Nogen som skal bruge fra en pug 205?
Fra : martin

Dato : 07-12-05 01:01

Bare til gruppen: du må få alt det du selv gider skrue af:

Pug 205 87

1,4

så mangler du noget til sådan en så sig til inden jeg smider den ud og det
gør jeg om ca en uge.

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 16:48

"martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1,4
>
> så mangler du noget til sådan en så sig til inden jeg smider den ud og det

Der er vel ingen skumbananer på sådan en pug

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-12-05 20:33

On Wed, 7 Dec 2005 16:47:36 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>"martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Der er vel ingen skumbananer på sådan en pug

Joda! På sådan kaldes de også "støddæmpere"

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : martin bjerre

Dato : 07-12-05 23:32

> [...]
>
> 1,4
>
> så mangler du noget til sådan en så sig til inden jeg smider den ud og det

Hvor i landet står den ?

Martin