Flytte gamle beskeder fra anden maskine, h~
Fra : Kenneth

Dato : 12-06-01 10:44

Hej

Jeg har fået ny computer, der er kommetr op at køre. Men så er det at jeg
gerne ville have de mails flyttet med over, som ligger på den gamle maskine
i en hulens masse mapper. Hvordan gøres det? Jeg har prøvet bare at kopiere
mappefilerne over på den nye pc, men den kan ikke "se" dem, selv om de
ligger i samme mappe som alle de andre filer. Jeg prøvede også Importer, men
det virker heller ikke.

Hvad gør jeg???

Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 12-06-01 10:57

Jeg glemte lige at sige at jeg bruger Outlook Express 5.

Kenneth <sos.kenneth@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g4oaj$49p$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-06-01 11:26

"Kenneth" <sos.kenneth@mail.dk> skrev:

> Jeg glemte lige at sige at jeg bruger Outlook Express 5.

I så fald er det nok bedre at spørge i gruppen

PS: Kig lige forbi www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)