/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Hjælpefyr i golf 4 Tdi fra 2000?
Fra : Michael Hansen


Dato : 18-11-05 18:45

Hej

Er der nogen der ved om der er hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
hvis der er kan det så opgraderes, så det vil virke som hvis man mont. et
alm dieselfyr?
Michael



 
 
Ukendt (18-11-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-11-05 19:02


> Er der nogen der ved om der er hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
> hvis der er kan det så opgraderes, så det vil virke som hvis man mont. et
> alm dieselfyr?

Det er der ej nej.


--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"



Per Henneberg Kriste~ (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 21-11-05 08:14


"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:437e1725$0$6849$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>> Er der nogen der ved om der er hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
>> hvis der er kan det så opgraderes, så det vil virke som hvis man mont. et
>> alm dieselfyr?
>
> Det er der ej nej.

Men er der ikke en dypkoger?

Lige som i III´eren TDI´eren??


--
Per, Esbjerg



Brian (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 21-11-05 09:34

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Lige som i III´eren TDI´eren??

Sidder der en dypkoger ab fabrik i sådan en fiks sag ?

/Brian



Per Henneberg Kriste~ (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 21-11-05 11:24


"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
news:4381866c$0$41145$14726298@news.sunsite.dk...
> Per Henneberg Kristensen wrote:
>
>> Lige som i III´eren TDI´eren??
>
> Sidder der en dypkoger ab fabrik i sådan en fiks sag ?

Det mener jeg helt sikkert. Men det ved Claus Petersen (måske :))


--
Per, Esbjerg



Michael Hansen (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 21-11-05 16:19

Nu har jeg selv en golf 3 TDi, så vidt jeg ved har den ikke nogen dybkoger.
Har ikke fundet den endnu
Michael

>> Per Henneberg Kristensen wrote:
>>
>>> Lige som i III´eren TDI´eren??
>>
>> Sidder der en dypkoger ab fabrik i sådan en fiks sag ?
>
> Det mener jeg helt sikkert. Men det ved Claus Petersen (måske :))
>
>
> --
> Per, Esbjerg
>



Per Henneberg Kriste~ (22-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 22-11-05 09:50


"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
news:dlsohe$1eq3$1@newsbin.cybercity.dk...

> Nu har jeg selv en golf 3 TDi, så vidt jeg ved har den ikke nogen
> dybkoger. Har ikke fundet den endnu

Jeg mener helt sikkert jeg har læst om den. Jeg har da en værkstedshåndbog
et eller andet sted, men godt pakket ned. Måske falder jeg over den inden
nytårsaften :)

--
Per, Esbjerg



Brian (22-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 22-11-05 15:34

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg mener helt sikkert jeg har læst om den. Jeg har da en
> værkstedshåndbog et eller andet sted, men godt pakket ned. Måske
> falder jeg over den inden nytårsaften :)

Jeg synes nu også der er varme relativt hurtigt, i den spand jeg fiser
rundt i for tiden. På den front mærker jeg intet til at det er en diesel.

/Brian



Michael Hansen (22-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 22-11-05 20:01

Ja, det kan jeg så ikke sige om min. For den er godt nok en krig om at blive
varm.
Michael

> Jeg synes nu også der er varme relativt hurtigt, i den spand jeg fiser
> rundt i for tiden. På den front mærker jeg intet til at det er en diesel.
>
> /Brian
>



Brian (22-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 22-11-05 20:34

Michael Hansen wrote:
> Ja, det kan jeg så ikke sige om min. For den er godt nok en krig om
> at blive varm.

Jeg vil prøve at tage tid på i morgen, hvor længe den er om at spytte
varm luft ud. Jeg har godt nok Climatronic i æsken, men det burde vel
ikke have noget at sige...

/Brian



Brian (23-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 23-11-05 17:50

Brian wrote:

> Jeg vil prøve at tage tid på i morgen, hvor længe den er om at spytte
> varm luft ud. Jeg har godt nok Climatronic i æsken, men det burde vel
> ikke have noget at sige...

Omkring 4 minutters kørsel om morgenen, så har jeg varm luft ud af
dyserne. Det er faktisk en del hurtigere end min gamle benzin'er... go
figure!?

/Brian



Michael Hansen (24-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 24-11-05 18:26

Det jeg mener med min er en krig om at blive varm er, før den står på de
80-82 grader som er arbejdstemp. Der går heller ikke så længe før der er lun
luft i kanalerne. Men nu har jeg også fået sat oliefyr i. Så der er ikke det
store problem
Michael

>> Jeg vil prøve at tage tid på i morgen, hvor længe den er om at spytte
>> varm luft ud. Jeg har godt nok Climatronic i æsken, men det burde vel
>> ikke have noget at sige...
>
> Omkring 4 minutters kørsel om morgenen, så har jeg varm luft ud af
> dyserne. Det er faktisk en del hurtigere end min gamle benzin'er... go
> figure!?
>
> /Brian
>



Per Henneberg Kriste~ (24-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 24-11-05 20:38


"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
news:dm4t3n$27kv$1@newsbin.cybercity.dk...
> Det jeg mener med min er en krig om at blive varm er, før den står på de
> 80-82 grader som er arbejdstemp. Der går heller ikke så længe før der er
> lun luft i kanalerne. Men nu har jeg også fået sat oliefyr i. Så der er
> ikke det store problem

Husstandens Polo - jeg målte den den anden dag med temperaturer omkring de 0
grader - er 4 km om at blive varm ved kørsel under 70 km/t. Den er 5-gearet
og kørt med under 2.000 rpm hele tiden.

4 km = 90 grader !

Imponerende :)


--
Per, Esbjerg



Michael Hansen (26-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 26-11-05 14:00

Hvis min starter ved temp.på 5-10 grader og kører mellem 2000-2300 omdr., så
skal der mellem 12-15 km til....
Michael

>> Det jeg mener med min er en krig om at blive varm er, før den står på de
>> 80-82 grader som er arbejdstemp. Der går heller ikke så længe før der er
>> lun luft i kanalerne. Men nu har jeg også fået sat oliefyr i. Så der er
>> ikke det store problem
>
> Husstandens Polo - jeg målte den den anden dag med temperaturer omkring de
> 0 grader - er 4 km om at blive varm ved kørsel under 70 km/t. Den er
> 5-gearet og kørt med under 2.000 rpm hele tiden.
>
> 4 km = 90 grader !
>
> Imponerende :)
>
>
> --
> Per, Esbjerg
>



Jakob Skovgaard (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Jakob Skovgaard


Dato : 21-11-05 12:19

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> skrev:
>
>"Claus Petersen"
><claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk>
>skrev i en meddelelse
>news:437e1725$0$6849$ba624c82@nntp02.d
>k.telia.net...
>>
>>> Er der nogen der ved om der er
>>>hjælpefyr i en Golf Tdi fra 2000,
>>> hvis der er kan det så opgraderes,
>>>så det vil virke som hvis man mont. et
>>> alm dieselfyr?
>>
>> Det er der ej nej.
>
>Men er der ikke en dypkoger?
>
>Lige som i III´eren TDI´eren??
>
>
>--
>Per, Esbjerg

Det er det i hvert fald i en Octavia (90 HK). Der sidder 3 små
varmelegmer ved termostaten der tændes alt efter strømforbrug på
bilen og selvfølgelig kølevandstemperatur.


Per Henneberg Kriste~ (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 21-11-05 14:11


"Jakob Skovgaard (slet WKVL5)" <jakob.dorte@WKVL5mail.dk> skrev i en
meddelelse news:11325721480.0863441702244891@dtext.news.tele.dk...

> Det er det i hvert fald i en Octavia (90 HK). Der sidder 3 små
> varmelegmer ved termostaten der tændes alt efter strømforbrug på
> bilen og selvfølgelig kølevandstemperatur.

Hmm .. jeg troede varmeren sad på slangen til varmeapparatet i bilen ...


--
Per, Esbjerg



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408912
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste