4 WD for de hårdkogte.
Fra : PMH

Dato : 25-11-05 11:39

Fandt lige denne lille film .. 7 minutter.
Det er da offroad når det er bedst..

http://www.x-truckracing.com/clips/4X4XDEMO.MPG

Mvh
PMH

Fra : Morten Trab

Dato : 25-11-05 12:56

On Fri, 25 Nov 2005 11:39:13 +0100, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Fandt lige denne lille film .. 7 minutter.
>Det er da offroad når det er bedst..
>
>http://www.x-truckracing.com/clips/4X4XDEMO.MPG

For en håndfuld år siden (5+) viste EuroSport jævnligt når de kørte
bl.a. på Island :)

Det er nok den fedeste gren af motorsporten der findes :) Og det ser
så kanon fedt ud når de kører ovenpå vandet...

Mvh. Morten

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-11-05 15:31

Morten Trab <morten@trab.dk> wrote in

> [...]
>
> Det er nok den fedeste gren af motorsporten der findes :) Og det ser
> så kanon fedt ud når de kører ovenpå vandet...

Jeg så det en del dengang på Eurosport. Jeg husker de fortalte
at man ikke måtte have eksterne mekanikere - dvs. alle kørere
skulle selv kunne ordne bilerne :D Tag den Schumacher!

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Leonard

Dato : 25-11-05 13:29

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Det er da offroad når det er bedst..

Man skal godt nok have no..er for at angribe en opkørsel, hvor man
lige har set en anden rulle baglæns ned af.
Men de bruger da det rollgage til det, det er bygget til

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : jacob

Dato : 26-11-05 11:58

> Fandt lige denne lille film .. 7 minutter.
> Det er da offroad når det er bedst..
>
> http://www.x-truckracing.com/clips/4X4XDEMO.MPG
>

> Mvh
> PMH

Det hedder islandsk formel offroad. Der er også en dansk kører....fra
hjørring. De har også kørt i grusgraven ved nysumbanen....jeg mener at det
var i 2000.
Det er super skægt at se "live"...

Jeg prøver lige at post nogle pics af den danske kører i dk.binære.

MVH
Jacob

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-12-05 19:13

PMH wrote:
> Fandt lige denne lille film .. 7 minutter.
> Det er da offroad når det er bedst..
>
> http://www.x-truckracing.com/clips/4X4XDEMO.MPG

Sådan nogle dæk vil jeg have til "Æ Shogun", så jeg også kan "gå på
vandet."

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/