Hjælpefyr i golf 4 Tdi fra 2000?
Fra : Michael Hansen

Dato : 18-11-05 18:45

Hej

Er der nogen der ved om der er hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
hvis der er kan det så opgraderes, så det vil virke som hvis man mont. et
alm dieselfyr?
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 19:02

> Er der nogen der ved om der er hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
> hvis der er kan det så opgraderes, så det vil virke som hvis man mont. et
> alm dieselfyr?

Det er der ej nej.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 08:14

> Det er der ej nej.

Men er der ikke en dypkoger?

Lige som i III´eren TDI´eren??

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 21-11-05 09:34

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Lige som i III´eren TDI´eren??

Sidder der en dypkoger ab fabrik i sådan en fiks sag ?

/Brian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 11:24

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Sidder der en dypkoger ab fabrik i sådan en fiks sag ?

Det mener jeg helt sikkert. Men det ved Claus Petersen (måske :))

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Hansen

Dato : 21-11-05 16:19

Nu har jeg selv en golf 3 TDi, så vidt jeg ved har den ikke nogen dybkoger.
Har ikke fundet den endnu
Michael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 09:50

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg selv en golf 3 TDi, så vidt jeg ved har den ikke nogen
> dybkoger. Har ikke fundet den endnu

Jeg mener helt sikkert jeg har læst om den. Jeg har da en værkstedshåndbog
et eller andet sted, men godt pakket ned. Måske falder jeg over den inden
nytårsaften :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 22-11-05 15:34

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg mener helt sikkert jeg har læst om den. Jeg har da en
> værkstedshåndbog et eller andet sted, men godt pakket ned. Måske
> falder jeg over den inden nytårsaften :)

Jeg synes nu også der er varme relativt hurtigt, i den spand jeg fiser
rundt i for tiden. På den front mærker jeg intet til at det er en diesel.

/Brian

Fra : Michael Hansen

Dato : 22-11-05 20:01

Ja, det kan jeg så ikke sige om min. For den er godt nok en krig om at blive
varm.
Michael

Fra : Brian

Dato : 22-11-05 20:34

Michael Hansen wrote:
> Ja, det kan jeg så ikke sige om min. For den er godt nok en krig om
> at blive varm.

Jeg vil prøve at tage tid på i morgen, hvor længe den er om at spytte
varm luft ud. Jeg har godt nok Climatronic i æsken, men det burde vel
ikke have noget at sige...

/Brian

Fra : Brian

Dato : 23-11-05 17:50

Brian wrote:

> Jeg vil prøve at tage tid på i morgen, hvor længe den er om at spytte
> varm luft ud. Jeg har godt nok Climatronic i æsken, men det burde vel
> ikke have noget at sige...

Omkring 4 minutters kørsel om morgenen, så har jeg varm luft ud af
dyserne. Det er faktisk en del hurtigere end min gamle benzin'er... go
figure!?

/Brian

Fra : Michael Hansen

Dato : 24-11-05 18:26

Det jeg mener med min er en krig om at blive varm er, før den står på de
80-82 grader som er arbejdstemp. Der går heller ikke så længe før der er lun
luft i kanalerne. Men nu har jeg også fået sat oliefyr i. Så der er ikke det
store problem
Michael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-11-05 20:38

> [...]
> 80-82 grader som er arbejdstemp. Der går heller ikke så længe før der er
> lun luft i kanalerne. Men nu har jeg også fået sat oliefyr i. Så der er

Husstandens Polo - jeg målte den den anden dag med temperaturer omkring de 0
grader - er 4 km om at blive varm ved kørsel under 70 km/t. Den er 5-gearet
og kørt med under 2.000 rpm hele tiden.

4 km = 90 grader !

Imponerende :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-11-05 14:00

Hvis min starter ved temp.på 5-10 grader og kører mellem 2000-2300 omdr., så
skal der mellem 12-15 km til....
Michael

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 21-11-05 12:19

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> skrev:

>"Claus Petersen"
><claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk>
>skrev i en meddelelse
>k.telia.net...

>Men er der ikke en dypkoger?
>
>Lige som i III´eren TDI´eren??
>

>--
>Per, Esbjerg

Det er det i hvert fald i en Octavia (90 HK). Der sidder 3 små
varmelegmer ved termostaten der tændes alt efter strømforbrug på
bilen og selvfølgelig kølevandstemperatur.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 14:11

"Jakob Skovgaard (slet WKVL5)" <jakob.dorte@WKVL5mail.dk> skrev i en
meddelelse news:11325721480.0863441702244891@dtext.news.tele.dk...

> Det er det i hvert fald i en Octavia (90 HK). Der sidder 3 små
> varmelegmer ved termostaten der tændes alt efter strømforbrug på
> bilen og selvfølgelig kølevandstemperatur.

Hmm .. jeg troede varmeren sad på slangen til varmeapparatet i bilen ...

--
Per, Esbjerg