Trailer 2.000 kg - hvor?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 14:32

Jeg lejede for et par år siden på 2.000 kg til flytning af indbo. Den var så
høj som en campingvogn (den stod ved siden af min, så det er ganske vist :))
og har en god længde.

Nu mangler jeg igen en flyttetrailer af betydelige dimensioner i Esbjerg -
Vardeområdet, men Shell i Stormgade, hvor jeg lejede sidste gang, er jævnet
med jorden og min kontakt til Esbjerg-området er minimal p.t.

Hvem i nærheden af Esbjerg har en 2.000 kg´s flyttetrailer til udlejning?

Jeg har prøvet Shell på nettet, men de har åbenbart ikke den størrelse
flyttetrailere mere?

Ordet flyttetrailer er brugt flere gange for at undgå nogen begynder at
snakke om hestetrailere - de findes nemlig som 2.000 kg´s :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 15:02

> Nu mangler jeg igen en flyttetrailer af betydelige dimensioner i Esbjerg -
> Vardeområdet, men Shell i Stormgade, hvor jeg lejede sidste gang, er
> jævnet med jorden og min kontakt til Esbjerg-området er minimal p.t.

Fundet efter lidt dikkitivarbejde på nettet :)

Finn-Inn, Varde.

Jeg troede ellers den slags var et værtshus (Viborg, Skive) :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Allan Hansen

Dato : 21-11-05 16:21

> [...]
>
> Fundet efter lidt dikkitivarbejde på nettet :)
>
> Finn-Inn, Varde.
>
> Jeg troede ellers den slags var et værtshus (Viborg, Skive) :)

De er lukket og jævnet med jorden, i Viborg er der en rundkørsel nu.

Altså værtshusene!

Mvh AJH

Fra : Peter

Dato : 22-11-05 20:53

[klip]

> Finn-Inn, Varde.
>
> Jeg troede ellers den slags var et værtshus (Viborg, Skive) :)

/Peter, Ex-Viborg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 22:55

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> /Peter, Ex-Viborg

Lige så her. Fra 1956 til 1989 give or take ...

--
Per, Esbjerg