Interby trailerleje
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 30-11-05 20:07

Hej

Findes der stadigt muligheden for at leje en trailer i en by og aflevere den
i en anden???

Står for at skulle på juleferie og at leje en trailer i hele perioden er sku
for dyrt, så tænkte om man kunne leje en i hjembyen og aflevere den i
nærheden af feriestedet og så gentage ideen for hjem turen...

Ruten går fra Odense til Nordborg i perioden 23/12.2006 - 2/1.2006

Nogen der har ideer???

/Finn

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-12-05 16:56

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærheden af feriestedet og så gentage ideen for hjem turen...
>
> Ruten går fra Odense til Nordborg i perioden 23/12.2006 - 2/1.2006

Hej Finn

Jeg kan huske at Statoil i Lind/Herning har haft nogle Rental trailere
stående, hvor man kan leje et sted og levere et andet, men om den slags
stadig er til ved jeg ikke, men du kunne jo prøve hos Statoil i Odense.

Mvh AJH

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 01-12-05 17:59

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stående, hvor man kan leje et sted og levere et andet, men om den slags
> stadig er til ved jeg ikke, men du kunne jo prøve hos Statoil i Odense.

Hej Allan

Har været hele turen rundt og må desværre konstaterer, at en-vejs
trailerleje som det vist nok hed, ikke eksisterer mere.

Jeg har snakket med Dansk Trailercenter i Odense og de har, pga.
ferielukning i perioden, givet mig en yderst fair pris på leje for hele
perioden og det vælger jeg så nu. Ak ja, det andet kunne eller have været
fedt nok, men i forhold til prisen jeg har fået, havde jeg nok næppe sparet
noget af betydning, hvis overhovedet.

En trailer til dagsleje 250 kr, har jeg fået fra 23/12 - 2/1 for mindre end
4 dages leje.... Fair, jo tak skal du have...

Tak for din interesse...

Mvh

Finn

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-12-05 23:29

> [...]
>
> En trailer til dagsleje 250 kr, har jeg fået fra 23/12 - 2/1 for mindre
> end 4 dages leje.... Fair, jo tak skal du have...

Det var så lidt og skulle det være en anden gang.

Mvh AJH