Billift, nogle der kender den ?
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 10:48

Så lige denne:

http://www.metro.dk/data/pdfkat/00235_CAUFAUCHYYRLYKQX/nonfood_4546_pdf24.pdf

Er der nogle der kender den ? den løfter jo i en pæn højde...

Men det ser ikke ud til at man kan justere hvor dan skal løfte :o/

Mvh
Morten **som er træt af opkørselsramper..**

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-05 10:57

Juel skrev:

> Er der nogle der kender den ? den løfter jo i en pæn højde...

Jeg ville være forsigtig med at kravle ind under den :-/
Hans - der har overlevet div. donkrafte
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 10:58

> Jeg ville være forsigtig med at kravle ind under den :-/

der står ellers at den er godkendt...

Mvh
Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-05 11:06

Juel skrev:

> der står ellers at den er godkendt...

Dét må du få hugget ind i gravstenen
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-05 11:10

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Dét må du få hugget ind i gravstenen

"Her hviler Morten Juel - han var også godkendt"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 11:15

> "Her hviler Morten Juel - han var også godkendt"

hehe..

Mvh
Morten

Fra : Uni Bull

Dato : 22-11-05 13:23

> Dét må du få hugget ind i gravstenen

He he - ja Famous last words:
"...bare rolig, den er godke...."

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 17:15

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

> der står ellers at den er godkendt...

Af Veritas - men hvem f...... er det?

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-11-05 17:29

> Af Veritas - men hvem f...... er det?

Et stort norsk firma. www.dnv.dk .

Niels

Fra : JS

Dato : 22-11-05 17:56

> "Juel" <him> skrev i en meddelelse

> Af Veritas - men hvem f...... er det?

Pendant til DS (dansk standard).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-05 19:56

Claus Petersen skriver:

> Af Veritas - men hvem f...... er det?

DNV, sådan nogen der godkender alt muligt (også vindmøller)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:22

> Jeg ville være forsigtig med at kravle ind under den :-/

Kan kan ikke stille anden og mere sikring ind under bilen..?

(Jeg poster i øvrigt lige et billede i dk.binaer.motor - HER skal I se
usikkert arbejde under en bil....!!)

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-05 11:36

Jan W Nielsen skrev:

> (Jeg poster i øvrigt lige et billede i dk.binaer.motor - HER skal I se
> usikkert arbejde under en bil....!!)

Zum kotzen!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:44

> Zum kotzen!

Aaber er ist ja nur furchtlos wie ein wirklicher Mann...!!

)

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-05 11:48

Jan W Nielsen skrev:

> Aaber er ist ja nur furchtlos wie ein wirklicher Mann...!!

Ja, f*ck!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Leonard

Dato : 22-11-05 11:39

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>(Jeg poster i øvrigt lige et billede i dk.binaer.motor - HER skal I se
>usikkert arbejde under en bil....!!)

Og jeg har tilladt mig at lægge det her:
http://162.dk/gallery/pictures/Automotive/Andre_Biler/Sindssyg.jpg

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Anders Majland

Dato : 22-11-05 12:22

> Og jeg har tilladt mig at lægge det her:
> http://162.dk/gallery/pictures/Automotive/Andre_Biler/Sindssyg.jpg

Der er da hele 2 afstivninger og em sten bag hjulet og så er det vel
benzintanken han svejser på ....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-05 11:12

Juel skriver:

> Men det ser ikke ud til at man kan justere hvor dan skal løfte :o/

På min bil, er der bestemte punkter der skal bruges, når bilen skal
løftes. Det lader ikke til at den lige rammer dem..... Vil sku nødigt
løfte lige under en døråbning !

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-11-05 16:29

Juel wrote:
> Så lige denne:
>
> http://www.metro.dk/data/pdfkat/00235_CAUFAUCHYYRLYKQX/nonfood_4546_pdf24.pdf
>
> Er der nogle der kender den ? den løfter jo i en pæn højde...

Jeg kender den ikke umiddelbart, men jeg synes den ser lidt "klejn" ud.

> Men det ser ikke ud til at man kan justere hvor dan skal løfte :o/
>
> Mvh
> Morten **som er træt af opkørselsramper..**

Jeg ville meget hellere bruge de 5000,- kr. på en god stor donkraft og et
par ordenlige bukke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport