 4x4, men never mind ;)

--
Mvh/TK

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-12-05 22:38

On Tue, 13 Dec 2005 21:52:39 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad dælen er det her for en bil - en Porsche med Ford-motor..?
>
>Hvad er det oprindeligt for en konstruktion..?

Den er da pumpet til det yderste, i hvert fald-

4 cylindre og 330 hk.

Det er da godt nok en sjat.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-05 22:47

Folmer Rasmussen skriver:

> Den er da pumpet til det yderste, i hvert fald-
>
> 4 cylindre og 330 hk.
>
> Det er da godt nok en sjat.

Nissan skyline med RB26DETT motor kan give 1000 hk på 6 "propper".

http://www.answers.com/topic/nissan-rb-engine

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 22:46

> Den er da pumpet til det yderste, i hvert fald-
>
> 4 cylindre og 330 hk.

På ingen måde da!!! Den motor kan MEGET mere!!

--
Mvh/TK

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-12-05 22:58

Den Tue, 13 Dec 2005 21:52:39 +0100, skrev Jan W Nielsen :

> Hvad dælen er det her for en bil - en Porsche med Ford-motor..?
> Hvad er det oprindeligt for en konstruktion..?

Det er en ombygget G33'er fra Ginetta(http://www.ginettacars.com/)

En lille britisk garagesmedje, der bygger biler på basis af
seriestumper. Sædvanligvis har en G33'er en Rover V8'er.

Man kan læse mere om Ginetta G33 her: http://www.g33.co.uk/

--
Kent Oldhøj
Qoute fix til Outlook Express:

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-12-05 23:12

Den Tue, 13 Dec 2005 22:58:02 +0100, skrev Kent Oldhøj :

> Det er en ombygget G33'er fra Ginetta

Fandt lige et par lydstumper af en Ginetta G33 med Rover V8'er. Fåååårgh
hvor kan en Rover V8'er altså lyde godt Bare synd der ikke gives
fuld gas

http://www.btinternet.com/~p.j.willis/g33/sounds.htm

--
Kent Oldhøj