Mine vinterdæk (igen) - nu om betegnelser
Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 22-11-05 20:43

Hej med jer

Nu fik jeg endelig en bekræftelse fra daekonline.dk på min bestilling
af vinterdæk.

Jeg kender til de gængse dele af betegnelsen ang. størrelse, vægt og
hastighed, men i min bekræftelse lyder betegnelsen således:

Goodyear ULTRA GRIP 7 205/55 R16 91T (Wi)

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det der "(Wi") betyder?

Resten giver jo sig selv...

På forhånd tak,
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 21:23

> "Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk> skrev i en meddelelse
> Goodyear ULTRA GRIP 7 205/55 R16 91T (Wi)
> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det der "(Wi") betyder?

Et frækt gæt.... Winter?

Fra : Henning

Dato : 22-11-05 21:30

On 22 Nov 2005 11:43:00 -0800, "Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk>
wrote:

> [...]
>hastighed, men i min bekræftelse lyder betegnelsen således:
>
>Goodyear ULTRA GRIP 7 205/55 R16 91T (Wi)

Halløj - hvornår bestilte du? Jeg bestilte samme dæk for en uge siden,
men har endnu intet hørt ud over ordrebekræftelsen

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 22-11-05 21:58

Uha, pinligt!

Tak for vinket

Jacob

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 22-11-05 22:10

Jeg bestilte dækkene d. 15/11, så det har jo været ca samtidig med
dig. Har du husket at sætte kryds i, at du vil have dækkene leveret
med det samme og ikke vente de 7 dage, som man normalt har som
betænkningsperiode? (Jeg forstår dog ikke, hvorfor de har lavet det
på den måde). Det skal siges, at jeg betalte med kort på deres
hjemmeside, men det skulle vel ikke have nogen betydning?

Nå, men de skrev altså i dag, at min ordre nu er ekspederet, og jeg
vil modtage dækkene omkring d. 29/11.

Så må vi jo håbe, at de også snart forbarmer sig over dig...

Jacob

Fra : Henning

Dato : 22-11-05 22:22

On 22 Nov 2005 13:09:51 -0800, "Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk>
wrote:

> [...]
>vil modtage dækkene omkring d. 29/11.
>
>Så må vi jo håbe, at de også snart forbarmer sig over dig...

Jeg bestilte 17/11, og valgte også levering og betaling med det samme.
Håber mailen kommer i morgen - det er ved at være for koldt til
sommerdæk

Henning
hsb(at)image.dk