Baglygtepærer til Sierra i Fakta.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-05 23:24

Hej Gruppe

Var i den lokale fakta i går, lørdag.
Hvad skuer mit øje?
Jo, sandelig!
Fakta sælger 4/21W pærer til min bil.
2 pærer til 20 kr.
Fabrikat: Osram.

Så det kunne jo være det også var tilfældet andre steder i landet

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 07:26

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 2 pærer til 20 kr.
> Fabrikat: Osram.
>
> Så det kunne jo være det også var tilfældet andre steder i landet

Damn! nu havde jeg jo lige støvet op at den eneste almindelige butik som
solgte p21/4w pærer var thansen og de havde endda kun få tilbage.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 19:35

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Damn! nu havde jeg jo lige støvet op at den eneste almindelige butik som
> solgte p21/4w pærer var thansen og de havde endda kun få tilbage.

Mine baglygter har lyst i 7 år nu uden at springe en dag over..

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 21:02

> Mine baglygter har lyst i 7 år nu uden at springe en dag over..

Men din bil har hellere ikke haft fornøjelsen af mig og mine poder fra et
multimeter. jeg kan kortslutte en håndfuld sikringer og pærer mm. i
løbet af en arbejdstime.

Fra : Brian

Dato : 21-11-05 21:10

Dak wrote:

> Men din bil har hellere ikke haft fornøjelsen af mig og mine poder
> fra et multimeter. jeg kan kortslutte en håndfuld sikringer og
> pærer mm. i løbet af en arbejdstime.

Ahh... det er da betryggende at det er dig selv der ødelægger det, og at du
ikke bare er blevet taget i røven af personen du har købt bilen af

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-11-05 21:24

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>jeg kan kortslutte en håndfuld sikringer og pærer mm. i
>løbet af en arbejdstime.
^
Jeg bliver da snart helt bekymret ;)

Gu' ved om du kan skrue et par kofangere af en bil, og så ende med at
køre hjem med begge sidespejle istedet for ? <griner.wav>

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 22:15

> ^
> Jeg bliver da snart helt bekymret ;)
>
> Gu' ved om du kan skrue et par kofangere af en bil, og så ende med at
> køre hjem med begge sidespejle istedet for ? <griner.wav>

Ej det mekaniske er jeg okay god til da jeg har prøvet det obligatoriske
antal kværnet skruer mm. på min gamle motorcykel. så kofangeren er vist
hold sammen med skruer så mon ikke det går? Skal nok lade min poder
blive hjemme og kune tage skruetrækker med.

Kan du forresten fredag aften hvis det er? skal nok have en ven med til at
kigge over skulderen og hjælpe da sådan en kofanger jo er rimelig lang.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-11-05 22:28

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Gu' ved om du kan skrue et par kofangere af en bil, og så ende med at
> køre hjem med begge sidespejle istedet for ? <griner.wav>

Hvis han kan det, så er han s.. da dygtig!

Især hvis du ikke opdager det, før det er for sent

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-11-05 23:16

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Hvis han kan det, så er han s.. da dygtig!

Ikek mere en Brormanden og jeg, som tager Ebeltoftfærgen, for at hente
en bil i Århus centrum !

Og vi var da til fods - hva' ellers ;)

>Især hvis du ikke opdager det, før det er for sent

Vi opdagede da heller ikke miseren, før jollen var godt ude til havs.

( ret typisk for os ;)

Fra : JS

Dato : 22-11-05 05:22

> Ikek mere en Brormanden og jeg, som tager Ebeltoftfærgen, for at hente
> en bil i Århus centrum !
>
> Og vi var da til fods - hva' ellers ;)

> Vi opdagede da heller ikke miseren, før jollen var godt ude til havs.

ha ha, god humor