Ny registreringsattest på vej pr. 5. decem~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-11-05 21:42

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-05 22:11

Aragorn Elessar wrote:
> http://www.politi.dk/da/borgerservice/nummerpladerogregistrering/registreringsattest/

Hey, det er gammelt nyt, tjek indlægget fra den 21/11 kl.16:12

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michael Lund

Dato : 23-11-05 22:21

> Hey, det er gammelt nyt, tjek indlægget fra den 21/11 kl.16:12

Jo, men dengang var der jo én der rodede lidt rundt i linket

Mvh.
Michael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-05 22:24

Michael Lund wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:pV4hf.605$HV6.50@news.get2net.dk...

> Jo, men dengang var der jo én der rodede lidt rundt i linket

Nope, det var et rigtigt link, men Politiet havde underligt nok slettet det
fra nyhedssiden igen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-05 22:26

Per Beer Hansen wrote:

> Nope, det var et rigtigt link, men Politiet havde underligt nok
> slettet det fra nyhedssiden igen.

Og underligt nok, så virker linket igen:
http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/registreringsattest_211105.htm

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-11-05 22:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> [...]
> >

> Hey, det er gammelt nyt, tjek indlægget fra den 21/11 kl.16:12

Det ville jeg gerne, men det kan jeg ikke.
De indlæg der vises på min pc fra i dag mellem kl. 1600 og 1700, er
følgende:

----------
Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Towli

Dato : 27-11-05 03:15

Hvor er det dog stenalderagtigt, at man ikke kan bestille en ny
registreringsattest over Nettet.
Nu kan man blive organdonor, ordne skat og bankforretninger og sikkert snart
stemme over Nettet, men for at få det der skide grønne stykke papir skal man
spilde det meste af en arbejdsdag ved nogle sindsygt langsomme damer i
Rødovre...