Tuning af ruder, øh toning af ruder
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-12-05 16:27

Heysan

Kan nogle anbefale en god m/k til at montere solfilm i en van i
kbh/sjælland - har forlængst læst mig til at det IKKE er et gds projekt og
det skal være perfekt og helt sort.

Gerne en pris ide hvis nogen ved hvad sådan noget koster?

Tak

Fra : Hans Jensen

Dato : 01-12-05 17:43

Antirust i Roskilde kan det der.

Mvh Hans

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-12-05 10:18

"Hans Jensen" <ask@me.dk> wrote in message
> Antirust i Roskilde kan det der.

tak nogen ide om et prisleje?

Fra : Klaus G.

Dato : 02-12-05 12:38

> Kan nogle anbefale en god m/k til at montere solfilm i en van i
> kbh/sjælland - har forlængst læst mig til at det IKKE er et gds projekt og
> det skal være perfekt og helt sort.
Kender ingen montør, men kan anbefale 3M film. Og vil lige advare, at nogle
folk fusker med det. De køber nogle forskellige 3M kasser, for så at fylde
dem med billig skod film. Derfor, hvis du køber 3M, så forlang at se
"vandmærket" i filmen. Der står nemlig 3M meget utydligt på filmen. Og bare
rolig, det kan vaskes af, så det kommer til at se helt godt ud :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-12-05 13:23

> [...]
> det skal være perfekt og helt sort.
>
> Gerne en pris ide hvis nogen ved hvad sådan noget koster?

Hejsa

Jeg fik det monteret af Auto Solfilm 2000 tlf. 22966621 på min Landcruiser,
den 5 vinduer rundt, og det kostede 1500 + moms.
De bruger 3M solfilm og lavede efter min mening et pænt resultat.

Ang. prisen afhænger den jo klart af hvor mange vinduer, osv.
De havde da jeg fik den monteret et sted i Herlev og Allerød.

Hilsen Jørgen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-12-05 10:32

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> wrote in message

> [...]
> Landcruiser, den 5 vinduer rundt, og det kostede 1500 + moms.
> De bruger 3M solfilm og lavede efter min mening et pænt resultat.

Han kommer fredag og montere på min adresse, flink fyr, 1400 excl moms..

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 08-12-05 14:53

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> "Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> wrote in message

> Han kommer fredag og montere på min adresse, flink fyr, 1400 excl moms..

Også forruden?

Benny

Fra : Jonas R.

Dato : 03-12-05 14:25

> [...]
> det skal være perfekt og helt sort.
>
> Gerne en pris ide hvis nogen ved hvad sådan noget koster?

www.rudetoning.dk han hedder marcus og ligger på amager. Jeg fik ordnet min
bagrude og 2 bageste mener jeg gav 1200 kr for det. Men det var ude regning
og manden er sådan lidt bodybuilder type¨, så hvis det skulle galt ville jeg
nok ikke brokke mig :)

Men anyways mit det blev fint og har en kammi der fik det lave i 5 ruder og
det kostede vist 1200/1500 kr (kan ikke huske det) og det blev også fint.

Men som sagt ingen regning, stor fyr = jeg ville ikke havet brokket mig og
sidste ting da vi skulle derud kom vi til at vente 1 time ind vi kom til.

/Jonas R.

Fra : Klaus G.

Dato : 03-12-05 13:28

> [...]
> sidste ting da vi skulle derud kom vi til at vente 1 time ind vi kom til.

No offence, men ikke skidesmart at skrive manden arbejder sort, her på et
offentligt forum? Specielt ikke når du linker til hans hjemmeside...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-12-05 11:15

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> No offence, men ikke skidesmart at skrive manden arbejder sort, her på et
> offentligt forum? Specielt ikke når du linker til hans hjemmeside...

Bare rolig www.skat.dk kan jo ikke engang tage telefonen efter de fik ip
telefoni så deres indernet er nok også nede

Hygge