Bilboksen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 11:05

Jeg har fået brev fra bilboksen - hvor jeg så end har meldt mig til det
henne.

De skriver bl.a.:

> Vi kan ikke give et generelt råd for eller imod vinterdæk, for mens
> vinterdæk > er bedst på dage med is eller sne, er sommerdæk bedst på tør
> og våd vej.

Nu kommer det:

> Selv ved lave temperaturer er sommerdæk almindeligvis bedre end
> vinterdæk, når vejen er tør eller våd.

Selvfølgelig kan man ikke svare dem.,..

Fra : Leonard

Dato : 22-11-05 11:14

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Selvfølgelig kan man ikke svare dem.,..

Hvad ville du svare?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:16

> Nu kommer det:

> Selvfølgelig kan man ikke svare dem.,..

Hvad er problemet..?

Når man taler om "almindelige personbildæk" har de jo ret.

/Jan W Nielsen

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 22-11-05 11:24

> Hvad er problemet..?
>
> Når man taler om "almindelige personbildæk" har de jo ret.
>
> /Jan W Nielsen

FDM skriver det samme.
http://www.fdm.dk/public/omfdm/presse/pres_vis.asp?ID=197

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:32

> FDM skriver det samme.
> http://www.fdm.dk/public/omfdm/presse/pres_vis.asp?ID=197

....og FDM har deres viden fra Peter Dyrelund og Victor Hollnagel, der
arbejder i Færdselsstyrelsen. Disse to mænd har indsamlet al tilgængelig
viden om emnet, og skrevet en rapport.

Selv dækproducenterne indrømmer det i dag, når man går dem på klingen -
selvom deres marketingafdelinger nogle gange "glemmer" det.

/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:34

> FDM skriver det samme.
> http://www.fdm.dk/public/omfdm/presse/pres_vis.asp?ID=197

Læs i øvrigt mere her:

http://www.dta.taxi.dk/sw1475.asp

/Jan W Nielsen

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 22-11-05 12:13

> Læs i øvrigt mere her:
>
> http://www.dta.taxi.dk/sw1475.asp
>
> /Jan W Nielsen

Der står da præcis den samme information - ordret. ;)
Ikke overraskende da det jo er en fælles artikel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 15:04

Damned - det havde jeg læst til at betyde lige det stik modsatte!

--
Per, Esbjerg