Vindues visker larmer
Fra : csm

Dato : 06-12-05 11:26

Hvad kan gøres.

har prøvet at købe dyre og billige og de larmer begge når der ikke er nok
vand på ruden.

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 11:46

> Hvad kan gøres.
>
> har prøvet at købe dyre og billige og de larmer begge når der ikke er nok
> vand på ruden.

Ind i bilen, og ud til den nærmeste Høyer autodele, og køb dig et sæt valeo,
det er noget der virker og de koster ikke en bondgård..

Mvh
Morten **som fra nu af aldrig vil købe andet !**

Fra : csm

Dato : 06-12-05 11:50

håber du har ret ... ellers ...

tak for svar

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-12-05 11:58

On Tue, 6 Dec 2005 11:46:01 +0100, "Juel" <him> wrote:

>Ind i bilen, og ud til den nærmeste Høyer autodele, og køb dig et sæt valeo,
>det er noget der virker og de koster ikke en bondgård..

>--

En forsigtig justering af selve viskerarmen kan i de fleste tilfælde
gøre tricket.

Balladen skyldes som regel at viskeren ikke ligger korrekt til ruden,
så den "vender" på den rigtige måde.

To alm. skiftenøgler er udmærket til justeringen. Det er klogest at
holde contra, for ikke at ødelægge selve viskerakslen.

Men du har ret. Valeo er kvakivare.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Dak

Dato : 06-12-05 12:48

> Ind i bilen, og ud til den nærmeste Høyer autodele, og køb dig et sæt
> valeo,
> det er noget der virker og de koster ikke en bondgård..

Hvad er valeo? og hvordan bruges det?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 12:52

> Hvad er valeo? og hvordan bruges det?

Det er et mærke der producere vinduesviskere ligesom f.eks. bosch..

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-12-05 12:53

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in news:43957a56$0$144
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvad er valeo? og hvordan bruges det?

Valeo er et mærke.

Det bruges til, at fjerne vand med )

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-12-05 19:21

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev :

>Det bruges til, at fjerne vand med )

<<< falder_ned_af_stol_af_grin.avi >>>

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 11:46

On 06 Dec 2005 11:52:37 GMT, "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid>
wrote:

>"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in news:43957a56$0$144
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>Valeo er et mærke.
>
>Det bruges til, at fjerne vand med )

Det var betryggende.... jeg vil helst ikke have vand i min kobling...som
er en Valeo..:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : J.L.

Dato : 06-12-05 13:39

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote in message
> Hvad kan gøres.
>
> har prøvet at købe dyre og billige og de larmer begge når der ikke er nok
> vand på ruden.

Juster dine viskerarme ved at vride forsigtigt med en svensknøgle således at
dine viskerblade kommer til at "stå vinkelret" på forruden. Oftest er det
fordi at viskergummiet ikke kan vende ordenligt.

Hvis de hopper med helt nye viskerblade, så er det fuldstændigt ligegyldigt
hvilket mærke der sidder på eller du køber, så vil de hoppe ....... så er
der kune en justering der afhjælper problemet.

Mvh J.L