Mere nonsens
Fra : uffe.j

Dato : 12-06-01 11:20

Var der for nylig ikke en der nævnte, at det ville være rart at slippe for
at skulle igennem temmelig ligegyldige (for alle andre) meddeleser ala'
"Juhuuuuuuuu".
Jeg tilslutter mig.
:-/ Uffe

--
uffe.j@private.dk

Fra : Thomas

Dato : 12-06-01 11:49

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message
> [...]
> at skulle igennem temmelig ligegyldige (for alle andre) meddeleser ala'

Årh hva' Det kan man vel godt leve med. Så meget fylder det jo heller ikke i
landskabet, og når folk nu har følelser de vil ud med, og om den nærmeste
omgangskreds ikke kan forstå, så er det da i orden med mig.

Kan du ikke bare springe hen over det?

Fra : Armand

Dato : 12-06-01 18:31

Thomas <Felling@home.now> skrev i en

> [...]
nærmeste
> omgangskreds ikke kan forstå, så er det da i orden med mig.

Og således startede du selv en streng á la Juhuuuuu :-/

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 12-06-01 20:31

> Thomas <Felling@home.now> skrev i en
< snip mit blah blah>

> Og således startede du selv en streng á la Juhuuuuu :-/
> Armand.

Mig eller Uffe??

Kan du så lade mig være i fred! Hører du?! Jeg bliver sgu så ked af det. :-/

))

Fra : Carsten

Dato : 12-06-01 12:09

> [...]
> at skulle igennem temmelig ligegyldige (for alle andre) meddeleser ala'

Jeg tilslutter mig, at mange bør have et kursus i at lave et sigende
subject/emne for deres mails.

"Juhuuuu" (blot som eksempel) siger ikke noget om det er
"teori-prøve bestået", eller om det er "ventiler justeret korrekt,
her er en vejledning".
Den første er jeg ret ligeglad med og den ville jeg nok springe over
hvis altså den havde heddet "Juhuuuu, teoriprøve bestået". Den
sidste kunne jeg nok være interesseret i idet mine ventiler klikker.

Et hurtigt scan af de sidste omkring 100 mails i DFM afslører
uidentificerbare subjects a la: "Manual" (til hvad spørger man så),
"Hvorfor skal" (skal hvad ?), "Av av" (hvor gør det ondt ?),
"Det er vildt" (jeg vil måske også prøve), "Problem !!" (ja, det
har vi vel alle ind i mellem).

Så hvis blot folk kunne skrive nogle nogenlunde sigende subjects
på deres følelsesudbrud så post gerne en masse crap for min skyld.

Blot min mening...

Carsten
CBR 600 F2 '94 (ikke at det har nogen betydning)

Fra : Foo Bar

Dato : 12-06-01 13:09

Bare lige for en ordens skyld - og så for at introducere mig selv i en
(nogenlunde!) ufarlig thread...

Det *er* en kende trættende at skulle jokke gennem *alle* trådene - kun
fordi deres subject ikke siger det ringeste om deres egentlige indhold.

"Av Av", "Moto Cross Rødder... Respekt" og "Et skridt nærmere RR"
trådene er glimrende eksempler. Et hastigt overblik over disse afslører
at de tilsyneladende bruges til at udveksle personlige hilsener og
informationer der (hvor velmente og interessante de end måtte være!) vel
egentlig er mere velegnede til e-mail end til nyhedsgrupper.

Jeg er IKKE tilhænger af et puritansk og skrabet 'rum', hvor der ikke er
plads til personlige bemærkninger - men når en så stor del af trådene
ender med disse, så bruger man pludselig mere tid på at filtrere end at
læse...

> Blot min mening...

- Og min også..!

Claus

> CBR 600 F2 '94 (ikke at det har nogen betydning)

CBR 600 F2 - men '93

Fra : Søren L Hansen

Dato : 12-06-01 13:27

Foo Bar <noone@nowhere.com> wrote in article
<3B2605FA.3639F700@nowhere.com>...
> Bare lige for en ordens skyld - og så for at introducere mig selv i en
> (nogenlunde!) ufarlig thread...

Den personlige tone skal ikke undervurderes, jeg har selv mødt flere
rasende flinke mennesker herfra, som har ændret min mc-karriere i stort
omfang. At der så kunne øves større disciplin med emnefeltet er en anden
sag. Men denne tråd er jo vældig godt dokumenteret
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : martin Rudbeck Jepse~

Dato : 12-06-01 14:36

Carsten <carjak@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
> Så hvis blot folk kunne skrive nogle nogenlunde sigende subjects
> på deres følelsesudbrud så post gerne en masse crap for min skyld.

He-he, så du mener ikke dit indlæg alvorligt (jfr. dit subject)?

Martin
gsx750EX '82

Fra : Carsten

Dato : 12-06-01 18:35

> Carsten <carjak@wanadoo.dk> wrote in message

> He-he, så du mener ikke dit indlæg alvorligt (jfr. dit subject)?
>
> Martin
> gsx750EX '82

He he, jo jeg mener skam hvad jeg skrev, men subject teksten var
ikke min (det var en uffe.j som startede den tråd), og man ændrer
skam ikke subject undervejs. Så starter man hellere en ny tråd...

....og jeg elsker skam jer allesammen alligevel

Carsten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-06-01 12:02

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev:
> [...]
> at skulle igennem temmelig ligegyldige (for alle andre) meddeleser ala'

Det gør jeg ikke! Jeg synes da at det er meget hyggeligt når med-dfm'erbne
fortæller om ny cykler, køreprøver osv.

> :-/ Uffe

Du er oss' bare så sur
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Niels S.

Dato : 12-06-01 12:14

([(

Fra : Fætter Højben

Dato : 12-06-01 14:57

> [...]
> at skulle igennem temmelig ligegyldige (for alle andre) meddeleser ala'

Jeg synes det er OK i et passende omfang. Det der virkelig irriterer er at
der så er en masse andre der starter en ny tråd for at fortælle at de er
irriterede over det...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-06-01 17:43

Hej Uffe,

Jeg beklager at jeg har ødelagt din dag så meget at du var nødt til at
skrive et brokke-indlæg for at komme af med din fortvivlelse over
ligegyldigheder. Nu har jeg efterhånden fulgt med i denne ng i et par ugers
tid og har indtil videre ikke set et lignende indlæg fra anden side. Jeg
kender godt til generel netikette men synes at talemåden og den generelle
stemning herinde er mere venskabelig end professionel. Jeg ser ikke den
store forskel i at jeg udtrykker min glæde efter at have bestået min
teoriprøve (jeg var næsten lige kommet tilbage fra teoriprøven og kan måske
betegnes lidt som overkåd) end folks generelle "hyggesnak". Det er vel
grunden til at vi følger med i gruppens udvikling. At vi generelt
interesserer os for mc'ere og måske lidt for hinanden (eller er den tanke
for hollistisk?)

Når det ikke er mere omfattende end det rent faktisk er, så syn's jeg sgu at
det er lidt hyg'ligt...

Tony

Fra : Bent Madsen

Dato : 12-06-01 17:50

> Når det ikke er mere omfattende end det rent faktisk er, så syn's jeg sgu
at
> det er lidt hyg'ligt...
>
> Tony

HØRT HØRT!!.. den tilslutter jeg mig også

Fra : Pein

Dato : 12-06-01 21:15

Tony Lorentzen skrev ...
>Når det ikke er mere omfattende end det rent faktisk er, så syn's jeg
>sgu at det er lidt hyg'ligt...

Præcis. Lad dig ikke skræmme af at der er forskellige meninger om det.

Så vidt jeg ved kaldes den norske version af d.f.m. i daglig tale "baren",
underforstået at der snakkes som om man sad i en bar. Masser af tilfældige
udråb, masser af off-topic hyggesnak, og det går vistnok sk*degodt for
dem.

--
Mvh. Pein
(der til gengæld gør sig umage med at citere korrekt)

Fra : Hellfire

Dato : 12-06-01 23:06

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.dk> wrote in message
> Hej Uffe,
>
> Jeg beklager at jeg har ødelagt din dag så meget at du var nødt til at
> skrive et brokke-indlæg for at komme af med din fortvivlelse over
> ligegyldigheder.
"snip"

Og helt ærligt, det drejer sig vel om et par sekunder indlægget har spildt
af hans tid. Det burde være til at leve med.
Btw, jeg håber også, du består den praktiske prøve ;-]

Fra : Armand

Dato : 12-06-01 23:22

Tony Lorentzen <tony@lorentzen.dk> skrev i en

>........ Nu har jeg efterhånden fulgt med i denne ng i et par ugers
> tid og har indtil videre ikke set et lignende indlæg fra anden side.

Hallo!
Bare vent til det bliver sidst i februar igen - På det tidspunkt er 50%
af indlæggene af typerne: "Nu må det snart - - - -", "XX dage tilbage"
eller:
"Lortevejr" !!!

--
Armand.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 13-06-01 07:23

Armand wrote:

> [...]
> Bare vent til det bliver sidst i februar igen - På det tidspunkt er 50%
> af indlæggene af typerne: "Nu må det snart - - - -", "XX dage tilbage"

Og ??

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Armand

Dato : 13-06-01 16:37

Ole Mogensen <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en

> Og ??

Du har klippet mit quote af Tony væk!
Den lød á: "Jeg har ikke set andre end denne ene "Juhuuuu" !"

Mit svar antyder at dét skal han nok få lejlighed til!

OK?

--
Armand.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-06-01 07:27

Armand wrote:

> [...]
> Den lød á: "Jeg har ikke set andre end denne ene "Juhuuuu" !"
>
> Mit svar antyder at dét skal han nok få lejlighed til!

LOL

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : uffe.j

Dato : 12-06-01 23:14

Nå dada, det kan nok være jeg fik nogen over snuden der og tak ska' de ha'.
Nogen skriver, og der i blandt Tony selv, at de synes det er meget
hyggeligt, og at det handler om at interessere sig for hinanden. N O N S E
N S!!!! Det har ikke noget med at interessere sig for hinanden, når man kun
kender personen som et synonym og gennem nogen uforpligtende udgydelser.
Kender man hinanden nærmere vil man vel ikke kommunikere gennem en
nyhedsgruppe.
Var det en ven eller nabo der havde bestået et eller andet, sal jeg s'gu nok
deltage i hyldesten, men et synonym i en
nyhedsgruppe..........................
Iøvrigt Tonny, får jeg ikke min dag ødelagt af dit indlæg. Det irriterer mig
blot at åbne meddelelser jeg ikke kan bruge til en sk..
Men Ok, som Carsten skriver: Kan folk så i det mindste gøre lidt mere ud af
subject/emne, så man kan se hvad man lige så godt kan springe over.
Uffe

uffe.j@private.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-01 19:05

Jaja godt så. Så er det vist uddebateret

Jeg skal nok passe på fremover, så jeg ikke får hovedet bidt af igen.

Tony (kun ét n)

Fra : H@ns Erik :)

Dato : 14-06-01 20:14

Hvis ikke der må kommes med disse dejlige livsbekræftende (og så med det
vejr!)
og velmente glade indslag i DFM, må vi jo hellere starte en ny (korrekt)
gruppe!
Hva' med: dk.sur.fritid, dk.vred.fritid, dk.dårlig.barndom,
dk.hader.motorcykel

Jeg forlanger: MERE NONSENS!

Hans Erik :)
der har tænkt sig at høre om Tony består køreprøven (tilykke på forhånd! :)

"Man skal tage livet alvorligt - ikke højtidelig", Piet Hein

...jeg ku' altså ikk' la vær....