Multipla-radio m. CD-spiller??
Fra : Prikke

Dato : 08-12-05 21:29

Hej.

Findes der en original Fiat Multipla radio (Fiat/Blaupunkt med grå
front) med indbygget CD-spiller (IKKE CD-skifter!!)??

Hvis jeg i stedet vælger en "almindelig" Blaupunkt radio med
CD-spiller - kan jeg så være sikker på, at stikkene på bagsiden af
min nuværende Multipla-radio passer??

Med venlig hilsen
Prikke

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 08-12-05 21:59

www.blaupunkt.de/7642372316_main.asp -> ?
--
Mvh Mogens

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 08-12-05 23:52

[...]

Glem det. Denne er perfekt til plagen!
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=3176&taxonomy_id=25-121

vh/Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-05 00:24

"Torben Bjørgheim Abilgaard" <toa@bt.dk> wrote in

> Glem det. Denne er perfekt til plagen!
> http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=3176&taxon
> omy_id=25-121

Rigtig fed radio!

En klassiker må man sige.

Desværre er der vist noget med, at den ikke kan scrolle lange navne i
displayet, hvilket vil sige man kun ser det første af navnet.

Nogen der kan bekræfte det?

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 09-12-05 01:09

> [...]
>
> Desværre er der vist noget med, at den ikke kan scrolle lange navne i
> displayet, hvilket vil sige man kun ser det første af navnet.

Yep, du får kun det første (har ikke forsøgt mig med at scrolle), men den
spiller stadig hammerhammerfedt - og så passer den perfekt til multiplagens
lettere kitchede udseende.
vh/Torben, eksplageejer

Fra : Prikke

Dato : 09-12-05 23:45

Præcis sådan en radio, men kan den købes i DK og hvad er prisen?
Er der noget sparet ved at købe radioen syd for grænsen?

m.v.h.
Prikke

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 07:18

>Præcis sådan en radio, men kan den købes i DK og hvad er prisen?

Ring til min nabo på tlf. 4489 8989 og bed om at blive omstillet til
Blaupunkt

>Er der noget sparet ved at købe radioen syd for grænsen?

Det skulle jeg mene...

/Mogens