Hvor køber man Castrol TWS 10W-60 billigst~
Fra : TH

Dato : 27-11-05 22:23

Hej.

Til motoren i min BMW skal jeg bruge Castrol TWS 10W-60. Er der nogen, der
ved hvor det kan købes billigt? Gerne som postordre fx i Tyskland.

VH Tim.

Fra : ena

Dato : 27-11-05 22:30

www.ebay.de

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 28-11-05 00:09

Spørg den lokale DK tank om de er venlige at skaffe den hjem, de forhandler
Castrol olier.

Vores lokale har sågar Castrol M, som bruges til brændstof motoren på en
radiostyret bil/båd/fly/etc.

mvh
Daniel Pedersen

Fra : Henrik B.

Dato : 28-11-05 00:38

> [...]
>
> Til motoren i min BMW skal jeg bruge Castrol TWS 10W-60. Er der nogen, der
> ved hvor det kan købes billigt? Gerne som postordre fx i Tyskland.

Og hvorfor mener du så at du skal det??

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-11-05 06:15

> Til motoren i min BMW skal jeg bruge Castrol TWS 10W-60. Er der nogen, der
> ved hvor det kan købes billigt? Gerne som postordre fx i Tyskland.

Hvad hulen er det for en BMW, der skal have en olie, der kan tåle så meget
varme..?

/Jan W Nielsen

Fra : ena

Dato : 28-11-05 09:42

TWS 10-60 anbefales til M3 og M5 motorer (faktisk specielt lavet for BMW til
disse motorer)

Fra : Henrik B.

Dato : 28-11-05 10:29

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse
> TWS 10-60 anbefales til M3 og M5 motorer (faktisk specielt lavet for BMW
> til disse motorer)

Det gør det sikkert, men spørgsmålet skyldes mere tvivlen på, om TH har en
M-BMW.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-11-05 11:10

> Det gør det sikkert, men spørgsmålet skyldes mere tvivlen på, om TH har en
> M-BMW.

Og hvad rager det dig ? - Manden spørger pænt efter en forhandler at et
givent produkt.
HVAD han skal bruge det til er dig fuldstændigt uvedkommende. At du så
oven i købet tillader dig at betvivle en ikke udtalt påstand finder jeg
direkte uforskammet.

/Søren

Fra : Henrik B.

Dato : 28-11-05 11:31

"Soren Pedersen" <soren@munchweb.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad rager det dig ? - Manden spørger pænt efter en forhandler at et
> givent produkt.

Uha! Du har nok ikke fået sex igår - hva'?

> HVAD han skal bruge det til er dig fuldstændigt uvedkommende. At du så
> oven i købet tillader dig at betvivle en ikke udtalt påstand finder jeg
> direkte uforskammet.

Det er et simpelt spørgsmål om dels sandsynlighedsberegning, og dels
forbrugeroplysning.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-11-05 15:17

Soren Pedersen <soren@munchweb.dk> wrote in

> [...]
> HVAD han skal bruge det til er dig fuldstændigt uvedkommende. At du så
> oven i købet tillader dig at betvivle en ikke udtalt påstand finder

Det kan måske redde manden fra, at købe noget han ikke skal bruge???

Der er så mange ammestue historier rundt omkring og hvis han har hørt i
kantinen på arbejdet at 10/60 bare er perfekt til sådan en BMW så kan det
være han hælder det på uden at vide om det er den rette olie...

Så tro mig - Henrik har en mening med at spørge som han gør.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-11-05 15:38

> [...]
> være han hælder det på uden at vide om det er den rette olie...
> Så tro mig - Henrik har en mening med at spørge som han gør.

Jeg er enig - dk.fritid.bil er jo ikke kun en forbrugeroplysning om
salgsteder - så jeg bakker også op om Henrik her.

Det er íkke det rene vrøvl, der kommer fra Henrik.....

--
/Jan "Dolph" W Nielsen - 100 % asshole...!!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-11-05 15:51

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in

> Det er íkke det rene vrøvl, der kommer fra Henrik.....

MMPEHHRFFPP!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-11-05 16:16

> MMPEHHRFFPP!

....hele tiden...forståes.. )

--
/Jan "Dolph" W Nielsen - 100 % asshole...!!

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-11-05 21:59

> Jeg er enig - dk.fritid.bil er jo ikke kun en forbrugeroplysning om
> salgsteder - så jeg bakker også op om Henrik her.
>
> Det er íkke det rene vrøvl, der kommer fra Henrik.....

Det der - mildt sagt - pisser mig af i Henrik B's indlæg er det
overlegne og nedladende tonefald han lægger for dagen:
Citat: "Og hvorfor mener du så at du skal det??"

Dernæst skyder han nærmest Tim i skoene at han lyver, ved på det
nærmeste at lægge for dagen at Tim skulle have påstået at have en M-BMV:
Citat: "Det gør det sikkert, men spørgsmålet skyldes mere tvivlen på, om
TH har en M-BMW."

Det er i mine øjne ikke en måde at opføre sig på overfor sine
meddebatører. At så du og Martin Johansen er enige med Henrik B i at det
er måden man kommunikerer på finder jeg sørgeligt.

/Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-11-05 22:09

Soren Pedersen <smpFJERN@munchweb.dk> wrote in news:438b6f85$0$8885
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> meddebatører. At så du og Martin Johansen er enige med Henrik B i at det
> er måden man kommunikerer på finder jeg sørgeligt.

Ja der er ikke et øje tørt

PS: så er det altså heller ikke værre...

Fra : Henrik B.

Dato : 28-11-05 22:19

"Soren Pedersen" <smpFJERN@munchweb.dk> skrev i en meddelelse

> Det der - mildt sagt - pisser mig af i Henrik B's indlæg er det overlegne
> og nedladende tonefald han lægger for dagen:
> Citat: "Og hvorfor mener du så at du skal det??"

Ja, hvad er der galt i at ønske en begrundelse for mandens valg??

> [...]
> at lægge for dagen at Tim skulle have påstået at have en M-BMV:
> Citat: "Det gør det sikkert, men spørgsmålet skyldes mere tvivlen på, om

Indrømmet, tanken var at skrive:"tvivlen skyldes mere sandsynligheden for,
at TH har en M-BMW". Tanken nåede blot ikke tastaturet.

> Det er i mine øjne ikke en måde at opføre sig på overfor sine
> meddebatører. At så du og Martin Johansen er enige med Henrik B i at det
> er måden man kommunikerer på finder jeg sørgeligt.

Tag en tudekiks og kom videre - det er vi andre.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-11-05 22:49

> At så du og Martin Johansen er enige med Henrik B i at det er måden man
> kommunikerer på finder jeg sørgeligt.

Rolig nu..

Jeg siger ikke, jeg er "enig i Henrik Bs måde at kommunikaere på" - jeg
mener blot, at det er naturligt nok at spørge, hvad pokker, man skal bruge
sådan en olie til.

Det er da også naturligt, at tvivle på, at det er en M-motor, da der er så
få af dem i DK.

--
/Jan "Dolph" W Nielsen - 100 % asshole...!!

Fra : Jonas R.

Dato : 28-11-05 09:20

"TH" <spamblocked@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Til motoren i min BMW skal jeg bruge Castrol TWS 10W-60. Er der nogen, der
> ved hvor det kan købes billigt? Gerne som postordre fx i Tyskland.
>
> VH Tim.

Det kan købes hos krogslund autodele, sidste jeg var der fik jeg 16 L (4
dunke) for 1100 kr.

MVH

Jonas R.

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 15:43

> [...]
>
> Til motoren i min BMW skal jeg bruge Castrol TWS 10W-60. Er der nogen, der
> ved hvor det kan købes billigt? Gerne som postordre fx i Tyskland.

www.schmiedmann.com/index2.htm varenr. = F4TWS10W60

Mvh.
Dannie
BMW 535I E34