Motorkontoret i Rødovre...
Fra : Towli

Dato : 12-12-05 18:39

Hej

Kan man, som Københavner, KUN benytte motorkontoret i Rødovre til f.eks.
at
få en erstatning for en bortkommet registreringsattest? Det er fuldkommen
vanvittigt så megen kø der er derude. Jeg har været der 2 gange og begge
gange var der >50 i køen før mig. Det har jeg simpelthen ikke tid eller
tålmodighed til at vente på.
Da jeg var der i sommer, fik jeg reddet mig en gul seddel ..."Ansøgning om
genpart af registreringsattest".... Kan jeg sende den til dem sammen med
en
50'er, eller skal jeg simpelthen rive en hel dag ud af kalenderen for at

en ny registreringsattest?

/T

Fra : Towli

Dato : 12-12-05 18:42

Holdakæft. Jeg er småblind, der står i øverste linje at "Ansøgningen skal
indsendes til et motorkontor" (men man må da ikke smide en 50'er i et
almindeligt brev, må man det?)

/T

Fra : Kim Olsen

Dato : 12-12-05 19:42

(men man må da ikke smide en 50'er i et
> almindeligt brev, må man det?)
>
> /T

Næ det må man ikke, men beløbet og køen taget i betragtning, ville jeg nok
få puttet den 50'er i en kuvert

Kim

Fra : ena

Dato : 12-12-05 20:20

Ja rødovre er en gang skrankepaver med ekstrem langsom betjening - kør til
Nærum - flinke og ingen ventetid

Fra : DJ Bobo...

Dato : 12-12-05 20:37

"Towli" <towli@fjernoldboyz.dk> wrote in message

> Kan man, som Københavner, KUN benytte motorkontoret i Rødovre

Vi kører gerne til Nærum - dér er køen langt mindre...
Mogens

Fra : Niels Bengaard

Dato : 12-12-05 21:55

I Frederikssund er de gået så meget ned pga. arbejdspres, at de kun holder
åbent fire dage om ugen, tirsdag skal de hvile ud og komme til hægterne
igen.
Man skulle tro de var glade for kunder i butikken, men åbenbart ikke hvis
der er for mange, det er efter sigende pga. for mange nye pas de ikke kan
klare det.

Niels

Fra : Towli

Dato : 13-12-05 11:04

Man må gerne benytte Nærum motorkontor, selvom man bor i Kbh politikreds?

/T

Fra : Kate

Dato : 14-12-05 22:38

> Man må gerne benytte Nærum motorkontor, selvom man bor i Kbh
> politikreds?

Jeg bor nær Holbæk og omregistrerede min bil, fra min mor til mig, i
Rødovre fordi jeg arbejdede lige ved siden af på det tidspunkt. Det gav
mig ikke noget bøvl.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk