Blinker ikke når bilen låses
Fra : Gismo

Dato : 05-12-05 23:29

Når jeg låser bilen med fjernbetjeningen blinker
blinklygterne ikke længere, den låser som den skal
også op.

Hvad er der galt?
Sikring eller?

Det er en passat fra 2001

Gismo

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 05-12-05 23:31

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> Når jeg låser bilen med fjernbetjeningen blinker
> blinklygterne ikke længere, den låser som den skal
> [...]

Nu kender jeg ikke lige præcist Passaten, men på mange vil den ikke blinke
hvis en dør ikke er rigtigt lukket (kabinelampe tændt).

/Morten

Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-12-05 10:59

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når jeg låser bilen med fjernbetjeningen blinker
> blinklygterne ikke længere, den låser som den skal
> også op.
>
> Hvad er der galt?
> Sikring eller?

På naboens bil (ikke Passat) kan han slå blinkeriet til og fra ved at holde
nogle knapper på fjernbetjeningen nede på samme tid... Kan det være
tilfældet her?

Mvh John