Okay at putte 5A mere i sikringen?
Fra : Dak

Dato : 20-11-05 16:09

Det drejer sig om interiør belysningen. Mit ur ser ud til ikke at få strøm
nok hvis jeg har anlægget tændt og bilen tændt og når jeg så åbner døren så
ovenlyset blir tændt. Da jeg satte mig ind igen så var uret nulstillet.

Det kan selvfølgelig godt være noget andet men vil nu prøve med sikringen
først hvis det er okay?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-11-05 16:27

Dak wrote:
> Det kan selvfølgelig godt være noget andet men vil nu prøve med
> sikringen først hvis det er okay?

Så længe sikringen ikke er sprunget er det ikke der "fejlen" ligger...

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 20-11-05 16:49

meddelelse news:438095a9$0$41145$14726298@news.sunsite.dk...

> Så længe sikringen ikke er sprunget er det ikke der "fejlen" ligger...

Ja, jeg sku´ lige til at sige det - synes nok der var noget der ikke rigtigt
stemte der Det ku´ ellers være rart hvis verden (og vores kære biler...)
var skruet så enkelt sammen, haha.

DAK, du må tjekke dine ledninger gennem igen, eller evt. smide noget mere
strøm foran dit anlæg, hvis det er det som laver rod i systemerne. Trækker
det rigtig meget strøm, kan du sætte en ´lyt (læs: stor kondensator) foran.
Det kan kurere det meste blinkeri. Ellers spørg evt. gutterne inde på
dk.teknik.lyd.bilstereo

Og husk så lige... Det er bilen og ikke "spillen" der har brug for strømmen
her til vinter

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

http://b-siden.blogspot.com/ (...afsted til maleren

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 07:21

> [...]
> det rigtig meget strøm, kan du sætte en ´lyt (læs: stor kondensator)
> foran. Det kan kurere det meste blinkeri. Ellers spørg evt. gutterne inde

ja har nu fundet ud af at det kun er uret som mister sin hukommelse. Og da
uret og anlægget(hvilket kun består af en ny afspiller, en gammel forstærker
og originale højtaler) består af samme skring så må det kun være fordi der
er en løs forbindelse.

Så pågældende har nu 3 løse forbindelser! :,-( Højre langt lys, venstre
baglys og nu uret.

Så i princippet så skulle min bil blinke som et diskotek når jeg kører over
brosten.

Fra : Brizz

Dato : 20-11-05 16:50

Dak skrev:
> [...]
> ovenlyset blir tændt. Da jeg satte mig ind igen så var uret nulstillet.
>
> Det kan selvfølgelig godt være noget andet men vil nu prøve med sikringen

Der sker nok ikke det vilde ved det men som nævnt er det nok ikke der
det ligger. Tværtimod lader din bil ikke nok siden den ikke kan levere
strøm nok. Ellers er det dit batteri der ikke kan holde strøm så den
absolut kun lige kan levere strøm til det der gælder når den er startet.
Har du aldrig start problemer?

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 07:17

> Har du aldrig start problemer?

har lige købt den så nej.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-05 19:34

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan selvfølgelig godt være noget andet men vil nu prøve med sikringen

Jeg ville mere tippe det til en meget dårlig stelledning end noget andet.

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 07:22

> Jeg ville mere tippe det til en meget dårlig stelledning end noget andet.

Ved du hvor stelforbindelsen sidder henne til uret?

Fra : Brizz

Dato : 21-11-05 10:25

Dak skrev:

> Ved du hvor stelforbindelsen sidder henne til uret?

Start med stel forbindelsen fra batteriet. Sørg for der er god
forbindelse. Se evt om sikringsboxen har en stelforbindelse. Sørg for
den er god også.

--
Mvh Brian

Fra : Dak

Dato : 21-11-05 14:53

> Start med stel forbindelsen fra batteriet. Sørg for der er god
> forbindelse. Se evt om sikringsboxen har en stelforbindelse. Sørg for den
> er god også.

jamen hvis der er en hoved stelforbindelse fra batteriet ville den så ikke
havde taget autoradions hukommelse med? den er ryger nemlig ikke. og
sikringsboxens stelforbindelse ville da havde påvirket autoradion også ik
eller hvad?

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 18:48

> [...]
> havde taget autoradions hukommelse med? den er ryger nemlig ikke. og
> sikringsboxens stelforbindelse ville da havde påvirket autoradion også ik

Ikke nødvendigvis. Der skal måske ikke meget spænding til at vedligeholde
indstillingerne i radioen

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 09:31

Dak wrote:

> [...]
> ikke havde taget autoradions hukommelse med? den er ryger nemlig
> ikke. og sikringsboxens stelforbindelse ville da havde påvirket

Radioen får (som regel) også stel gennem antennekablet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 18:46

> Ved du hvor stelforbindelsen sidder henne til uret?

Næh og den er heller ikke til at finde i haynes, så træk en ny fra det
udstyr der volder problemer og hen til et stelpunkt i bilen.

--
Tom