Uden for pædagogisk rækkevidde
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 11:08

http://www.jv.dk/indland/artikel:aid=434676/

Hvorfor spærrer man ikke sådan en mand ind HVER gang han bliver stoppet uden
kørekort?

--
Tom

Fra : martin

Dato : 10-12-05 11:50

det for dyrt

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-12-05 12:09

On Sat, 10 Dec 2005 11:50:21 +0100, "martin" <jadahva@hotmail.com>
wrote:

>det for dyrt
Nej. Det skyldes at der ikke er dækning for det i loven.

/Hans

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 12:07

"Tom" skrev

> Hvorfor spærrer man ikke sådan en mand ind HVER gang han bliver stoppet
> uden kørekort?

Fordi det ville være helt uden for proportioner.
Manden har kørt bil i 20 år, om han har kørekort eller ej, har da ingen
trafiksikkerheds betydning.

mvh
Alex Christensen

Fra : Brian

Dato : 10-12-05 12:18

alexbo wrote:

> Fordi det ville være helt uden for proportioner.
> Manden har kørt bil i 20 år, om han har kørekort eller ej, har da
> ingen trafiksikkerheds betydning.

Når han ni gange er blevet taget i en spritkontrol med så høj promille
at det hver gang har kostet førerbrevet på livstid, er man vist ude
af diskutionen om han er sikker i trafikken eller ej...

/Brian

Fra : ChipMIK

Dato : 10-12-05 12:24

Ja....når det ikke lader til manden har været kørt galt nogen af gangene må
hans trafiksikkerhed ramme Toyota´s 112 % ikk ;)

ChipMIK

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 12:49

"Brian" skrev

> Når han ni gange er blevet taget i en spritkontrol med så høj promille
> at det hver gang har kostet førerbrevet på livstid, er man vist ude
> af diskutionen om han er sikker i trafikken eller ej...

Ja hvis man mener at trafiksikkerhed har noget med promille at gøre.
Har man været farlig i trafikkken, hvis man bliver taget med en promille på
2,5 mens man forsøger starte sin bil uden for bodegaen?
Hvis man bliver taget ædru uden kørekort, er man så mere farlig i trafikken
hvis man har en gammel spritdom, end hvis man ingen spritdom har?
Hvis man kører bil, selvom man har mistet kortet, er man så mere farlig end
den landbrugsmedhjælper, der kører bil på sit traktorkort?

mvh
Alex Christensen

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 12:53

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> Ja hvis man mener at trafiksikkerhed har noget med promille at gøre.

Dét har den, hvilket FDM har undersøgt i samarbejde med TV.
Man kører bedst efter een til to øl...
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 13:23

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> Dét har den, hvilket FDM har undersøgt i samarbejde med TV.
> Man kører bedst efter een til to øl...

Hmm der svarer ikke helt til den lærdom andre er opflasket med
http://www.sikkertrafik.dk/2fe63e80

--
Tom

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 13:33

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Hmm der svarer ikke helt til den lærdom andre er opflasket med
> http://www.sikkertrafik.dk/2fe63e80

Undersøgelsen beviste at især hos bilister, som var en anelse nervøse
for at køre - ja de kørte simpelthen betydeligt bedre med en smule
alkohol i blodet. De slapper tilsyneladende mere af...
Mogens

Fra : BJ

Dato : 10-12-05 14:20

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Undersøgelsen beviste at især hos bilister, som var en anelse nervøse
> for at køre - ja de kørte simpelthen betydeligt bedre med en smule
> alkohol i blodet. De slapper tilsyneladende mere af...

Jep, og ølkuske kører aller bedst efter "en tyve, trejve stykker, dohh".

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-05 16:44

alexbo skriver:

> Har man været farlig i trafikkken, hvis man bliver taget med en promille på
> 2,5 mens man forsøger starte sin bil uden for bodegaen?

Er jeg til fare for offentligheden, hvis jeg render rundt med et
oversavet jagtgevær ?

Endda efter jeg har skudt det af en 5-10 gange på åben gade, uden at
ramme nogen ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter Weis

Dato : 10-12-05 19:09

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Er jeg til fare for offentligheden, hvis jeg render rundt med et
> oversavet jagtgevær ?

Det kan ikke afgøres. Du har måske lige fundet det, og på vej til
stationen for at aflevere det.

> Endda efter jeg har skudt det af en 5-10 gange på åben gade, uden at
> ramme nogen ?

Så afhænger vurderingen lidt af, om du har flere patroner tilbage.

mvh
Peter

Fra : Leonard

Dato : 10-12-05 19:27

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> wrote:

>Det kan ikke afgøres. Du har måske lige fundet det, og på vej til
>stationen for at aflevere det.

Vil det ikke være en overtrædelse af våbenloven?
Er den eneste rigtige metode ikke at ringe til politiet, hvis man
finder våben?

>Så afhænger vurderingen lidt af, om du har flere patroner tilbage.

Har du lyst til at vente for at opdage om han har flere?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Peter Weis

Dato : 11-12-05 15:36

Leonard wrote:

> Vil det ikke være en overtrædelse af våbenloven?

Jo, strengt taget er det. Men spørgsmålet gik på farligheden, ikke på
lovligheden.

> Er den eneste rigtige metode ikke at ringe til politiet, hvis man
> finder våben?

Det vil jeg tro. Efter omstændighederne kan det godt være tilladt at
inddrage våben og tage dem i forvaring indtil de kan overbringes politiet.

> Har du lyst til at vente for at opdage om han har flere?

Hvis det drejer sig om Klaus, vil jeg ikke være urolig

mvh
Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-12-05 20:01

Peter Weis skriver:

> Jo, strengt taget er det. Men spørgsmålet gik på farligheden, ikke på
> lovligheden.

Samme våben medbringes også når der indtages alkohol og affyres lidt ind
i mellem. HAr dog stadigt iekk ramt nogle !

> Hvis det drejer sig om Klaus, vil jeg ikke være urolig

Måske du skulle være det ?

Fra : Leonard

Dato : 11-12-05 20:25

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Samme våben medbringes også når der indtages alkohol og affyres lidt ind
>i mellem. HAr dog stadigt iekk ramt nogle !

Der er en tastefejl i iekk, det skal være ikke.
Den anden 'tastefejl' er vel bare en identifikation af hvor våbnet
stammer fra

>Måske du skulle være det ?

Jeg er, men jeg har jo også mødt dig

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Peter Weis

Dato : 11-12-05 22:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Samme våben medbringes også når der indtages alkohol og affyres lidt ind
> i mellem. HAr dog stadigt iekk ramt nogle !

Jeg har overværet flere kombinationer af våben og alkohol som ikke har
været farlige. Ingen af våbnene har dog været oversavede.
Det kommer an på en mængde andre faktorer.

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 10-12-05 20:39

alexbo wrote:

> Ja hvis man mener at trafiksikkerhed har noget med promille at gøre.

Det mener jeg det har.

> Har man været farlig i trafikkken, hvis man bliver taget med en
> promille på 2,5 mens man forsøger starte sin bil uden for bodegaen?

Nej, højst sandsynlig ikke

> Hvis man bliver taget ædru uden kørekort, er man så mere farlig i
> trafikken hvis man har en gammel spritdom, end hvis man ingen
> spritdom har?

Nej, højst sandsynlig ikke

> Hvis man kører bil, selvom man har mistet kortet, er man så mere
> farlig end den landbrugsmedhjælper, der kører bil på sit traktorkort?

Nej, højst sandsynlig ikke

Hvad er relevansen i dine spørgsmål ?
Manden har vist mange gange, at han er ligeglad med at køre påvirket.
I min bog er at køre påvirket = skide på sig selv, sin familie, og alle
andre man møder i sin brandert.

Jeg har selv mistet en broder til en spritbilist, så min tolerance tærskel
overfor den slags, er nok lavere end de flestes. Men da det skete, slog
det så hårdt at det absolut ikke er noget jeg ønsker for andre.
Hvis man kan minimere risikoen på nogen måder for den slags ulykker,
bør man helt klart gøre det.

For det meste synes jeg du virker meget fornuftig, men omkring
det at køre en brandert hjem, har dine holdninger flere gange undret mig.

/Brian

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 21:14

"Brian" skrev

> Hvad er relevansen i dine spørgsmål ?
> Manden har vist mange gange, at han er ligeglad med at køre påvirket.
Ja, men han var ikke påvirket denne gang, og denne tråd starter med en
undring over at man ikke bare burer ham inde.
Det er det jeg forsøger at belyse, at selve det at han kører uden kørekort,
berettiger ikke til at bure ham inde.

> Jeg har selv mistet en broder til en spritbilist, så min tolerance tærskel
> overfor den slags, er nok lavere end de flestes.
Det er forståeligt.
Der bliver desværre stadig dræbt mange i trafikken, selv om det går den
rigtige vej med ulykkestallene, og for de pårørende føles hvert enkelt
tilfælde fuldstændig meningsløst.

> For det meste synes jeg du virker meget fornuftig, men omkring
> det at køre en brandert hjem, har dine holdninger flere gange undret mig.
Det skyldes nok at jeg ikke ser den store forskel i at forårsage en ulykke
fordi man har drukket, eller fordi man er uopmærksom.
Jeg kan derimod blive helt skræmt over at der findes lastbilchauffører der
mener, at det er cyklisternes egen skyld at de blivet pløjet ned af en
svingende lastbil.

Jeg har trods alt aldrig mødt en spritbilist der sagde at det var modpartens
skyld, fordi han må kunne se at jeg kom slingrende, så han skulle have kørt
en anden vej.

mvh
Alex Christensen

Fra : Leonard

Dato : 10-12-05 22:17

> [...]

>skyld, fordi han må kunne se at jeg kom slingrende, så han skulle have kørt

Hvormange spritbilister har du mødt efter at de har været impliceret i
en ulykke?

Den spritbilist, der kørte ud foran mig da jeg brækkede ryggen, vidste
ikke at hun var påvirket og havde slet ikke i tankerne at det kunne
være andre end mig, der havde den fulde skyld for uheldet.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-12-05 13:01

On Sat, 10 Dec 2005 12:17:39 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

> [...]
Nej ikke hvis vi ser bort fra promillen.
Der er jo tale om 2 strafbare forhold, promillekørsel og "manglende
kørekort".
Der er forskellig straframme for disse forhold.
Ifgl. de opgivne oplysninger er han ikke hver gang han er stoppet af
politiet blevet konstaterer beruset, "kun" 9 gange ud af 125.

>Når han ni gange er blevet taget i en spritkontrol med så høj promille
>at det hver gang har kostet førerbrevet på livstid,
Det kunne jo også være gentagelsels faktoren der i sig selv gjorde
udfaldet i retten og ikke promillens størrelse ?

Og nej, jeg bifalder ikke promillekørsel.

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 13:12

> [...]
> at det hver gang har kostet førerbrevet på livstid, er man vist ude
> af diskutionen om han er sikker i trafikken eller ej...

Ufatteligt at man ligefrem venter på at han skal køre nogen ned først. Hvis
han er taget 9 gange for sprutkørsel så har med garanti kørt sprutkørsel 90
gange uden at blive taget for det.
Det er simpelthen for sølle at det ikke har større konsekvenser for ham

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 14:30

"Tom" skrev

> Ufatteligt at man ligefrem venter på at han skal køre nogen ned først.

125 gange er manden blevet stoppet, hvordan får du det til at man siddder på
hænderne.
Hver eneste gang politiet i hans område ser ham i bil stopper de ham, hvor
meget mere synes du de skal gøre?
Mener du virkelig at manden er farlig i trafikken, fordi han kører uden
kørekort?
Og hvis han som du har beregnet har kørt mindst 90 gange i en brandert uden
ulykke, er han åbenbart en ganske glimrende bilist, der kan styre både bil
og brandert.

Problemet med promiller er jo ikke promillen i sig selv, men hvordan den
hånteres.
Det er tydeligt i denne tid hvor forskelligt en brandert udarter, nogle
bliver aggressive og ubehagelige, andre det modsatte.
At køre en brandert hjem behøver ikke at være anderledes end at køre med
nedslidte
sommerdæk en snevejrsdag, eller trille en bil hjem uden bremser.
Man ved betingelserne er ringere end normalt, og afpasser kørslen efter det.

mvh
Alex Christensen

Fra : JBH

Dato : 10-12-05 15:30

> [...]

> meget mere synes du de skal gøre?
> Mener du virkelig at manden er farlig i trafikken, fordi han kører uden

Nogen (en dommer) må jo mene han er farlig at have i trafikken, siden han
har fået inddraget førerretten.
Han må da også snart have puttet mange penge i statskassen...Er det 5000kr
det koster at blive nuppet uden førerret.

> Og hvis han som du har beregnet har kørt mindst 90 gange i en brandert
uden
> ulykke, er han åbenbart en ganske glimrende bilist, der kan styre både bil
> og brandert.

Naarh, så kan spritbilister, fartdjævle og andre som overtræder
færdselsloven (og andre love) og bliver opdaget/stoppet bare sige "jamen
der er jo ikke sket nogen ulykke" :-/

> [...]
> sommerdæk en snevejrsdag, eller trille en bil hjem uden bremser.
> Man ved betingelserne er ringere end normalt, og afpasser kørslen efter

Ja, der er stor fokus på spritkørsel nu, nok også for meget i forhold til
andre lov-overtrædelser i trafikken, Jeg havde i mine unge dage et
eftermiddagsjob på en tankstation, Baglokalet blev af forpagteren og
adskillige værkførere fra byens bilforhandlere brugt som værtshus/smugkro.
Jeg kan godt garantere at der blev kørt mange branderter hjem, men der skete
aldrig nogle ulykker.Spritkørsel var også dengang forbudt, men det var ikke
noget man sådan hængte sig i.

Jeg kan ikke se forskellen på om det er en beruset eller en fartdjævel (en
som kører for stærkt) som kører et andet menneske ihjel, hvis det er
beruselsen eller farten som er årsagen til ulykken. Straffen burde være den
samme

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 17:30

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skete
> aldrig nogle ulykker.Spritkørsel var også dengang forbudt, men det var

I dag hvor man har tal for ulykkerne er det et sted mellem hver 5.6 og 6.
ulykke at der er spiritus indblandet. Så man kan bestemt ikke udelukke at
der HAR en betydning.

Ja det kan du har ret i.

--
Tom

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-05 16:02

alexbo wrote:

> [...]
> hænderne.
> Hver eneste gang politiet i hans område ser ham i bil stopper de ham, hvor

Brænde hans bil, spærre ham inde, sætte en pistol bag hans knæhaser
og trykke af - find selv på flere.

Selvfølgelig skal der være lovhjemmel til en den straf han får, men
pointen med at fjerne hans kørekort er naturligvis at forhindre ham i
at køre og når det så ikke hjælper, burde han kunne straffes med
frihedsberøvelse der så forhindre ham i køre i bil.

> Mener du virkelig at manden er farlig i trafikken, fordi han kører uden
> kørekort?

Ja selvfølgelig. Han har jo netop fået frakendt kørekortet fordi han
færdede en bil i tilstande der statistisk set gør hans kørsel
farligere.

> Og hvis han som du har beregnet har kørt mindst 90 gange i en brandert uden
> ulykke, er han åbenbart en ganske glimrende bilist, der kan styre både bil
> og brandert.

Du kan ikke drage konklusioner på baggrund af hans bedrifter. Uanset
hvor mange gange en person har listet en brandert hjem bliver det ikke
mere sikkert at have ham bag rattet.

> Man ved betingelserne er ringere end normalt, og afpasser kørslen efter det.

Det mener du vel ikke? Er man stiv når man kører i sin bil skal man
bare køre lidt langsommere og holde en ekstra stor sikkerhedsafstand
og så er den fino med dig. Hele pointen er jo at netop når man kører
beruset mister man evner som f.eks den at bedømme egen kunnen,
reaktion og evner.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 17:00

"Lars Hoffmann" skrev
>Det mener du vel ikke? Er man stiv når man kører i sin bil skal man
>bare køre lidt langsommere og holde en ekstra stor sikkerhedsafstand
>og så er den fino med dig.
Det er da i hvert fald en god ide,
når man ved at eens reaktionstid er længere ned normalt, kan man sikre at
den strækning man kører i reaktionstiden er den samme, ved at køre
langsommere.

> Hele pointen er jo at netop når man kører beruset mister man evner som
> f.eks den at bedømme egen kunnen, reaktion og evner.
Der er ingen tvivl om at de menesker der tror de er verdensmestre inden de
drikker, bliver helt umulige efter.
Men der findes mange mennesker med et fornuftigt overblik over deres egen
tilstand, der kan styre sig selv og bilen selv efter en solid julefrokost.
Som tidligere sagt byder denne tid på muligheder for et studium i
brandertstyring.
Nogle vil lægge arm og yppe kiv allerede efter silden, andre falder i søvn
eller over piccolinen, men der er faktisk mange der er i stand til, selv
efter et hav af genstande, at sidde fornuftigt og ordne verdenssituationen.

Vi har her i landet faste promille og fartgrænser, det er jeg tilhænger af.
Det ville være alt for tilfældigt hvis den enkelte politimand skulle stå på
landevejen og tage stilling til om hvorvidt bilisten har kørt for stærkt
eller har fået for mange genstande.
Der er det meget enklere med grænser som ligger fast.
50 km/t i byen er lovligt, 51 er farligt
0,50 promille er lovligt, 0,51 er farligt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 17:42

> Men der findes mange mennesker med et fornuftigt overblik over deres egen
> tilstand, der kan styre sig selv og bilen selv efter en solid julefrokost.

Det er MEGET forkert. De har netop ikke noget overblik, enhver ved jo hvilke
konsekvenser det kan have for andre og sig selv at køre sprutkørsel. Der
findes endda folk i denne gruppe der har mistet kære på den konto. At man
selv kan miste sin familie, arbejde, status på et splitsekund på den
konto......viser med tydelighed at man ikke har forstået noget som helst og
ikke styrer en xxxx.

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 18:22

"Tom" skrev i

> enhver ved jo hvilke konsekvenser det kan have for andre og sig selv at
> køre sprutkørsel.

Det kan vi sagtens være enige om.
De samme grimme konsekvenser som når ædru chauffører foretager sig de samme
ting,
kører over for rødt, overser en cykel ved højresving, overhaler harsarderet,
kører for stærkt, der er mange muligheder for at foretage sig ting i
trafikken der koster livet for een selv eller andre.
Nogle af dem bliver foretaget af berusede førere, andre af ædru, skaden er
den samme.
Nogle ville måske ikke være sket hvis chaufføren havde været ædru, eller
ikke havde talt i telefon, eller snakket med bagsædepassageren,
nogle mennesker kan jo ikke tale med dem bagved uden at vende sig om.

Jeg går ikke ind for fri druk, men jeg finder det meningsløst at putte alle
spritbilister i samme skuffe, det svarer til at påstå at alle der kører for
stærkt er fartgale.
Det hele afhænger af omstændighederne.
Er man beruset reagerer man langsommere, og kører derved længere i
reaktionstiden end normalt.
Kører man stærkt, kører man længere i reaktionstiden end normalt.
Begge dele kan få en næsten-ulykke til at blive til en ulykke.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 20:02

> [...]
> Kører man stærkt, kører man længere i reaktionstiden end normalt.
> Begge dele kan få en næsten-ulykke til at blive til en ulykke.

Lur mig om ikke reaktionerne på at køre for hurtigt også om en årerække vil
komme i samme kategori som at køre spritkørsel.

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 20:25

"Tom" skrev

> Lur mig om ikke reaktionerne på at køre for hurtigt også om en årerække
> vil komme i samme kategori som at køre spritkørsel.

Højst tænkeligt, tiderne skifter.
Det der var almindeligt accepteret tidligere bliver stille og roligt til
dårlig opførsel.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kent Friis

Dato : 10-12-05 21:33

Den Sat, 10 Dec 2005 16:59:42 +0100 skrev alexbo:

> [...]
> tilstand, der kan styre sig selv og bilen selv efter en solid julefrokost.

Dem der kan det tager taxa'en hjem. Det er dem der har fået så meget
at de tror de er verdensmestre der "sagtens kan køre hjem".

Eller sagt på en anden måde: Når man ikke længere kan vurdere hvorvidt
man kan undvære kørekortet hvis man bliver stoppet, så kan man sg*
heller ikke vurdere trafikken.

Mvh
Kent

Fra : Leonard

Dato : 10-12-05 22:33

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Eller sagt på en anden måde: Når man ikke længere kan vurdere hvorvidt
>man kan undvære kørekortet hvis man bliver stoppet, så kan man sg*
>heller ikke vurdere trafikken.

Jeg tror at denne mand er helt og aldeles ligeglad. Og han har
tydeligt vist at ikke finder at færdselsloven gælder for ham, og så må
der andre midler ibrug for at forhindre ham i at være mere til fare.
Hvis nu man indførte at bøder altid fordobles ved gentagelser, og at
bøder der ikke betales til tiden skal siddes af med en dagløn -
husleje om dagen, så ville han være en fattig mand i spjældet nu, og
han ville slet ikke have mulighed for at blive stoppet så mange gange.

Lad os bare sætte den første bøde til 500 kr.
10. gang ville den være steget til 256.000 kr. og han ville der
allerede have betalt 255.500 kr i bøder.
Kan han ikke betale denne og tjener 1.000 kr. om dagen, skal han så
sidde inde i 256 dage, i den tid kan han ikke køre bil.
Når han så kommer ud og bliver taget igen, så er det 512.000 kr., men
nu har sikkert mistet sit arbejde, og er kommet på kontanthjælp, og
den er på ca. 512 kr. om dagen, så det bliver til ca. 3 år i buret
denne gang.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Kent Friis

Dato : 10-12-05 23:36

Den Sat, 10 Dec 2005 22:32:36 +0100 skrev Leonard:

> Jeg tror at denne mand er helt og aldeles ligeglad.

Enig, ovenstående var en generel betragtning, og egentlig ikke
rettet mod ham her. Med "undvære kørekortet" mente jeg hvis man
bliver stoppet og får det inddraget, så man ikke længere "kan" køre
bil. Ikke om man mener man kan køre bil uden.

Mvh
Kent

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-05 22:18

alexbo skriver:

> Nogle vil lægge arm og yppe kiv allerede efter silden, andre falder i søvn
> eller over piccolinen

Tjah, sådan kan man sagtens møde sin kommende kone.....

Og nu mor til ens barn !

Fra : Leonard

Dato : 10-12-05 22:44

>Tjah, sådan kan man sagtens møde sin kommende kone.....

Lagde du arm med hende, var det hende der var silden eller faldt du
bare over piccolinen?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-05 22:43

Leonard skriver:

> Lagde du arm med hende, var det hende der var silden eller faldt du
> bare over piccolinen?

De to sidste, hun var silden _og_ piccolinen

Fra : alexbo

Dato : 10-12-05 22:41

"Klaus D. Mikkelsen" skrev

> Tjah, sådan kan man sagtens møde sin kommende kone.....
> Og nu mor til ens barn !

Tillykke, og barnets fødselsdag er vel i september.

mvh
Alex Christensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-05 22:46

alexbo skriver:

> Tillykke, og barnets fødselsdag er vel i september.

Nope, "silden" mødte jeg for 14 år siden, ungen er 6 uger gammel....

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 10-12-05 20:41

Peter Weis skrev:

> Det kan ikke afgøres. Du har måske lige fundet det, og på vej til
> stationen for at aflevere det.

Nej, nej, jeg har gået med det fast i 10 år.

> Så afhænger vurderingen lidt af, om du har flere patroner tilbage.

Masser (lige så meget som andre har benzin på bilen)

Klaus