Toyota Sportsvan
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 30-11-05 11:35

Hvor meget koster en Sportsvan fra 2002 med 2,0 bensinmotor ca. i afgifter.
Jeg går nemlig med overvejelser om at købe sådan en.
Er der evt. et sted på nettet man kan se den slags ??

Mvh. Jesper

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-11-05 11:39

> Er der evt. et sted på nettet man kan se den slags ??

www.hvorlangtpaaliteren.dk

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Broegger

Dato : 30-11-05 12:56

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev news:438d8147$0$2095
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> www.hvorlangtpaaliteren.dk

Hmmmm... Interessant. Priserne er udregnet på baggrund af 8,75/liter for
Benzin og 7,50/L for Diesel... Gid det var så vel

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-11-05 13:02

Hej!

Broegger wrote:
> Hmmmm... Interessant. Priserne er udregnet på baggrund af 8,75/liter for
> Benzin og 7,50/L for Diesel... Gid det var så vel

Jeg tankede da til 8.85,- pr. liter bensin i sidste uge... :) Og det var ikke
pga. priskrig.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Q

Dato : 30-11-05 14:11

> Hej!

> Jeg tankede da til 8.85,- pr. liter bensin i sidste uge... :) Og det var
ikke
> pga. priskrig.

7,98 for blyfri 95 på Metax ved Dreisler i Aalborg søndag aften!

/peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-11-05 14:14

Hej!

Q wrote:

> 7,98 for blyfri 95 på Metax ved Dreisler i Aalborg søndag aften!

Jeg er godt klar over, at det ikke er _specielt_ billigt, men det var ikke pointen.

Os rige nordsjællændere har iøvrigt sjældent billig bensin...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-11-05 13:27

> Hmmmm... Interessant. Priserne er udregnet på baggrund af 8,75/liter for
> Benzin og 7,50/L for Diesel... Gid det var så vel

Nu var det jo også afgifter som Jesper spurgte til, og de er ikke afhængige
af benzinprisen.

mvh

Andreas m. Hansen

Fra : HH

Dato : 30-11-05 17:42

Jesper spørger jo om afgiften. Hvorfor så al den snak om benzinøkonomi.
En sportsvan er jo en varevogn, og den koster 8800 i afgift, hvis
totalvægten er over 2500 kg. og 8180 hvis den er under 2500 kg.
Når det er til privat forbrug er der jo godt 5000 ekstra på afgiften.

Hilsen Henrik

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 30-11-05 19:31

"HH" <h.h@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> totalvægten er over 2500 kg. og 8180 hvis den er under 2500 kg.
> Når det er til privat forbrug er der jo godt 5000 ekstra på afgiften.

Ja tak det var den slags jeg ville vide.
Det vil sige at de 8180 + 5000 for privat kørsel ??
Så ka det godt være at man skal kigge lidt på hvide plader i stedet.

Tak for svaret.

Mvh. Jesper