Endnu en nyanskaffelse..
Fra : Brian Sørup

Dato : 04-12-05 04:30

....kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-12-05 09:26

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

Tillykke med den lille ny.
"Sjovt" nok - jo mindre ungerne er, jo mere fylder de i bilen
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 09:49

> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

1. Gruppenavn:
dk.fritid.bil

2. Beskrivelse:
Loest og fast vedroerende biler.

3. Fundats - Formål med gruppen:
Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle
erfaringer med hinanden.

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-05 10:20

Juel skriver:

> 3. Fundats - Formål med gruppen:
> Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle
> erfaringer med hinanden.

Netop - der er for lidt plads i en 850'er til (3?) børn.....

Og et tillykke til Brian !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jens

Dato : 04-12-05 10:46

Juel <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

> [...]
> Loest og fast vedroerende biler.
>
> 3. Fundats - Formål med gruppen:
> Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle

....så nu må vi have at vide fra Brian: Hvor mange skulle der være plads
til i forvejen?

Og, er pladsen end blevet trang: Tillykke til Brian!
--

Jens F

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 11:30

Juel wrote:
> 3. Fundats - Formål med gruppen:
> Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle
> erfaringer med hinanden.

Du er sgu en narrøv.

Sådan en baby er jo ekstraudstyr til en Volvo, stort
tillykke til Brian!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 11:43

> Du er sgu en narrøv.

Luk dog ! hvis der er en der spammer med reklame er i alle "iihh og ååhh"
men hvis en spammer med at han har fået en unge så er det tillykke.. !?!?!?!

Hvis jeg er interesseret i hvor mange skrigeunger i har, ville jeg være på
dk.familie.barn !!!

> Sådan en baby er jo ekstraudstyr til en Volvo, stort
> tillykke til Brian!

Vrøvl...

/Juel

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 11:49

Juel wrote:
> [...]

Jeg gentager. Du ER sgu en narrøv.

> Luk dog ! hvis der er en der spammer med reklame er i alle "iihh og
> ååhh" men hvis en spammer med at han har fået en unge så er det
> tillykke.. !?!?!?!

Så skrid over i dk.teknik.bil, her inde hygger vi os.

> Hvis jeg er interesseret i hvor mange skrigeunger i har, ville jeg
> være på dk.familie.barn !!!

dk.teknik.bil er for de sure prutter som dig.

> Vrøvl...

Ikke en skid.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 12:13

> Jeg gentager. Du ER sgu en narrøv.
> dk.teknik.bil er for de sure prutter som dig.

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-12-05 12:31

> Jeg gentager. Du ER sgu en narrøv.

> Så skrid over i dk.teknik.bil, her inde hygger vi os.

> dk.teknik.bil er for de sure prutter som dig.

> [...]

Hvorfor svine en anden gruppe til, bare fordi i ikke kan enes?? I
dk.teknik.bil foregår debatten da fint og sobert, hvorfor vil du ødelægge
det John?

Jeg synes denne debat desværre igen viser, hvorfor man i sin tid dannede
dk.teknik,bil.
I dk.fritid.bil er en fast klike, som kan skrive hvad som helst. Begår folk
uden for denne klike sig ligedan, svines de til.

At kalde andre folk for narrøve, og bede dem om at skride er godt nok under
lavmålet.
Uanset hvad andre skriver af urimeligheder, behøver man ikke svine dem til,
man kan bare lade være med at kommentere det.

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 13:08

Niels Bengaard wrote:
> Hvorfor svine en anden gruppe til, bare fordi i ikke kan enes?? I
> dk.teknik.bil foregår debatten da fint og sobert, hvorfor vil du
> ødelægge det John?

Jeg har ingen intentioner om at ødelægge dk.teknik.bil

Fra : alexbo

Dato : 04-12-05 13:28

"John Sahl" skrev

> Jeg har ingen intentioner om at ødelægge dk.teknik.bil

Sikkert ikke, så havde du fyldt den med indlæg.
Men du kalder os der bruger dk.teknik.bil for sure prutter, det er ikke
særlig venligt, og egentlig også en smule dumt, du kunne få brug for de sure
prutter.
At der så også er nogen der synes du er morsom, er bare beklageligt.

mvh
Alex Christensen

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 14:03

alexbo wrote:
> Men du kalder os der bruger dk.teknik.bil for sure prutter, det er
> ikke særlig venligt, og egentlig også en smule dumt, du kunne få brug
> for de sure prutter.

Not likely, jeg er, har og vil altid være tilfreds med denne gruppe

Jeg undskylder hermed, for at have kaldt andre end Juel, for en
sur prut!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 17:08

> Jeg undskylder hermed, for at have kaldt andre end Juel, for en
> sur prut!

Sleeeemme John..

--
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 17:14

Jan W Nielsen wrote:
> Sleeeemme John..

Det er snart jul, eller noget

Fra : C. Caspersen

Dato : 04-12-05 18:03

> Sleeeemme John..

Føj for en gang OT-rygklapperi..

/Caspersen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 18:10

> Føj for en gang OT-rygklapperi..

Kun afrikanere kan lide at røre ved hinanden, dit elendig syge væsen - du er
ikke et menneske - men startede som mug på en omelet i 1974.

)

---
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!
www.dr.dk/dolph

Fra : BJ

Dato : 04-12-05 13:19

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg synes denne debat desværre igen viser, hvorfor man i sin tid dannede
> dk.teknik,bil.

For at have et alternativ, hverken mere eller mindre.

At så trafikken hovedsagligt ligger her i denne NG, det viser trafikmængden
jo tydeligt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : alexbo

Dato : 04-12-05 13:35

"BJ" > skrev i

> At så trafikken hovedsagligt ligger her i denne NG, det viser
> trafikmængden jo tydeligt.

Ja, jeg har også overvejet at flytte de af mine indlæg der er svar på
tekniske spørgsmål til teknikgruppen, men det kunne opfattes som en uvenlig
handling.
Men det var egentlig meningen med teknikgruppen at aflaste denne NG og
forsøge at holde tekniktråde nogenlunde fri af tilfældig snak.
Så jeg vil gøre et forsøg på at holde denne linie.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 13:51

> Men det var egentlig meningen med teknikgruppen at aflaste denne NG

Sådan husker jeg det nu ikke. Det var en vis hr ingerman som i surhed over
de mange indlæg med et personligt islæt ville have lagt mundkurv på
skribenterne her. Da det ikke lykkedes så kæmpede han for at få "sin egen"
NG hvor der ikke måtte være hyggesnak men kun teknik.

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 04-12-05 15:18

"Tom" skrev

> [...]
> skribenterne her. Da det ikke lykkedes så kæmpede han for at få "sin egen"
> NG hvor der ikke måtte være hyggesnak men kun teknik.

Nu er der nok forskellige opfattelser af hyggesnak,
når Nielsen i et indlæg spørger om gode råd til at forhindre blinkende
lygter, og får svaret " kør bilen ind i en mur",
så er det efter min mening ikke hyggesnak, hvad det er skal jeg ikke kunne
sige, men et sådant svar ville næppe forekomme i teknikgruppen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 15:35

> [...]
> så er det efter min mening ikke hyggesnak, hvad det er skal jeg ikke kunne
> sige, men et sådant svar ville næppe forekomme i teknikgruppen.

Ellers har teknik- gruppen jo heller ikke nogen eksistensberetigelse.
Jeg læser ikke så ofte med i teknik så jeg vil vide hvor brugbare svar man
får der. Her er der i hvert fald også plads til lidt humor. Jeg synes da det
var ganske morsomt, når man nu ved at franske biler evig og altid har
problemer med el.
Tror næppe at der er mange bilkonstruktører her som kan løse de problemer
som peugeots ingeniører ikke magter, så den med at køre den ind i en mur er
da en "løsning"
Eller sælg bilen, køb andre lygter...........monter HID

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 04-12-05 15:52

"Tom" skrev

> Tror næppe at der er mange bilkonstruktører her som kan løse de problemer
> som peugeots ingeniører ikke magter,

Det er jeg ikke så sikker på,
det vælter ind med forslag til forbedring af affjedring, hjulstørrelse,
motorstyring, og snart sagt alt hvad fabrikken har lavet, kan man lave
"bedre".
Så at forhindre et spændingsfald i at nå lygterne er jeg sikker på kan løses
i teknikgruppen.
Det er ikke nødvendigvis kun et spørgsmål om evne men også om vilje.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 20:38

> [...]
> løses i teknikgruppen.
> Det er ikke nødvendigvis kun et spørgsmål om evne men også om vilje.

Blinkende lygter er ikke det samme som at tabe et par volt over en
underdimensioneret ledning.....SÅ let er det ikke.
Hvis ledningen var underdimensioneret så ville pæren bare lyse svagere

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-05 21:23

Tom skriver:

> Blinkende lygter er ikke det samme som at tabe et par volt over en
> underdimensioneret ledning.....SÅ let er det ikke.

Kommer an på, hvor den tynde ledning sidder. Er det mellem batteri og
sikringsboks, vil det netop lave det blinkende lys, for så ligger
spændingsfaldet der....

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 21:44

> Tom skriver:

> Kommer an på, hvor den tynde ledning sidder. Er det mellem batteri og
> sikringsboks, vil det netop lave det blinkende lys, for så ligger
> spændingsfaldet der....

hmmm, nu er det rent faktisk generatoren der skal levere strømmen og ikke
batteriet under kørsel. Batteriet virker ikke engang som kondensator (i
særlig høj grad). Jeg ved det fordi kabinelyset blinker i min mondeo efter
jeg skiftede generatoren (men kun når motoen kører)...før var det aldrig et
problem.
Som jeg læser den anden tråd så sidder der HID i bilen og de bruger kun 35W
så det kan ikke være for tynde ledninger. Grunden til at det kan udelukkes
er at ledningerne er overdimensioneret ved HID da de i starten bruger ca,
300W som så falder efter 30 sek. så ledningerne ville smelte hvis de var for
små til 35W. Inde i balasterne sidder et switchmode kredsløb som kan genere
den højspænding der skal til HID. Det er mere sansyligt at der er fejl i
dette kredsløb.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-05 21:50

Tom skriver:

> [...]
> jeg skiftede generatoren (men kun når motoen kører)...før var det aldrig et

Skodbil....

IGen for tynd en ledning kan lave det der.

> Som jeg læser den anden tråd så sidder der HID i bilen og de bruger kun 35W
> så det kan ikke være for tynde ledninger.

Jo, for tynd en ledning frem til fordelerstedet. Så sker spændignsfaldet
ikek i ledningen ud til pæren, men fra generator/batteri og frem til det
sted, hvor der trækkes ledninger ud til (var det?) servopumpe og lygter.

> Det er mere sansyligt at der er fejl i
> dette kredsløb.

Der påvirkes af strømforbrug et andet sted i bilen ?

Det kunen sku være sjovt at måle på sådan en spand

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 22:04

> Tom skriver:

> Skodbil....

Du læste ikke hvad jeg skrev. Det ER generatoren og INTET andet. Genratoren
er en NY af mærket BOSCH.
Kabinelyset blinker, selv om det er det ENESTE der er tændt af lys og andet
strømforbrug (når motoren kører). Generatoren kan levere 90A og tændspolen
bruger 2A for at holde live i de 4 tændrør.

> IGen for tynd en ledning kan lave det der.

Jeg tror ikke BOSCH ændrer ledningsdimensionen i generatoren fra den
fabriksmonterede til den nye.

> [...]
> sted, hvor der trækkes ledninger ud til (var det?) servopumpe og lygter.

> Der påvirkes af strømforbrug et andet sted i bilen ?

Nope. I sådanne ballaster sidder et kredsløb til overvågning af spændingen.
Hvis spændingen kommer under en værdi så tænder de overhovedet ikke for HID.

> Det kunen sku være sjovt at måle på sådan en spand

Tja, på 12V siden er det ok, men på højspændingssiden til HID smadres næsten
ethvert instrument.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-05 06:19

Tom skriver:

> Du læste ikke hvad jeg skrev. Det ER generatoren og INTET andet. Genratoren
> er en NY af mærket BOSCH.

Kan man ikek få den byttet ?

> Nope. I sådanne ballaster sidder et kredsløb til overvågning af spændingen.
> Hvis spændingen kommer under en værdi så tænder de overhovedet ikke for HID.

Men det harmonerer ikek med at nole får skiftet (ændret) software og så
virker det ?

> Tja, på 12V siden er det ok, men på højspændingssiden til HID smadres næsten
> ethvert instrument.

Sludder. Blot et spørgsmål om den rigtige probe

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 18:23

> Tom skriver:

> Kan man ikek få den byttet ?

Jow sikkert, jeg gider bare ikke pille den ud igen. Det er lidt svært at
komme til i en mondeo
Man ser det også kun ved kabinelyset og intet andet

> Men det harmonerer ikek med at nole får skiftet (ændret) software og så
> virker det ?

Jeg ved ikke hvordan de har skruet en pug sammen

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 04-12-05 18:41

KLIP

> Så jeg vil gøre et forsøg på at holde denne linie.

Det er helt og holdent *din egen* beslutning.

PS: Det der var årsagen til den egentlige ballade, var dannelsen af
"klubben" samt muligheden for et fællesskab (med evt. økonomiske fordele).
<ironi on> Det blev da heldigvis ødelagt af de få for de mange... <ironi
off>.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : C. Caspersen

Dato : 04-12-05 22:20

> [...]
> <ironi on> Det blev da heldigvis ødelagt af de få for de mange... <ironi

Ødelagt ? Er klubben (den med Metax-rabat) ødelagt ?

Mvh

Caspersen

Fra : BJ

Dato : 04-12-05 23:28

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ødelagt ? Er klubben (den med Metax-rabat) ødelagt ?

Aner det ikke, men så vidt jeg ved, findes der ikke nogen bestyrelse mere..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 14:00

> [...]
folk
> uden for denne klike sig ligedan, svines de til.

Ja er man inde i kliken, så må man gerne skrive off topic, den her NG er
ikke hvad den har været engang desværre.. de fleste indlæg hører til i
dk.snak eller ligende, eller i dette tilfælde dk.familie.barn, det er netop
derfor de er lavet, jeg svinede ikke Brian til, jeg postede bare gruppens
fundans..
Men hvis det er ok at skrive at man har fået et barn, så vil jeg da skrive
næste gang jeg har fået nyt sengetøj.. suk..

Det er fint nok at Brian har fået en unge, men det har INTET med
dk.fritid.bil at gøre !

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 14:38

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> netop
> derfor de er lavet, jeg svinede ikke Brian til, jeg postede bare gruppens

Du har da ret i at indlæget nok er lidt langt væk fra fundsatsen. Ikke desto
mindre kan gruppen nok holde til et par af disse indlæg uden at det gør
noget.
Når man har oplevet en så stor ting som at blive far for første gang så er
man helt oppe i skyerne, så jeg forstår godt at Brian vil dele det med os.
Et stort tillykke med pigen, vi er trods alt mennesker og ikke kun
teknik-mongoler

--
Tom

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-12-05 15:10

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev:

>Du har da ret i at indlæget nok er lidt langt væk fra fundsatsen. Ikke desto
>mindre kan gruppen nok holde til et par af disse indlæg uden at det gør
>noget.

Næh, og hvis der kommer lidt strikkeopskrifter oveni, så kommer
her sikkert også flere kvinder......Hvad er det dog, jeg skriver?

*LOL*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 15:16

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:q1u5p15a9j6o5i0at6dvrpjj42uipn6ad8@4ax.com...

> Næh, og hvis der kommer lidt strikkeopskrifter oveni, så kommer
> her sikkert også flere kvinder......Hvad er det dog, jeg skriver?
>
> *LOL*

Den generation som stadig strikker må vel nærme sig pensionsalderen og
dermed have medfødt berøringsangst for alt hvad der ligner en computer...så
det bliver helt sikkert ikke noget problem for denne gruppe

--
Tom

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-12-05 17:54

Den Sun, 04 Dec 2005 15:09:48 +0100, skrev Non-Desperado :

> så kommer her sikkert også flere kvinder.....

Er her ikke sure kællinger nok?

--
Kent Oldhøj
TiLLYKKE BRIAN! Håber mor og barn har det godt for:

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 15:53

> Du har da ret i at indlæget nok er lidt langt væk fra fundsatsen. Ikke
desto
> mindre kan gruppen nok holde til et par af disse indlæg uden at det gør
> noget.

jamen fint så vil jeg da spamme lidt en anden dag, og hvis alle så gør det,
så bliver her jo rigtigt hyggeligt..

> Når man har oplevet en så stor ting som at blive far for første gang så er
> man helt oppe i skyerne, så jeg forstår godt at Brian vil dele det med os.

igen dk.snak dk.familie.barn, og det er vist ikke den første..

Mvh
Morten

Fra : C. Caspersen

Dato : 04-12-05 14:01

> [...]

folk
> uden for denne klike sig ligedan, svines de til.

Enig

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 17:13

> Hvorfor svine en anden gruppe til, bare fordi i ikke kan enes?? I

Tag det nu roligt, folkens.

Der ér sgu da ingen grund til hverken at løfte øjenbryn over, at Brian
fortæller i et tydeligt OT-mærket indlæg fortaller, at han har fået en
datter - eller at John fyrer en salve af over, at der er nogen, der straks
farer i blækhuset over Brians indlæg.

Så går der sgu da FØRST sur prut i den.

--
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 14:04

> Jeg gentager. Du ER sgu en narrøv.

Fordi jeg ikke er i jeres Træf klike ? og derfor ikke er inde i jeres
underlige sammenhold ??

> Så skrid over i dk.teknik.bil, her inde hygger vi os.

Ja det plejede vi, men nu skal vi høre om folks nye unger, som om at vi
interessere os ?

> dk.teknik.bil er for de sure prutter som dig.

Det ligener ikke dig John...

> Ikke en skid.

1. Gruppenavn:
dk.familie.barn

2. Beskrivelse:
Om boernerelaterede emner

3. Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af børnerelaterede emner,
så som:

* Graviditet og fødsel
* Ernæring / kostvaner
* Sovevaner
* Opdragelse
* Pasning (dagpleje/vuggestue/børnehave/SFO......)
* Børn og medier - underholdning/kvaliteten?
* Børnesygdomme
* Legetøj

Samt anden erfaringsudveksling generelt.

Det er her hans indlæg høre til eller i dk.snak..

Mvh
Morten **som er bil interesseret ikke barne interesseret**

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 14:07

Juel wrote:
> Fordi jeg ikke er i jeres Træf klike ? og derfor ikke er inde i jeres
> underlige sammenhold ??

Næh, fordi du brokker dig. Der ER ikke, HAR ikke og vil ALDRIG
blive nogen fremmødetvang til eventuelle træf der baseres i skribenter
fra denne nyhedsgruppe.

> Ja det plejede vi, men nu skal vi høre om folks nye unger, som om at
> vi interessere os ?

Det har altid været ok her inde. Og det er da slet ikke noget nyt.

> Det ligener ikke dig John...

Nopes. Men jeg mener det sgu

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 14:14

> Næh, fordi du brokker dig.

Ja sq, hvad har børn med denne ng at gøre ?

> Det har altid været ok her inde. Og det er da slet ikke noget nyt.

dvs hvis jeg altid kører for hurtigt så er det lovligt ?? den skal jeg lige
huske.. "jamen betjent, det har jeg altid gjort !!"

> Nopes. Men jeg mener det sgu

At det er ok at vi andre skal spammes hvis der er en herinde der får en unge
?

Mvh
Morten

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-12-05 15:45

----------SNIP LORT------------

> Mvh
> Morten **som er bil interesseret ikke barne interesseret**

Pak nu sammen Morten! (Og dem som hidser Morten op

Det minder jo lidt for meget om en 3.klasse i en klassens time! Vi har vist
forstået at du ikke bryder dig om at der bliver snakket børn her. Men det
havde været lidt nemmere at du bare havde sprunget over indlægget og bidt
lidt i en klud!

Fortsat god dag...

MVH Stetter
100% Asshole

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 15:50

> [...]
> havde været lidt nemmere at du bare havde sprunget over indlægget og bidt

jamen så bliver folk jo ved, det er jo netop for at få NG'en på rette kurs
igen !

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 16:02

Juel wrote:
> jamen så bliver folk jo ved, det er jo netop for at få NG'en på rette
> kurs igen !

Den ER på rette kurs

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-12-05 16:07

On Sun, 4 Dec 2005 15:50:13 +0100, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>vist
>
>jamen så bliver folk jo ved, det er jo netop for at få NG'en på rette kurs
>igen !

>--

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med "rette
kurs"?

Jeg sidder med det indtryk, at langt hovedparten af skribenterne
herinde, er af den mening at gruppen har nøjagtigt den kurs, sådan en
gruppe skal ha'.

Det kniber mere med den enkeltes evner til at sortere i stoffet.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 17:44

> [...]

Loest og fast vedroerende biler.

3. Fundats - Formål med gruppen:
Et forum for bilejere/-interesserede, hvor man kan udveksle

DET er rette kurs !

> Jeg sidder med det indtryk, at langt hovedparten af skribenterne
> herinde, er af den mening at gruppen har nøjagtigt den kurs, sådan en
> gruppe skal ha'.

Så skal fundansen laves om, eller kan alle jo spamme med hvad de har lyst
til..

> Det kniber mere med den enkeltes evner til at sortere i stoffet.

Igen hvorfor skal jeg sidde at sortere børne indlæg fra i en bil NG ?????

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-12-05 18:01

Den Sun, 4 Dec 2005 15:50:13 +0100, skrev Juel :

> jamen så bliver folk jo ved, det er jo netop for at få NG'en på rette kurs
> igen !

Hvem er det lige der bliver ved? Du har helt ret men stop nu, vi har
alle fattet pointen.

Det er sgu snart juel.

--
Kent Oldhøj
1% Asshole. 99% pure shit.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 16:55

> [...]
> !?!?!?!
>
> Hvis jeg er interesseret i hvor mange skrigeunger i har, ville jeg være på

Hehe...du har jo egentlig ret, men af og til bør man tilsidesætte
de regler der er, og ønske manden tillykke. Han er jo trods alt
en rimelig fast skribent, og bekendtskabet til ham er der for
på et plan, hvor indlægget måske har sin berettigelse, trods alt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 17:42

> Hehe...du har jo egentlig ret,

tak

> [...]
> en rimelig fast skribent, og bekendtskabet til ham er der for
> på et plan, hvor indlægget måske har sin berettigelse, trods alt.

dvs fordi ham har været her længe så må han godt spamme ?

Mvh
Morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-12-05 19:13

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev :

>dvs fordi ham har været her længe så må han godt spamme ?

Ak ak - hvem hulen har pisset på din sukkermad til morgen ?

Ad 1 er det jo ikke ligefrem spam, og manden havde da sat OT mærkat
på, så intet i denne verden havde været lettere, end at skippe den
tråd.

Du plejer da ikke at være så nærtagende ?

<<< dø_tråd!_dø!.wav >>>

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 19:22

> <<< dø_tråd!_dø!.wav >>>

Dø ved kølle..!

--
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-12-05 19:27

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Dø ved kølle..!

Er der gået hulemand i dig ? <grin>

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-12-05 19:45

jan@stevns.net wrote:

> Er der gået hulemand i dig ? <grin>

Nej, Dolph!

Lars B

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 20:21

> Er der gået hulemand i dig ? <grin>

Hulemænd er rigtige mænd - negere, hippie og journaister ved Danmarks Radio
ødelægger samfundet.

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen - pas på - der er vietcong'er i busken..!!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-12-05 20:43

On Sun, 4 Dec 2005 20:20:58 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Hulemænd er rigtige mænd - negere, hippie og journaister ved Danmarks Radio
>ødelægger samfundet.
>
>*ROFL*

>--

Den der karaffelfeber har da godt nok fået tag i dig.

Det ser også ud som om at du har spildt øl på stavepladen.

Nå, det går over igen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 19:34

> Du plejer da ikke at være så nærtagende ?

Nej, men der må trækkes en linie et sted, eller går der far/mor og børn i
den..

Mvh
Morten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-12-05 20:39

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men der må trækkes en linie et sted, eller går der far/mor og børn i
> den..

Sprgs. er så bare hvornår det kan betale sig at brokke sig, og hvornår at
sætte sig på hænderne. Det er laaaaang tid siden jeg har set en tråd/
båndbredde-tyv som denne ;)). Og hvis den ikke er OT, er ingen!.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 04-12-05 21:24

Jørgen M. Rasmussen fik sine fingre den 04 dec 2005 til at
fremtrylle følgende i dk.fritid.bil:

> [...]
> hvornår at sætte sig på hænderne. Det er laaaaang tid siden jeg
> har set en tråd/ båndbredde-tyv som denne ;)). Og hvis den ikke er

Alle har vel ADSL eller lign. idag, der er vel ingen tilbage på de
dersens plastikkasser der siger lyde.
Men sådan som denne tråd har udviklet sig, er man jo ligefrem glad
for man ikke ville spørge om hvorf. en tomatkasse har en holdknap på.
Eller at man har udvidet familien med et lille nyt krapyl som kan
sige vov, og derfor skal bruge et bur til sin bil.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 04-12-05 21:26

Juel fik sine fingre den 04 dec 2005 til at fremtrylle følgende i
dk.fritid.bil:

-klip-

Juel tror du ikke lige du skal kigge lidt tilbage, og se hvordan det
altid har gået i denne gruppe, vi snakker engang imellem om løst og
fast, og sådan har det altid været, og admingruppen er ret ligeglad så
længe vi selv kan styre det.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 22:55

> [...]
> altid har gået i denne gruppe, vi snakker engang imellem om løst og
> fast, og sådan har det altid været, og admingruppen er ret ligeglad så

Har sq været her i årevis, og det er også ok, så længe det er inden for
bilerne, men børn ??
Det er bare det jeg synes er over grænsen...

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 23:37

Juel wrote:
> Har sq været her i årevis, og det er også ok, så længe det er inden
> for bilerne, men børn ??

De hører nu en gang i mange biler, det finder du også ud af en dag

> Det er bare det jeg synes er over grænsen...

Lev med det.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-12-05 10:14

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

Kan der ikke sættes tagbox på sån' en?........TILLØK' :).

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-12-05 15:08

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev:

>Kan der ikke sættes tagbox på sån' en?........TILLØK' :).

Nu er det jo en pige, så mon ikke det bliver en beautybox i
stedet....*he he he*

Mht. pladsproblemerne er der 2 løsninger:

Få kappet forbindelsen
eller få en MPV.

Et svært valg... *G*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 10:36

> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

Tillykke med det, Brian..

--
/Jan W Nielsen - yes sir..!!

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 04-12-05 21:27

Brian Sørup fik sine fingre den 04 dec 2005 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.bil:

> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige
> på 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i
> völlen.

The Løk med udvidelsen. Håber du får et masse gode år med den *S*.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-12-05 18:42

Brian Sørup wrote:
> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i
> völlen.

Stort tillykke med prinsessen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-12-05 08:40

Brian Sørup wrote:
> ...kan man vel ikke kalde det, men vi fik i onsdags en lille pige på
> 50cm og 2816gram - så nu er der sgu ikk' plads til flere folk i völlen.

TILLYKKE

--

Christian