Renault Laguna 2002 1,8 tomgang
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 17-11-05 23:05

Hej NG..

Hvor meget skal en Renault Laguna 1.8 16v 2002 gå i tomgang. Har observeret
lidt under 800 o/min. når den er varm.. Ved kold motor er den lige over
1000.

Samtidig falder den ofte til ca 600 lige når der kobles ud - jeg har svært
ved at høre om motoren "rusker" men syntes at kunne mærke det lidt en gang
imellem.. Ved de 800 kan motoren slet ikke høres i kabinen.

Er det tomgangsregulatoren der er død? - kan huske fra Pug 406 tiden at den
var temmeligt skrøbelig - og den er jo også fransk..

Mvh
Nikolaj

Fra : KASO

Dato : 18-11-05 22:33

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask.me@plz.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det tomgangsregulatoren der er død? - kan huske fra Pug 406 tiden at
> den var temmeligt skrøbelig - og den er jo også fransk..

Din bil fejler intet - Renault'er kører bare ikke hurtigere i tomgang. Glæd
dig over stilheden og det reducerede forbrug!