Så ka' de lære det
Fra : John N. H.

Dato : 07-12-05 17:17

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 17:20

"John N. H." <jnha1@mailFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> tåbebaglygter - så ka' de lære det.
>
> http://pluto.herningfolkeblad.dk/cgi-bin/db2www/skivefolkeblad/show.d2w/showart?id=14992&cat=1

Toyota....så kan det ikke have været Jan

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 18:00

KLIP

> Toyota....så kan det ikke have været Jan

Der er åbenbart en del, der uden problemer af nogen art kan identificere sig
med Dolph.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 07-12-05 18:06

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Der er åbenbart en del, der uden problemer af nogen art kan identificere sig
>med Dolph.

"Død ved Kølle" kan man vel ikke kalde det, når hun var gravid?
- men noget med kølle ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 18:05

KLIP

> "Død ved Kølle" kan man vel ikke kalde det, når hun var gravid?
> - men noget med kølle ...

Sådan en eminent skvadtrøv af en mandsperson at slå på en kvinde og så endda
en gravid.

Han burde have en kogle op dagligt, hvor solen aldrig skinner.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 07-12-05 18:10

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Han burde have en kogle op dagligt, hvor solen aldrig skinner.

Bare en hver anden dag, men så skal koglen rotere.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 07-12-05 20:24

BJ wrote:

> Han burde have en kogle op dagligt, hvor solen aldrig skinner.

Ananas er bedre... spørg ikke om, hvorfor jeg ved sådan noget..

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 07-12-05 21:27

Rasmus Lauritsen wrote:

> Ananas er bedre... spørg ikke om, hvorfor jeg ved sådan noget..

Det ved du fordi du har set 'Little Nicky' :D

Mvh.

Fra : Bagdad Bob

Dato : 08-12-05 02:09

> [...]
> endda en gravid.
>
> Han burde have en kogle op dagligt, hvor solen aldrig skinner.

She had it coming!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-12-05 18:13

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Der er åbenbart en del, der uden problemer af nogen art kan identificere sig
>med Dolph.

At trafikken afspejler det der sker ude i samfundet, er jo egentligt
underligt.

(Ikke at jeg bifalder den slags vold)
--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 18:16

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> At trafikken afspejler det der sker ude i samfundet, er jo egentligt
> underligt.

Jeg ville ikke kalde det underligt, men dybt skræmmende.

Der er gået noget gruelig galt med flere generationers opdragelse (uden
nogen form for speciel etnisk herkomst).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-12-05 18:22

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Jeg ville ikke kalde det underligt, men dybt skræmmende.

Det er da kun skræmmende hvis man bliver overrasket.

>Der er gået noget gruelig galt med flere generationers opdragelse (uden
>nogen form for speciel etnisk herkomst).

Det må så være mange generationer, der er smuttet, din og min (altså
vores) generation, følger da godt op på unoderne, hvis man kaster
blikket ud af vinduet - og ehhhh - måske også i spejlet ;)

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 18:26

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det må så være mange generationer, der er smuttet, din og min (altså
> vores) generation, følger da godt op på unoderne, hvis man kaster
> blikket ud af vinduet - og ehhhh - måske også i spejlet ;)

Jeg har aldrig brugt slående argumentation. Det er muligt du har, men jeg
finder en sådan argumentation er hulemandsagtig og generelt uværdig og så på
kvinder, føj for den lede.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-12-05 18:32

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Jeg har aldrig brugt slående argumentation. Det er muligt du har, ......

det har jeg nu ikke

>... men jeg finder en sådan argumentation er hulemandsagtig og generelt uværdig
>og så på kvinder, føj for den lede.

vi er ret enige - men på de andre punkter udi at gebærde sig dumt, er
"vi" nok som folks flest.

(det kan jo vel tænkes man fra tid til anden, har lyst, til at varme
nogens øren, men derfra og til at gøre det.........)

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 19:02

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> (det kan jo vel tænkes man fra tid til anden, har lyst, til at varme
> nogens øren, men derfra og til at gøre det.........)

Tanker er toldfri, det er slående argumentation ikke.

At jeg godt kan lide et verbalt slagsmål, er i den forbindelse ret
uskyldigt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 18:51

> [...]
> finder en sådan argumentation er hulemandsagtig og generelt uværdig og så

Tja jeg vil gå så langt som at sige at det er lige så slemt at slå en mand
som en kvinde. Jeg kan ikke se det er mindre kriminelt at "gå efter" en mand

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-12-05 19:11

> [...]

> som en kvinde. Jeg kan ikke se det er mindre kriminelt at "gå efter" en

Det er det vist heller ikke i lovens forstand, men det er noget fattigt at
slå på en kvinde.

Hun har i langt de færreste tilfælde en chance for at forsvare sig eller
blot pacificere angriberen.

Jeg er sikker på du og mange andre ikke ville give sig i kast med en
kvindelig superbokser eller ditto i anden kampsport.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-05 22:25

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

> Jeg er sikker på du og mange andre ikke ville give sig i kast med en
> kvindelig superbokser eller ditto i anden kampsport.

Det er nu ikke helt at foragte, at lægge sig i lag med en kvindelig
kampsportsudøver... Man ender som regel nederst og det ikke det værste
der kan ske

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-05 22:24

> uværdig og så på kvinder, føj for den lede.

Om det er en kvinde eller mand gør vel ingen forskel? Vi lever vel i et
ligestillet samfund

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-12-05 16:28

BJ wrote:

> Jeg har aldrig brugt slående argumentation.

Som en klog mand engang sagde "Voksne mennesker slås ikke, de taler om
tingene!".

> Det er muligt du har, men
> jeg finder en sådan argumentation er hulemandsagtig og generelt
> uværdig og så på kvinder, føj for den lede.

Hvis man nu ikke kan klare andre
Spøg til side, så synes jeg det er en stor "fallit-erklæring" fra ham der
slog, han kan sgutte ha' mange brikker at rykke rundt med, når han kan finde
på at overfalde et andet menneske, for sådan en bagatel.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 18:08

> tåbebaglygter - så ka' de lære det.

http://pluto.herningfolkeblad.dk/cgi-bin/db2www/skivefolkeblad/show.d2w/showart?id=14992&cat=1

sådan en spasser burde lukkes inde, det render man sq ikke rundt og slår
folk for! i min bog skal sådan en idiot 14dage i isulation !! så kan han
tænke over det der !

Mvh
Morten **som godt kan håbe og dytte når folk ikke fatter at føre deres bil,
men slår gør man sq IKKE!**