C-max TDI opdatering af motorchip?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-12-05 23:01

Er der nogen der ved hvad det er Ford for tiden retter ved motorstyringen på
Focus C-max TDI? Jeg mener den går lidt bedre....... men nu måtte jeg jo
også undvære den i flere timer mens den var til eftersyn......Måske er det
bare gensyns-kådhed?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik M. Jensen

Dato : 07-12-05 18:07

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> også undvære den i flere timer mens den var til eftersyn......Måske er det

De biler jeg har haft plejer altid at gå bedre, en del faktisk, efter
olieskift, men ellers er der noget skriveri i forummet på
http://www.ffoc.co.uk/ om forskellige softwareversioner til motorstyringen.

http://www.ffoc.co.uk/forum/viewtopic.php?t=90830&highlight=tdci

Har selv c-max 2.0 tdci, som dog ikke har været til service endnu.

mvh Erik

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-12-05 22:25

"Erik M. Jensen" <erik_m_jensen@hotmail_.com> skrev >

> [...]
>
> http://www.ffoc.co.uk/forum/viewtopic.php?t=90830&highlight=tdci
>
> Har selv c-max 2.0 tdci, som dog ikke har været til service endnu.

Tak for linket, så må vi se hvad du synes når du får det gjort, og hvad vi
hører fremover.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen