Det må da være en herfra?
Fra : Frederik C

Dato : 30-11-05 16:58

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-11-05 17:22

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in news:438dcbed$0$8852
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Tsk tsk, og så henover en jernbaneoverskæring...

/lars

Fra : Frederik C

Dato : 30-11-05 17:32

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse
> "Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in news:438dcbed$0$8852
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Tsk tsk, og så henover en jernbaneoverskæring...
>
> /lars

Har tænkt det...

Lamboen kunne jo holde stille.

Mvh.

Frederik

Fra : Leonard

Dato : 30-11-05 17:59

Lars Knudsen <bofh@tiwli.com> wrote:

>Tsk tsk, og så henover en jernbaneoverskæring...

Henover og henover ... det er da kun det første af 3 advarselsskilte.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Klaus G.

Dato : 30-11-05 17:23

> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Jeg køre godt nok skoda, men mindes ikke jeg har overhalet en Lambo(?) :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Lars

Dato : 30-11-05 22:54

On Wed, 30 Nov 2005 17:22:50 +0100, Klaus G. wrote:

> Jeg køre godt nok skoda, men mindes ikke jeg har overhalet en Lambo(?) :)

Jo jo, den er go' nok. Jeg kan godt huske du blæste forbi.

/Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 01-12-05 05:29

> Jo jo, den er go' nok. Jeg kan godt huske du blæste forbi.

Det var måske dig der sad i den Lambo der? Jamen jeg skal da lige "vinke"
med blinklyset næste gang så :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : John Sahl

Dato : 30-11-05 17:53

Frederik C wrote:
> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Det er synd den fake er så dårligt lavet.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 18:14

> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Jeg er ret sikker på at det er Jørgen M. i hans super optimerede Skofas som
er ude at sætter nabolagets lømler på plads :)

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Jan Vennike

Dato : 02-12-05 05:03

> [...]
> VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk
>
> "It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Hov-hov - så'en en Skoda 105 kan godt være ret vaks.

Jeg mener at der gik en historie her i nabolaget om at Skodaforhandlerens
søn kørte rundt i en "optimeret" 105'er.

Når han gav den fuld klamp, skulle der bare en lille småsten på vejen, så
hoppede forhjulene.

Og ud af de små snoede veje var der ikke nogen der kunne følge ham.

Men det kan jo være en skrøne, har kun fået det fortalt

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Kent Friis

Dato : 30-11-05 18:37

Den Wed, 30 Nov 2005 16:57:35 +0100 skrev Frederik C:
> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Bemærk lige at skiltet står i venstre side af vejen. Der må altså
være tale om at billedet enten er spejlvendt eller stammer fra
et sted hvor man kører i den forkerte side (fx UK).

Skodaen blinker antageligt ind af den sidevej (rasteplads?) der kan
ses en smule længere fremme, og så er det jo helt naturligt at
blive overhalet af en der skal ligeud.

Mvh
Kent

Fra : Leonard

Dato : 30-11-05 19:13

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Bemærk lige at skiltet står i venstre side af vejen. Der må altså
>være tale om at billedet enten er spejlvendt eller stammer fra
>et sted hvor man kører i den forkerte side (fx UK).

Hvis du ser lidt frem, kan du se skilt nr. 2 i højre side lidt foran
den mørke ting, der skal forestille en bil.

>Skodaen blinker antageligt ind af den sidevej (rasteplads?) der kan
>ses en smule længere fremme, og så er det jo helt naturligt at
>blive overhalet af en der skal ligeud.

Hvis du kigger på krængningen på Skodaen, så ser det nu megt ud som om
den er trukket ud fra højre side og er ved at rette op til at køre
lige ud eller svinge ind til højre igen.

Det jeg undrer mig mest over er højden på de 2 biler.
Jeg ved det ikke, men jeg vil tro at en Skoda er noget højere end en
racerbil ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Kent Friis

Dato : 02-12-05 18:12

Den Wed, 30 Nov 2005 19:13:17 +0100 skrev Leonard:

> Hvis du ser lidt frem, kan du se skilt nr. 2 i højre side lidt foran
> den mørke ting, der skal forestille en bil.

Jeg går ud fra at det ikke er den med to streger du mener (de står
i begge sider), men det der er over lige til venstre for højre
nakkestøtte? Hvis jeg zoomer ind på det sted, ligner det ikke noget
skilt.

> Hvis du kigger på krængningen på Skodaen, så ser det nu megt ud som om
> den er trukket ud fra højre side og er ved at rette op til at køre
> lige ud eller svinge ind til højre igen.

Har du aldrig set en Skoda med en knækket fjeder? "Nåeh, *den*
skrabende lyd... Den har den haft de sidste par år".

> Det jeg undrer mig mest over er højden på de 2 biler.
> Jeg ved det ikke, men jeg vil tro at en Skoda er noget højere end en
> racerbil ...

Den er højere på billedet, prøv evt. med en linial. Og den ville
være endnu højrere hvis fjederen stadig var hel.

Mvh
Kent

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-12-05 23:28

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Den er højere på billedet, prøv evt. med en linial. Og den ville
> være endnu højrere hvis fjederen stadig var hel.

Skodaen er fake, det ses helt tydeligt på proportionerne ifht. både skiltet
og Lamboen. Eller nummerpladehøjden over jorden for den sags skyld, de er
ikke fotograferet fra samme vinkel. Det som snyder, er at lysindfaldet for
en gangs skyld er ens på de to "sammenklip". Et sted på i.nettet sidder en
og griner sin r.. i laser :)).

Fra : Peter Weis

Dato : 30-11-05 19:03

Kent Friis wrote:
> Bemærk lige at skiltet står i venstre side af vejen. Der må altså
> være tale om at billedet enten er spejlvendt eller stammer fra
> et sted hvor man kører i den forkerte side (fx UK).

Det er kun det første skilt. Det næste står i højre side, omend noget
dækket af vegetationen.
Til gengæld vender de andre skilte i venstre side den modsatte vej.

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 30-11-05 18:56

Frederik C wrote:
> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Jaa... begge to er jo VAG nu om dage

/Brian

Fra : Fam. Olsen

Dato : 01-12-05 11:33

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg
>
> Mvh.
>
> Frederik

He he. Det er ligesom forleden jeg var ude at løbe i skoven og løb fra en af
de lokale eliteløbere. Han løb mod nord og jeg mod syd...

MVH Niels

Fra : John Sahl

Dato : 02-12-05 15:43

Frederik C wrote:
> http://www.hifi-musik.dk/files/sub_14080.jpg

Er der slet ingen der kan se det er et fake billede?