Snekæder ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-05 14:38

Hej NG.

Når nu man skal have snekæder, hvordan finder man ud af hvilken
størrelse man skal have.
Jeg kører på 185/65-14 sæk, skal jeg have 060 eller 050 eller ?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2876&n=10&KundeID=InvB49mD4YjLOKIHXFIU16Xe6cp2g16

--

Christian

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 21-11-05 15:27

[...]

Det må være 060, jf. http://www.harald-nyborg.dk/konic.asp?n=60100, hvor dit
dæk står nævnt.

/Peter Marlau

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-05 15:49

Peter Marlau Knudsen wrote:
> [...]
> størrelse man skal have.
> Jeg kører på 185/65-14 sæk, skal jeg have 060 eller 050 eller ?

Mange tak, det skema have jeg ikke fundet selv

--

Christian

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 21-11-05 16:06

Peter Marlau Knudsen wrote:
> [...]
> dit
> dæk står nævnt.

>Mange tak, det skema have jeg ikke fundet selv

Det er nu heller ikke let at se, at teksten "Se hvilke bil denne passer til"
til højre for bildækket er et link!!! Det opdager man først, når markøren
køren hen over.

/Peter Marlau

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-05 15:57

"Christian B. Andresen" skriver:

> Mange tak, det skema have jeg ikke fundet selv

Damn, skulle du have brugt et sæt 50, kunne du få det til halv pris hos
mig. Dem jeg har er sku blevet noget små til min nye bil..... skal bruge
et sæt størrelse 80.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-05 16:04

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Christian B. Andresen" skriver:

> Damn, skulle du have brugt et sæt 50, kunne du få det til halv pris hos
> mig. Dem jeg har er sku blevet noget små til min nye bil..... skal bruge
> et sæt størrelse 80.

Tak for tilbuddet, men det koster næsten mere og hente dem end jeg
sparer

--

Christian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-05 18:41

"Christian B. Andresen" skriver:

> Tak for tilbuddet, men det koster næsten mere og hente dem end jeg
> sparer

Naaarh, tæt på. Det koster vel næppe 50 kr at køre via Hammel hjem ?

Desuden er de også for små

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-11-05 08:42

Peter Marlau Knudsen wrote:
> [...]
> til højre for bildækket er et link!!! Det opdager man først, når markøren

Men nu var de tekster der slet ikke på den måde som jeg have søgt
oprindeligt.

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-11-05 08:44

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Christian B. Andresen" skriver:

> Naaarh, tæt på. Det koster vel næppe 50 kr at køre via Hammel hjem ?

Det er rigtigt
Men når jeg har bilen skal jeg også hente barn, og så er tidsplanen
stram

--

Christian