Rengøring af vinduer.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-11-05 17:14

Er der noget i vejen for at man kan bruge æblemost, i stedet for det
traditionelle overskårne æble?

Alt andet lige, ville det bvære nemmere at hælde most ud i en svamp,
og bearbejde ruden med dén.

Det ville også gøre tricket mere anvendeligt til indvendig brug.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-11-05 18:34

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Er der noget i vejen for at man kan bruge æblemost, i stedet for det
> traditionelle overskårne æble?

Det er ikke det samme...

> Alt andet lige, ville det bvære nemmere at hælde most ud i en svamp,
> og bearbejde ruden med dén.

Jow jow....

> Det ville også gøre tricket mere anvendeligt til indvendig brug.

Der er sjældent trafikfilm indvendigt

/Mogens
Der bruger 1:100 samt X-Ray...

Fra : Kent Friis

Dato : 18-11-05 21:05

Den Fri, 18 Nov 2005 17:13:44 +0100 skrev Folmer Rasmussen:
> Er der noget i vejen for at man kan bruge æblemost, i stedet for det
> traditionelle overskårne æble?

Det er syren i æblet der gør arbejdet. Du skal nok ikke forvente der
er meget syre tilbage i en æbelmost.

> Alt andet lige, ville det bvære nemmere at hælde most ud i en svamp,
> og bearbejde ruden med dén.

Så vidt jeg har forstået skal ruden blot gnides med det overskårne
æble. Altså du bruger bare æblet i stedet for en svamp.

> Det ville også gøre tricket mere anvendeligt til indvendig brug.

Har du trafikfilm invendigt?

Mvh
Kent

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-11-05 21:16

On 18 Nov 2005 20:05:12 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Den Fri, 18 Nov 2005 17:13:44 +0100 skrev Folmer Rasmussen:

>Har du trafikfilm invendigt?

>--

Det ser ud til at være en udbredt misforståelse, at man ikke kan have
trafikfilm indvendigt på ruderne.

Det kan man godt.

Det kommer jo ind sammen med ventilationsluften, pollenfilter eller
ej.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 18-11-05 21:27

Folmer Rasmussen wrote:

> Det kommer jo ind sammen med ventilationsluften, pollenfilter eller
> ej.

Og idioter der føler et behov for at namse ruden til med fedtefingre - der
skulle gøres kort proces med den slags!

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-11-05 21:54

On Fri, 18 Nov 2005 21:27:12 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Og idioter der føler et behov for at namse ruden til med fedtefingre - der
>skulle gøres kort proces med den slags!

>--

Ja, hvor har du ret.

Og hvis der skulle vise sig bare en kvadratcentimeter dug, så skal de
nok nå at få pølserne tværet ud i det, før du får stillet
ventilationen.

Det er aldeles utåleligt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-01-06 19:47

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> trafikfilm indvendigt på ruderne.
> Det kan man godt.
> Det kommer jo ind sammen med ventilationsluften, pollenfilter eller

Eller 60 smøger om dagen.

Har set mig nødsaget til at droppe nyeste version af AJAX. Selvom den
hedder Tripel Action og skulle være ny og forbedret virker den ikke så
godt som den gamle, med salmiak.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/