Sprinklersensor i Citroen C5
Fra : spam@mortenn.dk

Dato : 25-11-05 22:10

Hej,

Sprinklersensoren i min Citroen C5 brokker sig ganske ofte i frostvejr,
selvom der er flere liter tilbage.

Har andre oplevet dette? Hvad kostede det at få det ordnet?

Mvh,

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 01:33

<spam@mortenn.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej.

Har været ude for det med den billige sprinklervæske fra Bilka, bruger
normalt en "hjemme" blandet Sprinklervæske af sprit/demineraliseret vand +
Sprinklervæske koncentrat, og der er ingen problemer.
Så har du prøvet nogle andre/ forskellige mærker ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Broegger

Dato : 26-11-05 19:00

spam@mortenn.dk skrev news:1132952974.763563.263760
@g43g2000cwa.googlegroups.com:

> Har andre oplevet dette? Hvad kostede det at få det ordnet?

Citroen foreslog mig at tilsætte en tsk salt i dunken. Det virkede en kort
tid.
Jeg valgte at returnere bilen til leasingselskabet pga urimeligt mange
fejl. Magen til møgspand skal man lede længe efter.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 15:10

Sprinklersensoren i min Citroen C5 brokker sig ganske ofte i frostvejr,
selvom der er flere liter tilbage.

Har andre oplevet dette? Hvad kostede det at få det ordnet?

Det er vist et alm. kendt problem i biler med sprinklersensor.
Har hørt om et par stykker der med VW biler der har lokaliseret "fejlen" til
at være problemer med bestemte typer sprinklervæske.

Prøv at skifte sprinklervæske mærke inden du går videre.

har selv haft sprinklersensor i tre biler dog helt uden probleme, kører
oftest på sprinkler væske fra den lokale Superbrugs eller nærliggende
Quickly Xtra.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : spam@mortenn.dk

Dato : 28-11-05 14:13

Det sidste stykke tid har jeg anvendt sprinklervæske fra Fakta, men
jeg er faktisk ved at tro, at der ikke er mere tilbage. Til gengæld
står der nogle dunke fra Harald Nyborg ude i skuret, så det ryger på
næste gang.

Jeg skal nok lige vende tilbage og fortælle, om det gjorde nogen
forskel. Jeg havde dog aldrig troet, at den enkelte sprinklervæske
evt. kunne være årsagen....

Mvh,

Morten