Er DSV upopulære ?
Fra : Thomas H.

Dato : 25-11-05 12:24

Jeg kørte bag en stor containerlastbil her til morgen, med en bred banner
stående:
"Vi støtter hverken DSV eller Al-Quaida"

Har DSV et dårligt rygte blandt nogle vognmænd?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Broegger

Dato : 25-11-05 14:35

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev news:NvChf.1072
$Cl2.19965@news000.worldonline.dk:

> Jeg kørte bag en stor containerlastbil her til morgen, med en bred banner
> stående:
> "Vi støtter hverken DSV eller Al-Quaida"
>
> Har DSV et dårligt rygte blandt nogle vognmænd?

Hvad er DSV???

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 14:43

> Hvad er DSV???

DSV har vel et rygte for at holde prisen nede og derefter opkøbe de vognmænd
som
ikke kunne klare presset. Men de tjener godt med penge alligevel.

DSV står for De Sammensluttede Vognmænd

Mvh. Allan

Fra : Morten Trab

Dato : 25-11-05 14:57

On Fri, 25 Nov 2005 14:43:19 +0100, "Allan Møller"
<allanatallanmdotdk> wrote:

>DSV står for De Sammensluttede Vognmænd

Ikke i den omgangskreds af chauffører hvor jeg selv huserer...
Der står DSV for De Søvnige Vognmænd :D

Mvh. Morten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 12:39

Morten Trab wrote:
> Ikke i den omgangskreds af chauffører hvor jeg selv huserer...
> Der står DSV for De Søvnige Vognmænd :D

Og jeg hører mest at S'et står for Satans.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 15:37

"Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev news:NvChf.1072
> $Cl2.19965@news000.worldonline.dk:

> Hvad er DSV???

Dansk Ordblinde Forbund

--
Tom

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 25-11-05 15:49

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 25-11-05 16:25

Thomas H. wrote:

> Har DSV et dårligt rygte blandt nogle vognmænd?

Jeg er ikke belastet af viden vedr. DSV's forhold til andre vognmænd
og vice versa. Men generelt bliver de store spillere indenfor et
omårde jo ofte til hadeobjekter. Se for eksempel hvad der skete for
Raymond Chen fra Microsoft:

http://blogs.msdn.com/oldnewthing/archive/2005/11/25/496955.aspx

Ebbe

Fra : alexbo

Dato : 25-11-05 19:21

"Thomas H." skrev >

> Har DSV et dårligt rygte blandt nogle vognmænd?

De er store og det er er mange der ikke kan lide, navnlig dem der ikke kan
konkurrere.
Man ser det også med et navn som Falsk Redningskorps, som nogle kommunale
brandvæsener kørte rundt med.
M$ er også meget brugt af folk der vil vise de er med på noderne.
I vores egen lille verden ser vi den samme mentalitet med brugen af ordet
tåbelygter.

Jeg synes det hele er barnligt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-11-05 20:02

> Man ser det også med et navn som Falsk Redningskorps, som nogle kommunale
> brandvæsener kørte rundt med.

Det er vist MANGE år siden det navn forsvandt, i dag hedder det noget med
"Falck/ISS,Securitas"?- i hvertfald er "Redningskorps" væk.

> I vores egen lille verden ser vi den samme mentalitet med brugen af ordet
> tåbelygter.

Har du et problem?. Det er et navn for ikke-korrekt anvendte tågelygter.

Fra : alexbo

Dato : 27-11-05 00:43

"Jørgen M. Rasmussen" skrev

> Har du et problem?.

Næh, jeg har en mening,
f.eks. om sammenligningen mellem en vognmandsforretning og et
terroristnetværk.
Hvad mener du?

mvh
Alex Christensen