Jeg er flyttet ...
Fra : Leonard

Dato : 07-12-05 20:45

.... fra at bo på landet med en almindelig vej udenfor huset, er jeg
åbenbart flyttet idag.
Nu er min lille vej, som godt nok ikke er særlig bred, og der er da et
par gode sving 500 m længere, blevet nedgraderet til 50 km/t. Der står
et fint helt nyt rundt skilt, med rød kant og det hele lidt før min
indkørsel.
Tjah, som boligejer burde jeg vel være glad, huset er vel nemmere at
sælge, hvis det skulle blive aktuelt engang. Men faktisk synes jeg det
havde været mere passende, hvis skiltet havde stået 500 m længere
henne, hvor oversigtsforholdene bliver meget ringere. Ligeher er den
eneste fare min indkørsel.

Nå, men sådan er der jo så meget man ikke er herre over, heller ikke
lige udenfor ens eget hus.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-12-05 22:51

> [...]
> havde været mere passende, hvis skiltet havde stået 500 m længere
> henne, hvor oversigtsforholdene bliver meget ringere. Ligeher er den

Du glemmer at nævne dig selv, som en mulig farekilde

> Nå, men sådan er der jo så meget man ikke er herre over, heller ikke
> lige udenfor ens eget hus.

Du kan være herre i eget hus
(hvis hjemmestyret tillader det).
Men udenfor, da er der godt nok ikke meget at stille op

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 08-12-05 10:52

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Du glemmer at nævne dig selv, som en mulig farekilde

Nåh, ja

>Du kan være herre i eget hus
>(hvis hjemmestyret tillader det).

Katten har sit område ude på loftet, ellers er jeg enehersker

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-12-05 23:33

> Katten har sit område ude på loftet, ellers er jeg enehersker

Her forfindes følgende:
Hjemmestyre
2xSøn
Datter
2xhund

Så det vil være synd at sige, at jeg er enehersker her.
Tror faktisk ikke, jeg er med i den hjemlige regering

Nå, helt så slemt er det nu nok heller ikke.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo

Fra : John Sahl

Dato : 09-12-05 18:58

Uffe Bærentsen wrote:
> mvh Uffe
> Sierra 2,0i DOHC + Tipo

Uha, nu kommer Tom efter dig

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 19:16

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Uha, nu kommer Tom efter dig

Jeg tilskynder det som værende et fejlkøb

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-12-05 16:20

> Jeg tilskynder det som værende et fejlkøb

*LOL*
Som sagt: Jeg er nok ikke med i den hjemlige regering.
Jeg beholder Sierra og ministeren får Tipo.
Så alt i alt, synes jeg ikke det er så slemt

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo

Fra : KNT

Dato : 08-12-05 12:01

> [...]
> havde været mere passende, hvis skiltet havde stået 500 m længere
> henne, hvor oversigtsforholdene bliver meget ringere. Ligeher er den

Det er vel også slemt nok - når man tænkre på hvem der benytter den
indkørsel!

Knud